וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה טוענת ל"סקנדל" בעונש של ראמוס, פוצ'טינו תוקף: "צ'אבי אויב, שקרן"

בברצלונה לא מבינים איך סרחיו ראמוס הורחק רק למשחק אחד על העבירה מול מסי ומחיאות הכפיים, בעוד ניימאר הורחק לשלושה. פוצ'טינו טוען: צ'אבי מנסה להרוס לטוטנהאם כי הוא עובד עם פפ. וגם: צפו בלואיס אנריקה משתולל, ובחיבוק של מסי ורונאלדו

one

בית הדין של הליגה הספרדית העניש אתמול (שלישי) את סרחיו ראמוס בהרחקה למשחק אחד בלבד על העבירה שלו מול ליאו מסי בקלאסיקו ביום ראשון האחרון (2:3). ראמוס נכנס בשתי רגליים קדימה במסי בדקה ה-77 וספג כרטיס אדום ישיר. אומנם מסי הצליח לחמוק מהתיקול, אבל בדו"ח השיפוט של השופט אלחנדרו הרננדס הרננדס נכתב שראמוס השתמש ב"עוצמה גדולה על מנת להפיל את יריבו". ריאל מדריד סיפקה הוכחות שטוענות שהכניסה אינה חמורה כפי שנראתה בהתחלה, אבל טענותיה נדחו. ראמוס ייעדר מהמשחק של ריאל הערב מול לה קורוניה, אבל יוכל לחזור למשחק מול ולנסיה בשבת. רפאל וראן צפוי להחליפו בהגנה הערב.

עוד בנושא

צפו: מסי כבש בדקה ה-92 וקבע 2:3 לברצלונה בקלאסיקו
מקסימוס מסי: הסרטונים הכי מצחיקים אחרי הקאלסיקו
מסי התגרה באוהדי ריאל, פיקה: "ראמוס יתחרט על זה"
רונאלדו זעם על חבריו, ראמוס: "לא הגיע לי כרטיס אדום"
מיכאל יוכין מנתח את המשחק ואת סוד הגדולה של מסי

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מתקל את ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
תיקול אלים. ראמוס/GettyImages

בהחלטה של בית הדין הספרדי נכתב שהשופט היה "במיקום מצוין" וקיבל החלטה "מדויקת" שנאמנה לחוקה, ושגם בסרטון ששלחה ריאל מראים שראמוס עשה "מהלך אלים" ושמסי "זינק באוויר" כתוצאה מהתיקול. כזכור, אתמול פורסם כי פאביו קאפלו, מאמן ריאל לשעבר, טוען כי "בכל קלאסיקו בברנבאו שחקני ריאל מנסים לפצוע את מסי, זה היה פשע". מלבד להשעיה למשחק אחד, ראמוס נקנס ב-600 יורו וריאל נקנסה ב-350 יורו.

הבעיה היא שראמוס לא רק עשה עבירה, אלא אחריה נראה מוחא כפיים. בברצלונה זוכרים שניימאר הורחק לשלושה משחקים על עבירה דומה במשחק מול מלאגה ב-8 באפריל, וקיבל שני משחקים אקסטרה על "מחיאות הכפיים הסרקסטיות" לעבר השופט. הפעם בית הדין קיבל את הטענה של ריאל, שהמילים הכועסות של ראמוס וההתנהגות שלו כוונה לעבר ג'רארד פיקה, ולא לעבר השופט, שכלל לא דיווח על זה בדו"ח שלו. כצפוי, בברצלונה המומים מהעונש הקל. "סקנדל", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני, "ראמוס מקבל עונש של משחק אחד, למרות הכניסה המסוכנת ומחיאות הכפיים לשופט".

* עוד בריאל מדריד: אחרי שבקבוצה ניסו לברר איך ייתכן שנראו כל כך הרבה אוהדים של ברצלונה בברנבאו חוגגים את השער של ליאו מסי בדקה האחרונה, ריאל הודיעה שהיא שללה את המנוי מ-357 "אוהדים" על שימוש אסור במנוי.

* ריאל הודיעה שהיא תממן הערב נסיעה וכרטיס ל-800 אוהדי הקבוצה למשחק בריאזור מול לה קורוניה, כאות תודה על תמיכתם.

* יאנק פררה קראסקו, שחקנה הבלגי של אתלטיקו מדריד, נפצע בעצם הבריח וייעדר שבועיים. הוא יחמיץ את המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות של אתלטיקו מול ריאל, ובספק גם לגומלין.

עוד באותו נושא

80 משחקים בחוץ בארבע שנים: סקירת הפציעות של בייל בריאל מדריד

לכתבה המלאה

צפו: לואיס אנריקה חוגג את שער הניצחון של מסי

נחשף: החיבוק של רונאלדו ומסי מהקלאסיקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברצלונה: מאוריסיו פוצ'טינו במתקפה על צ'אבי: "אויב שלי"

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו תקף את אקס ברצלונה צ'אבי הרננדס והאשים אותו בניסיון "להרוס לנו את הריכוז" ולעזור לפפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, וזאת בטענותיו כי סיטי תנסה לרכוש את דלה עלי ב-100 מיליון ליש"ט בקיץ. כזכור, צ'אבי בן ה-37, שכיום משחק בקטאר, טען כי דלה עלי "הוא מסוג השחקנים שפפ ירצה לרכוש בקיץ". טוטנהאם מוליכה על סיטי בשבע נקודות בפרמיירליכג כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה.

צ'אבי מוצג בקבוצתו הקטארית החדשה א-סאד. רויטרס
"הוא בתקופה שבה הוא אוהב לדבר". צ'אבי/רויטרס

פוצ'טינו, לשעבר מאמן אספניול, נזכר כשצ'אבי רימה בדרבי בין אספניול לברצלונה של גווארדיולה. "צ'אבי בתקופה שבה הוא אוהב לדבר, עכשיו כשהוא בדוחא", אמר בעוקצנות פוצ'טינו, "הוא היה שחקן ברצלונה, הוא אויב שלי. הוא מנסה להרוס את הריכוז שלנו כי הוא שונא אותי כי הוא איש ברצלונה, אוהד, שחקן.

"אני מכיר את צ'אבי טוב מאוד, שיחקתי נגדו הרבה פעמים כמאמן. אתמול תיירי הנרי היה פה, ונזכרנו יחד במשחק שבו צ'אבי רימה את השופט. הוא נפל, לא היה פנדל, אבל זלאטן כבש וברצלונה ניצחה בדרבי. זה היה מצחיק, כי בטלוויזיה ראו אחר כך שאף אחד לא נגע בו, אבל צ'אבי נשבע לתקשורת - 'לא, תאמינו לי, זה היה פנדל'. אויש, באמת! הוא עובר משקר לשקר. אני לא יודע מה הוא בדיוק אמר, אבל אולי הוא עובד בשביל מנצ'סטר סיטי? הוא רוצה לעזור לגווארדיולה ולקומפני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully