וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פסימיות לגבי האפשרות שאבוקסיס יישאר, פאס ישחק בשבת

26.4.2017 / 9:13

הצפוניים ממתינים להחלטת המאמן, וטרם סימנו מועמד להחליפו, הבלם ישוב מפציעה. הקבוצה צפויה לעמוד לדין על התפרעות אוהדיה מול מכבי תל אביב, המשחק נגד בית"ר יתקיים ככל הנראה בעכו

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

בני סכנין צפויה לעמוד לדין על התפרעות אוהדיה במשחק אמש (שלישי) מול מכבי תל אביב, ובעיקר על התקרית בה נזרקה כוס לעבר שוער הצהובים, פרדראג ראיקוביץ'. אחרי ההפסד, סכנין סימנה את המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה כמשחק ההזדמנות האחרונה להשיג את הכרטיס לאירופה.

בקבוצה מאמינים שהם מסוגלים לסיים במקום השלישי או הרביעי, וראשי המועדון מאמינים שהעפלה לאירופה תמשוך גם ספונסרים שיסייעו בהעמדת התקציב לעונה הבאה."העפלה לאירופה תהיה דחיפה אדירה למועדון", אמר גורם בהנהלה, "חשוב לנו לעשות את הקפיצה הזו מכל הבחינות".

לצד העניינים הקשורים לעונה הנוכחית, סכנין מתעסקת גם בנושא יוסי אבוקסיס. המאמן הצהיר שיודיע על עתידו לכל המאוחר לאחר המשחק בשבת, אך בהנהלה פסימיים מאוד לגבי הסיכויים שימשיך בקבוצה. ראשי המועדון טרם סימנו מועמד מוביל להחליף את אבוקסיס, אם אכן הוא לא יישאר, אך כל מיני שמות נזרקים באוויר.

בנוגע למשחק מול המלאבסים, אברהם פאס צפוי לחזור לסגל אחרי שהחמיץ שני משחקים בשל פציעה, בעוד ז'אורז'יניו עדיין בספק גדול להתמודדות.

בעניין אחר, סכנין עוד שוקלת היכן לקיים את המשחק מול בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור השביעי של הפלייאוף העליון, מכיוון שהוטל עליה עונש רדיוס. הנטייה כרגע היא לארח את הירושלמים באצטדיון בעכו, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק בהמשך השבוע, ועדיין יש סיכויים קטנים שהמשחק יתקיים בחיפה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין
מהומות בסיום המשחק בסכנין, גם רכב וואלה! הותקף באבנים

- ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אבוקסיס עם וידיגאל, אמש/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully