וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "בכל קלאסיקו בברנבאו שחקני ריאל מדריד מנסים לפצוע את מסי"

מאמן הבלאנקוס לשעבר תוקף: "העבירה של ראמוס על מסי היא פשע, זה אדום ברור". על מסי: "עשה דברים שלא ראיתי ממנו מעולם". וגם: קרבאחל עוקץ את סוארס ("בצ'מפיונס אתם בבית"), הכוכבים מברכים את מסי

one

בספרד עדיין מנתחים בהתלהבות רבה את הקלאסיקו, שבו ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד משער של ליאונל מסי בדקה ה-92. בתקשורת בחנו היטב את השיחות בין השחקנים בסיום, ו"מארקה" ציטט מה דני קרבאחל אמר ללואיס סוארס בסיום: "קיבלתם 3:0 ברבע גמר האלופות והלכתם הביתה לנוח, תתכוננו לגביע המלך", וזאת אחרי שהשניים התעמתו זה מול זה לאורך כל המשחק. ג'רארד פיקה נראה ממלמל: "אנחנו פשוט טובים יותר, טובים יותר בהרבה". באתר הרשמי של ברצלונה, לעומת זאת, פרסמו סרטונים חדשים על חגיגות השחקנים על הדשא, ובחדר ההלבשה.

עוד בנושא

צפו: מסי כבש בדקה ה-92 וקבע 2:3 לברצלונה בקלאסיקו
מקסימוס מסי: הסרטונים הכי מצחיקים אחרי הקאלסיקו
מסי התגרה באוהדי ריאל, פיקה: "ראמוס יתחרט על זה"
רונאלדו זעם על חבריו, ראמוס: "לא הגיע לי כרטיס אדום"
מיכאל יוכין מנתח את המשחק ואת סוד הגדולה של מסי

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם החולצה מול אוהדי ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. רויטרס
הם ניסו להוריד אותו, אז הוא הגיב בתמונת השנה. מסי/רויטרס

פאביו קאפלו, לשעבר מאמן ריאל מדריד וכיום פרשן באיטליה, התייחס לעבירה של סרחיו ראמוס על מסי ואמר: "תראו את הכניסה הזאת, זאת פשע. טוב שהרחיקו אותו". לטענתו, מדובר בכניסה מכוונת: "בכל קלאסיקו בברנבאו שחקני ריאל מדריד מנסים לפצוע את מסי. זה כרטיס אדום ברור".

עוד טוען קאפלו כי "מסי הוא גאון, בעוד כריסטיאנו הוא שחקן מצוין. זה נהדר לראות מה מסי עשה בשביל הקבוצה שלו, הוא לקח אותה על הגב. רונאלדו הוא סקורר, הוא מסוכן מאוד בחלק ההתקפי, אבל בקלאסיקו הזה ראיתי אותו עושה דברים שלא ראיתי אותו עושה מעולם". לדבריו, "ריאל מדריד חזקה מאוד פיזית ויש לה יתרון פוטנציאלי של שלוש נקודות על ברצלונה, אבל גם מצפים לה שני משחקים מאתגרים מאוד בליגת האלופות שיסחטו ממנה הרבה אנרגיות".

המנהל המקצועי של ברצלונה רוברט פרננדס הרגיע את האוהדים וטען ש"ליאו מסי ואינייסטה יחדשו בקרוב את חוזיהם, אין צורך לדאוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בחגיגות של ברצלונה בחדר ההלבשה

צפו בחגיגות של ברצלונה על הדשא בברנבאו

500: הכוכבים מצדיעים לליאונל מסי

אוהדים של ברצלונה חוגגים בכל העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully