וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בהפועל באר שבע: סיכויים גבוהים שכריסטיאן מננדס יצטרף

24.4.2017 / 12:51

בקבוצה ובסביבתו של הארגנטינאי מאמינים שהמשא ומתן יבשיל לכדי חתימה, אך עדיין נותרו פרטים אחרונים לסגור עם החלוץ שמכונה "הפולני". בן ביטון ממשיך להתקרב לגנט הבלגית

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

בהפועל באר שבע ובסביבתו של כריסטיאן מננדס מעריכים שהסיכויים שהחלוץ הארגנטינאי יצטרף לקבוצה בעונה הבאה גבוהים. בשבועות האחרונים מתנהלות שיחות בין הצדדים והחלוץ שמסיים חוזה בסיום העונה מעוניין לעבור בפעם הראשונה בקריירה לקבוצה מעבר לים. לפי גורם המעורה בפרטים, למרות דרישה גבוהה יותר בתחילת המשא ומתן, ההערכה היא שהשחקן יסכים בסופו של דבר להגיע עבור חוזה בגובה של קצת יותר מ-400 אלף יורו לעונה והוא צפוי להחליף את החלוץ המושאל למ.ס. אשדוד, לוסיו, שצפוי להימכר או לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת.

מננדס בן ה-29 הוא בוגר מחלקת הנוער של לאנוס. את הופעת הבכורה שלו ערך במאי 2008 והיה שותף לזכייה באליפות. את שערו הראשון כבש במרץ 2009 לרשת קולון ולאחר מכן שיחק גם בגביע הליברטדורס, אבל לא הצליח לבסס את מעמדו בקבוצה ויצא להשאלות באמלק מאקוודור (12 שערים ב-37 משחקי ליגה) וליברטד מפרגוואי (10 ב-41) עמה זכה באליפות.

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של כריסטיאן מננדס

שחקן אתלטיקו טוקומן, כריסטיאן מננדס. AP
מעוניין לעבור לקבוצה מעבר לים. מננדס/AP

ב-2013 הושאל מלאנוס לקילמס ולאחר מכן יצא להשאלה רביעית, הפעם לאינדפנדיינטה במטרה לעזור לה לחזור לליגה הראשונה. הוא תרם שער אחד, ספג ביקורות רבות, שוחרר, וסיים את חוזהו בלאנוס. ב-2014 אתלטיקו טוקומן קפצה על המציאה ושם הגיעה הפריחה של מננדס. החלוץ כבש 22 שערים עד כה בשלוש השנים שלו עם טוקומן ואף עזר לקבוצה להעפיל לגביע הליברטדורס, שם כבש שני שערים נוספים.

מננדס ידוע בארגנטינה כחלוץ מטרה לא טכני במיוחד, אבל כשחקן נטול אגו שעובד עבור הקבוצה. הוא משקיע במשחק הלחץ, מפנה שטחים והופך את החלוצים שלצדו לטובים יותר. יעיד על כך פרננדו סמפדרי, שהפך משחקן אלמוני לכוכב ליגה בארגנטינה בזכות שיתוף הפעולה עם "אל פולאקו" (הפולני), כפי שמכונה מננדס בגלל צבע עורו. במהלך השנים קיבל כינויים נוספים כמו "קולורדו" (בגלל היותו ג'ינג'י) ו"שרמנייטור", כשבאתלטיקו טוקומן הוסיפו את הכינוי "פאלרמיטו", לאחר שכבש ברצף והושווה על ידי אחד מחבריו לקבוצה למרטין פאלרמו.

בעניין אחר, מגינה הימני של גנט הבלגית תומא פוקט מתקרב לנאפולי האיטלקית, כך טוענים גורמים בכדורגל הבלגי. לפי אותם גורמים בגנט הציבו את בן ביטון בראש רשימת המועמדים להחליפו. כידוע, מנהלה המקצועי של הקבוצה, גינטר שפנס, נכח שלשום במשחקה של באר שבע נגד בני סכנין בכדי לעקוב אחר ביטון ושיר צדק והוא מעוניין מאוד במגן. בגנט היו רוצים לראות גם את צדק מגיע אך בשלב זה אין כוונה בבאר שבע לשחררו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לבלגיה? ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully