וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נכנעה ליצר, חלוץ ארגנטינאי מועמד

23.4.2017 / 10:06

על אף טענות האלופה שהיא מתעסקת רק בעצמה, איבוד הנקודות של מכבי תל אביב גרם לחגיגות ולצרחה של ג'ון אוגו. כריסטיאן מננדס מאתלטיקו טוקומאן על הכוונת, גם גונסאלו ברחסיו ולוקאס ויאטרי מועמדים. לוסיו לא יחזור

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

1. האליפות בכיס, השמחה בהתאם

שעה קלה אחרי הנצחון על בני סכנין אמש (שבת) ואחרי הקלישאות שפוזרו לכל עבר על כך שאסור כלל להתייחס למכבי תל אביב, אנשי הפועל באר שבע נכנעו לייצר החזק. בחדר האורחים ישבו חלק מאנשי המועדון, צפו בטלוויזיה וכססו ציפורניים לנוכח עוד החמצה של וידאר קיארטנסון. בחניה, אביתר אילוז ואיתן עזריה שמעו ברדיו את המשחק של סגנית המוליכה בטדי וגם השחקנים אלו שעוד נותרו בחדר ההלבשה עקבו אחר הנעשה מאות קילומטרים מהאיצטדיון בדוחא.

שריקת הסיום בטדי לא הותירה גרון אחד שקט וצעקות השמחה נשמעו היטב. גם אם לא יודו בכך, בבאר שבע הבינו אתמול שהאליפות השנייה ברציפות כבר מונחת בכיס, עכשיו נותר רק לשמור עליה במשחקים שנותרו. עם שריקת הסיום בטדי, כשמרבית השחקנים כבר היו על האוטובוס, הרעש הכי חזק שיצא מחדר ההלבשה היה שייך לג'ון "המשוגע" אוגו, ששחרר צעקת שמחה שנשמעה עד טרנר. מדוחא נסעו השחקנים לבית מלון בחיפה והדרך היתה שמחה מתמיד. "אי אפשר להגיד אליפות כי זה כדורגל ואם נזלזל הכל יכול לקרות", אמר שחקן בקבוצה, "אבל ברור שהפער הוא גדול וטבעי שאתם מחפשים הכתרות. אנחנו מצידנו צריכים לשמוח יום אחד כי מגיע לנו ולהמשיך לעבוד קשה כדי לא למעוד, אפילו לא לרגע".

עוד בנושא:

תסריט הבלהות של מכבי תל אביב: "יהיה סיוט אם באר שבע תחגוג אצלנו"
בכר: "עשינו צעד משמעותי". ברדה: "נתאפק עוד קצת"
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בני סכנין

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. אדריאן הרבשטיין
אליפות שנייה ברציפות קרובה מתמיד. שחקני הפועל באר שבע/אדריאן הרבשטיין

2. חשש מהאצטדיון בחיפה, בן שהר יחזור?

למרות השמחה, בצוות המקצועי החלו כבר אתמול במלאכת ההורדה לקרקע. הקבוצה תשהה בבית מלון בחיפה עד יום שלישי, אז תפגוש את מכבי חיפה באצטדיון שלא האיר לה פנים בשנים האחרונות, בידיעה שאם תעבור את המשוכה, תגיע למפגש עם מכבי תל אביב במומנטום שיא. "כולנו מבינים שאי אפשר לזלזל", אמר אחד השחקנים, "אנחנו זוכרים מה קרה לנו שנה שעברה כשחשבנו שאנחנו באים למשחק אליפות שם".

היום תערוך הקבוצה אימון שחרור (גם מנטלי) בחוף הים ומחר תתאמן באיצטדיון בנשר. ביום שלישי תיערך אסיפה מקצועית ועושה רושם שברק בכר יערוך סוג של רוטציה ועשוי להשיב להרכב את בן שהר. החלוץ ישב אתמול על הספסל למשך כל 90 הדקות אך זכה להבהרה מיד בסיום המשחק שבמצב שנוצר, העדיפו בצוות המקצועי שלא להכניס אותו כדי לא להסתכן בצהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל באר שבע בן שהר מול שוער מכבי פתח תקוה דני עמוס. ברני ארדוב
ירוויח מהרוטציה של בכר? בן שהר/ברני ארדוב

3. חלוץ ארגנטינאי על הכוונת, ומה עם בוזגלו?

במקביל לשמחה ולמשימות שנותרו, באלופה ממשיכים לעסוק גם בעונה הבאה. לאחרונה עלו לא מעט קולות של אוהדים שרוצים בהפשרת היחסים בין משפחת בוזגלו למשפחת ברקת כדי להשאיר את מאור בוזגלו בקבוצה, אך גורמים במועדון, כמו גם בסביבת השחקן, העידו גם אתמול שהסיכויים שזה יקרה קלושים. לבוזגלו סוכן איטלקי שמטפל בניסיונות שלו לצאת לארץ המגף, בעוד השחקן קיבל הבהרה שאם יצליח להוציא דרכון פורטוגלי תוך חודש, הסיכויים שישחק בסריה א' גבוהים מאוד. אם לא, חלום איטליה ככל הנראה ייגנז ובוזגלו ייאלץ לבחור בין ליגה פחות סקסית למכבי חיפה, המעוניינת בשירותיו.

בבאר שבע לא עוסקים בסוגייה ולמרות הפריחה המחודשת של אליניב ברדה והעונה הטובה של בן שהר, בקבוצה מחפשים בנרות אחר חלוץ זר לעונה הבאה. אחד השמות שהוזכרו הוא זה של כריסטיאן מננדס בן ה-29 מאתלטיקו טוקמאן הארגנטינאית.

מלבד מננדס שכרגע נראה כאופציה המובילה, נעשו גישושים עם שני חלוצים נוספים, שניהם ארגנטינאים: גונסאלו ברחסיו ולוקאס ויאטרי. ברחסיו (32), שחקן סן לורנצו (מקום שישי בליגה הארגנטינאית), כבש שני שערים העונה, ושיחק בעבר ארבע שנים באיטליה (שלוש בקטאלניה, אחת בסמפדוריה), וכן תקופה קצרה בבנפיקה ליסבון.

ויאטרי (30), בוגר מחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס, משחק מאז קיץ 2016 באסטודיאנטס (מקום רביעי בליגה הארגנטינאית) וכבש העונה שבעה שערי ליגה. בעבר הוא הוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, וברזומה שלו יש עונה אחת בשנגחאי שנואה וקבוצות בליגות הבכירות במקסיקו וארגנטינה.

שחקן אתלטיקו טוקמאן  כריסטיאן מננדס. AP
יגיע בקיץ? מננדס/AP

מי שלא יחזור בוודאות בעונה הבאה הוא לוסיו, שיושאל עונה נוספת או יימכר. אשר למוחמד גדיר: השחקן יצטרך להכריע אם הוא רוצה להישאר, בעוד בני סכנין מעוניינת מאוד בשירותיו ומוכנה להשקיע כסף רב כדי להחתימו לשלוש עונות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully