וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "עשינו צעד משמעותי". ברדה: "נתאפק עוד קצת"

22.4.2017 / 22:19

בהפועל באר שבע שמרו על זהירות ולא יצאו בהצהרות אחרי ניצחון שמיני רצוף. המאמן: "מכבי תל אביב לא מעניינת, צריכים לנצח את כל המשחקים". אבוקסיס: "השער שלהם הוריד לנו את כל האוויר"

באר שבע חוגגת עוד ניצחון/אדריאן הרבשטיין

הפועל באר שבע עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי מאוד לקראת זכייה בתואר אליפות שני ברציפות אחרי 1:3 חלק בדוחא על סכנין. אבידור כבש ראשון, אבל ברדה, וואקמה וראדי השלימו מהפך ושמרו לפחות על פער של שש נקודות בפסגה, חמישה מחזורים לסיום.

שחקני הפועל באר שבע מאור בוזגלו אנתוני וואקמה. אדריאן הרבשטיין
החגיגה נמשכת. שחקני באר שבע/אדריאן הרבשטיין

אליניב ברדה אמר בסיום: "ניצחון משמעותי מאוד, עברנו חצי פלייאוף בהצלחה רבה. נצטרך להתאושש כמה שיותר מהר מהמשחק הזה כי בשלישי מצפה לנו משחק סופר קשה. כל השנה אנחנו נמצאים במצב טוב, אבל אם עד עכשיו התאפקנו אז נתאפק עוד קצת". על השער שלו: "לשמחתי זה נכנס בדקה מאוד חשובה, זה נתן לנו דחיפה".

ברק בכר: "התחלנו את המשחק טוב. הגענו למגרש מאוד קשה. ידענו להתעלות ולהבין שהמחצית הזו היא מאוד משמעותית ואכן עשינו צעד מאוד משמעותי. מכבי ת"א לא מעניינת. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה. שש הפרש יהיה מצוין. ננסה לנצח בחיפה ולהגיע למשחק העונה בהפרש הזה".

על המשחק מול מכבי חיפה בשלישי: "המשחק הזה הוא חשוב בלי קשר לעובדה שלא ניצחנו שם עדיין. חיפה קבוצה טובה ויהיה מאוד קשה".

יוסי אבוקסיס: "השער הראשון שלהם הוריד לנו את כל האוויר. ניסיתי להרים את השחקנים במחצית, אבל פתחנו את החצי השני לא טוב. צריך להוריד את הכובע בפני השחקנים על מאמץ אדיר. עשינו את המקסימום שלנו. חבל מאוד, אבל צריך להמשיך קדימה. אנחנו ממשיכים לחלום על הכרטיס לאירופה. אנחנו שלוש נקודות מהמקום הרביעי וכל עוד יש סיכוי תיאורטי נמשיך להילחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully