וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' מסרב להיכנע: "לוותר זו לא אופציה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד שגמר את העונה לאחר שנפצע ברצועת הברך, פירסם פוסט באינסטגרם ומצא זמן להתלוצץ: "בכל מקרה שיחקתי רק עם רגל אחת, רק אני אחליט מתי אפסיק לשחק"

חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ', מסרב להרים ידיים לאחר שסיים את העונה בעקבות פציעתו ברצועת הברך במשחק הליגה האירופית של השדים האדומים נגד אנדרלכט.

השבדי בן ה-35 אמנם לא יוכל לעזור לקבוצתו להילחם על מקום בליגת האלופות או לזכות בליגה האירופית, אך הוא פירסם פוסט באינסטגרם בו הוא פונה למעריציו ומדבר על הפציעה: "ראשית, תודה לכם על התמיכה והאהבה. כולם יודעים שנפצעתי, ולכן לא אוכל לשחק כדורגל בתקופה הקרובה. אני אעבור את זה בדיוק כמו כל דבר אחר בעבר ואחזור חזק יותר".

איברהימוביץ' המשיך ואמר: "עד כה בכל מקרה שיחקתי רק עם רגל אחת ולכן זו לא אמורה להיות בעיה. דבר אחד בטוח: אני אחליט מתי הזמן להפסיק לשחק כדורגל ולא שום דבר אחר. לוותר זו לא אופציה. נתראה בקרוב".

החלוץ תרם ליונייטד העונה 28 שערים ב-46 הופעות בכל המסגרות. דיווחים בארצות הברית קישרו אותו למעבר ללוס אנג'לס גלקסי לאחר שיסיים את חוזהו ביונייטד, אך נראה שההחלטה תהיה תלויה בסופו של דבר בעלייה של הקבוצה לליגת האלופות בעונה הבאה.

השדים האדומים ממוקמים במקום החמישי בפריימירליג, מרחק נקודה אחת בלבד מהיריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, ששוכנת במקום הרביעי אשר מוביל לליגת האלופות. דרך נוספת להגיע לליגת האלופות תהיה לזכות בליגה האירופית, אשר במסגרתה תשחק יונייטד נגד סלטה ויגו הספרדית בשלב חצי הגמר.

עוד בנושא:

דיווח באנגליה: זלאטן עלול להיעדר כתשעה חודשים
אנגולו קאנטה כדורגלן השנה בפרמיירליג על פי בחירת השחקנים

שחקן מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ'. AP
מצפה לחזור בעונה הבאה. איברהימוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully