וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולו קאנטה כדורגלן השנה בפרמיירליג על פי בחירת השחקנים

קשר צ'לסי זכה בתואר האישי היוקרתי אחרי שהקדים את הזאר, קיין, זלאטן, לוקאקו ואלכסיס. הזאר: "מצוין לכדורגל שזוכה שחקן שלא תמיד כובש שערים מכריעים". עלי השחקן הצעיר של השנה

אנגולו קאנטה שחקן צ'לסי. GettyImages
בדרך לאליפות שנייה ברציפות. קאנטה/GettyImages

קשר צ'לסי, אנגולו קאנטה, נבחר לשחקן העונה באנגליה על פי בחירת השחקנים. הצרפתי בן ה-26 הקדים את חברו לקבוצה אדן הזאר, הארי קיין מטוטנהאם, זלאטן איברהימוביץ' ממנצ'סטר יונייטד, רומלו לוקאקו מאברטון ואלכסיס סאנצ'ס מארסנל. דלה עלי זכה בתואר השחקן הצעיר של העונה בפעם השנייה ברציפות.

קאנטה שכאמור הקדים חמישה שחקני התקפה, הוא השחקן הראשון עם אוריינטציה הגנתית מובהקת שזסוכה בתואר מאז ג'ון טרי בעונת 2004/5. לפני הטקס אדן הזאר, אמר: "מגיע לאנגולו, לא רק על העונה הנוכחית, אלא על מה שהוא עשה בפרמיירליג בשנתיים האחרונות. אני מקווה שהוא יקבל את התואר כי זה משהו מיוחד בשביל שחקן שלא תמיד כובש שערים ומכריע משחקים. זה יהיה מצוין לכדורגל".

קאנטה הגיע לצ'לסי מלסטר סיטי בקיץ האחרון, אחרי שהלונדונים שילמו עליו 32 מיליון ליש"ט. הוא הפך לבורג מרכזי במערך של אנטוניו קונטה וסייע לצ'לסי לרוץ בפסגה במשך שבועות ארוכים - אולי בדרך לאליפות שנייה ברציפות שלו.

עוד בנושא:

קריסטל פאלאס הפתיעה בליברפול, מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ברנלי
ארסנל ניצחה את מנצ'סטר סיטי ועלתה לגמר הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully