וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קריסטל פאלאס הדהימה עם 1:2 בליברפול, מנצ'סטר יונייטד ניצחה

צמד של בנטקה (42 ו-74) סידר ללונדונים מהפך וניצחון שלישי רצוף באנפילד. קוטיניו כבש למייטי רדז, שעלולים לאבד את המקום השלישי. מרסיאל ורוני הוליכו את השדים האדומים ל-0:2 בברנלי

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מי צריך את זלאטן? רוני חוגג/רויטרס

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון, ניצחה מנצ'סטר יונייטד בחוץ 0:2 את ברנלי. בהמשך קריסטל פאלאס הדהימה עם 1:2 על ליברפול באנפילד.

כריסטיאן בנטקה חוגג עם קריסטל פאלאס. רויטרס
ניצחון מרשים. שחקני פאלאס חוגגים/רויטרס

ליברפול - קריסטל פאלאס 2:1

הפסד הבכורה של קלופ כמאמן ליברפול היה מול פאלאס והערב המרסיסיידרס נחלו הפסד ביתי שלישי רצוף מול הקבוצה שניצחה בחודש אפריל גם את צ'לסי וארסנל. המשחק נפתח טוב מבחינת המארחים שעלו ליתרון בדקה ה-24 משער יפהפה בבעיטה חופשית של פיליפה קוטיניו, אלא שאז החלה ההצגה של כריסטיאן בנטקה. החלוץ הבלגי ניצל מסירת רוחב של קבאי כדי לדחוק מקרוב שלוש דקות לפני ההפסקה ובדקה ה-74 השלים מהפך עם נגיחה מתוך הערבובייה אחרי כדור קרן שתפס את הגנת ליברפול לא מוכנה. ליברפול השלישית מקדימה כעת רק בשתי נקודות את מנצ'סטר סיטי ושלוש נקודות את מנצ'סטר יונייטד כאשר לשתיים יש שני משחקים חסרים והיא עלולה לאבד את המקום המקנה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות. פאלאס מצידה הבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה בזכות חודש נהדר שבו היא ניצחה את כל הקבוצות הגדולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוברטו פירמינו ליברפול. רויטרס
הפסד כואב. פירמינו/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 2:0

מנצ'סטר יונייטד רשמה הערב (ראשון) את ניצחונה השלישי ברציפות במסגרת הליגה האנגלית, 0:2 על ברנלי בחוץ, וצימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי הנמצאת במקום הרביעי (מוביל למוקדמות ליגת האלופות) לנקודה בלבד.

אנתוני מרסיאל כבש את השער הראשון כבר בדקה ה-21 בסיומה של מתפרצת קטלנית, שהסתיימה במסירת רוחב של אנדר הררה ובדחיקה של הצרפתי, שכבש את שערו ה-25 מאז הגיע לשדים האדומים. בעקבות זאת, תקבל קבוצתו לשעבר, מונאקו, עשרה מיליון ליש"ט נוספים ממנצ'סטר יונייטד זאת בשל ההסכם בין השתיים בעת החתימה על החוזה. את התוצאה הכפיל ויין רוני, שפתח בהיעדרו של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע. רוני כבש בדקה ה-39, אחרי שניצל ערבובייה ברחבה כדי לדחוק מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully