וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית: איליה נסטאסיה הושעה מיידית מכל אירוע של ה-ITF

קפטן נבחרת הפדרציה של רומניה וטניסאי העבר בן ה-70, שקילל והעליב את קונטה וקפטנית בריטניה קאות'אבונג, הושעה וניסה לחזור למתחם. טניסאית העבר שריבר: "הוא תמיד שאל אותי אם אני בתולה"

רויטרס
איליה נסטאסיה מורחק אחרי עימות עם ג'ו קנטה, גביע פדרציה, רומניה נגד בריטניה. רויטרס
ניסה לחזור למרות ההשעיה. נסטאסיה/רויטרס

יממה לאחר התקרית בגביע הפדרציה מול בריטניה, הושעה היום (ראשון) טניסאי העבר וקפטן נבחרת רומניה איליה נסטאסיה מכל פעילות על ידי איגוד הטניס העולמי, ה-ITF. אתמול הוא הורחק מההתמודדות אחרי תקרית של אלימות מילולית עם הקפטנית הבריטית, אן קאות'אבונג, והטניסאית ג'ו קונטה. נסטסה בן ה-70 חזר למרות זאת למתחם התחרות וצווה לעזוב אחרי שנצפה במסעדה במקום.

עוד בנושא:
נסטסה התפרע וקילל, קונטה ירדה מהמגרש בוכה

על פי ה-ITF על נסטאסיה אסרו "להשתתף בכל אירוע של גביע הפדרציה עם אפקט מיידי. הכניסה לכל אירוע ITF תיאסר עליו, כולל גביע הפדרציה אחרי שהפר את מדיניות הרווחה של הפדרציה".

בעקבות האירועים, דיברה טניסאית העבר הבריטית פם שריבר על אירוע שהיה לה בעבר עם נסטאסיה: "תמיד כשהייתי רואה אותו באיזשהו טורניר הוא היה שואל אותי את אותה השאלה, אם אני בתולה. האיש הזה נהג בחוסר כלפי נשים במשך כל השנים. כשהתבגרתי מעט, אולי כשהייתי בת 20, והוא שאל אותי בפעם ה-30 את אותה שאלה, אמרתי לו: 'אתה מוכן להפסיק לשאול אותו את זה'. אחרי זה הוא לא שאל אותי שוב, הצבתי לו גבול ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully