וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה בפדרציה: איליה נסטאסיה קילל והורחק, קונטה בכתה וירדה מהמגרש

צפו: קפטן נבחרת רומניה ושחקן העבר המפורסם קילל את שופט המשחק ואת קונטה הבריטית "כלבה מז...", הורחק ועורר מהומה. קונטה ההמומה פרצה בבכי, המשחק הופסק. לפני כן נאסטסיה הסתבך באמירה גזענית על סרינה, והטריד את הקפטנית

רויטרס

תקרית חמורה נרשמה היום (שבת) במהלך מפגש הפדרציה בין רומניה לבריטניה שנערך בקונסטנטה. קפטן הנבחרת הרומנית, איליה נסטאסיה, שחקן העבר המפורסם, קילל את הטניסאית הבריטית ג'ו קונטה "כלבה מז....", בתקרית שגרמה להפסקת המשחק שלה מול סוראנה קריסטאה. כמו כן הוא קילל את קפטנית הנבחרת היריבה. נאסטאסיה הורחק, כשבדרך הוא גם מקלל את השופט "חלאה מז....", לתדהמת הקהל המקומי.

עוד לפני כן הוא התווכח עם השופט בצורה בוטה, והורחק ליציעים. הוא המשיך לקלל גם מהיציעים, והורחק לגמרי מהמגרש כשהוא מלווה בשבעה אנשי אבטחה. בעקבות הקללות לקונטה, היא פרצה בבכי. במשחקון שאחרי זה היא נראתה לא מרוכזת, איבדה את ההגשה, ולאחר מכן ירדה לחדר ההלבשה, והמשחק הופסק.

איליה נסטאסיה מורחק אחרי עימות עם ג'ו קנטה, גביע פדרציה, רומניה נגד בריטניה. רויטרס
אירוע מביך. נסטאסיה/רויטרס

חלק מהקהל הרומני תמך בנאסטאסיה, גיבור מקומי ומי שהיה בעבר המדורג 1 בעולם ואחד הפופולריים בסבב בזכות אופיו האמוציונלי, וקראו "איליה, איליה". סימונה האלפ נטלה את מיקרופון, וביקשה מהקהל להירגע על מנת להמשיך את ההתמודדות. בסופו של דבר קונטה ניצחה במשחק.

יש לציין כי עוד לפני המפגש בבריטניה התכוננו להתנהגות שנויה במחלוקת מצד נאסטאסיה, שכבר במסיבת העיתונאים עורר שערוריה: האלפ נשאלה על העובדה שסרינה וויליאמס בהיריון, ונאסטאסיה אמר ברומנית "קודם נראה באיזה צבע התינוק - שוקולד או חלב". אגב, נשיא איגוד הטניס של רומניה ג'יורג'י קוסאץ' טען כי ההערות של נסטאסיה על סרינה הן לגיטימיות בגלל ש"הוא חבר טוב של יאניק נואה".

כמו כן, במהלך מסיבת העיתונאים, כשהצטלם עם קפטנית נבחרת בריטניה, ביקש ממנה את מספר החדר שלה במלון לתדהמתה הרבה. היום הקפטנית אן קוטהבונג הייתה זו שאמרה לשופט אילו קללות היא וקונטה ספגו מנאסטסיה, ואמרה לו "אני לא מוכנה לספוג את הדבר הזה", בטרם הוא החליט להרחיק את הרומני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איליה נסטאסיה מורחק אחרי עימות עם ג'ו קנטה, גביע פדרציה, רומניה נגד בריטניה. רויטרס
לא הצליחה להשתלט על הדמעות. קונטה/רויטרס
איליה נסטאסיה מורחק אחרי עימות עם ג'ו קנטה, גביע פדרציה, רומניה נגד בריטניה. רויטרס
מורחק. נסטאסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully