וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת שבת: לוזון איים לבטל את האימון: "לא מרוצה מהגישה שלכם"

מאמן מכבי חיפה רתח: "אם כל מה שעושים לא מגיע למשחק, לא צריך להתאמן". וולבלום יפתח, קהת מתחת לחלוץ. סאבו צפוי לרדת לספסל של בית"ר, דסה כנראה לא כשיר, בוזגלו עשוי לפתוח אצל באר שבע

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מאיר מליקה מתראיין לפרויקט "תלויים" של וואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:25, מ.ס. אשדוד: בקבוצה מקווים להבטיח מחר עונה נוספת בליגה העל באופן רשמי עם ניצחון. אשדוד צפויה לפתוח במערך של שלושה בלמים, כשניר ברדע יצוות במרכז ההגנה לצד מיקי סירושטיין וחתאם עבד אלחמיד. בנוסף, גדי קינדה שחזר מהשעייה של שבועיים ישוב להרכב של רן בן שמעון, שעתיד להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. קינדה ככל הנראה יעלה בהרכב במקומו של אור אינברום כשגם דולי מנגה צפוי לרדת לספסל.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, תום מונד, גדי קינדה, דן ביטון, לוסיו.

15:55, מכבי תל אביב: מלבד דסה, איתן טיבי וברק יצחקי ימשיכו להיעדר עקב פציעות. גל אלברמן נמצא בתמונת ההרכב לשלישיית הקישור, ייתכן שעל חשבון אייל גולסה או יוסי בניון.

הרכב משוער: ראיקוביץ', שפונגין, טל בן חיים, פיליפנקה, ייני, גולסה (אלברמן), בניון, מיכה, רובן מיקאל, טל בן חיים, קיארטנסון.

15:20, הפועל רעננה: חיים סילבס יודע שהעיניים במשחק מחר יהיו בעיקר עליו ובשל כך ביקש משחקניו לא להתבטל מחר ולהגיע נחושים מול קרית שמונה אותה אמור לאמן בעונה הבאה. המאמן יאלץ להסתדר ללא יובל טיטלמן הפצוע כשירדן כהן ומוחמד כליבאת בספק אך ככל הנראה יהיו בסגל. רועי שוקרני צפוי לתפוס את מקומו של יובל שבתאי ועמנואל אמבולה יחזור להרכב.

הרכב המשוער: אריק ינקו, עדי נמני, עמנואל אמבולה, עידו לוי, בן והבה, בן בנימין, אלי בבייב, רועי שוקרני, דור חוגי, מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.

14:50, בית"ר ירושלים: הרכב משוער - בוריס קליימן, אנטואן קונטה, חסוס רואדה, דן מורי, דוד קלטינס, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דן איינבינדר, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

14:45, הפועל אשקלון: הרכב משוער - דלה איינוגבה, שניר משען, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', אמיר בן שמעון, מירקו אורמוש, רודי חדד, משה לוגסי, רז מאיר, דויד מנגה, יוסיפ איבנצ'יץ'.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
יגיע למשחק. כץ/יוסי ציפקיס

14:28, הפועל חיפה: המאמן הזמני מאיר בן מרגי שוחח עם השחקנים בסיום האימון ואמר להם: "תבואו מוכנים. בואו נעשה עוד ניצחון ונסיים את הסיפור. כך נהיה רגועים יותר להמשך". יואב כץ יגיע לאצטדיון ויצפה במשחק.

14:22, בני יהודה: בצל בדיקת המשטרה, הקבוצה מתכוננת כרגיל למשחק מול אשקלון. איציק עזוז פצוע ויחמיץ את ההתמודדות. לעומתו, אמיר עגייב יחזור לסגל אחרי היעדרות ממושכת. השוער אמיליוס זובאס בספק בגלל מחלה ואם לא יחלים לחלוטין עד מחר, ניקיטה חייקין יעמוד בשער.

הרכב משוער: ניקיטה חייקין, שי קוסטנטין, ברניסלב יובאנוביץ', טל כחילה, טייג'ין ג'ייטה, שון גולדברג, רועי גורדנה, פדרו גלבאן, יהונתן כהן, אלון תורג'מן, נריוס ולאסקיס.

14:17, עירוני קרית שמונה: המאמן תומר קשטן צפוי שוב להעניק ללא מעט צעירים הזדמנות לפתוח, מול המאמן בעונה הבאה, חיים סילבס. השינוי היחיד הצפוי לעומת ההרכב שפתח מול מ.ס אשדוד הוא הצבתו של יוגב הזוהרוי כמגן שמאלי במקומו של אורן ביטון. סילבס יביא איתו בעונה הבאה את יניב לביא, שישמש כעוזרו, כאשר ערן שדו יישאר מאמן הכושר. לגבי מאמן השוערים עדיין אין החלטה. דבר נוסף שנקבע לעונה הבאה הוא שעודד אלקיים לא ימשיך. המגן צפוי לעבור למכבי פתח תקוה, אך בכל מקרה לא יישאר בקבוצה הצפונית. בשלב זה איזי שרצקי נוטה שלא להביא מגן חדש ולתת קרדיט לאמיר נאסר וניזאר אבו קטיפאן הצעירים. גם איתמר ניצן, שלומי אזולאי החלוץ ואופיר קריאף לא בסגל, כאשר לגבי האחרון, בקבוצה רוצים לשחרר אותו אך יצטרכו להגיע לסיכום מולו על כך, שכן הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. אחמד עאבד לא בסגל בפעם השנייה ברציפות ולא צפוי להישאר. בני סכנין ומכבי פתח תקוה מעוניינות בו מאוד.

הרכב משוער: מהדי זועבי, ניזאר אבו קטיפאן, קאסיו פרננדס, דין מימוני, יוגב הזוהרוי, אמיר נאסר, דידייה ברוסו, שלומי אזולאי, עומר לקאו, ג'ייקוב נג'וקו, שובל גוזלן.

14:10, הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט ערך אימון וצפוי לפתוח בהרכב הקבוצה מחר. לפי התרגול עושה רושם שמאור בוזגלו ואליניב ברדה יחזרו להרכב על חשבונם של אובידיו הובאן ובן שהר.

הרכב משוער: גיא חיימוב,בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, טוני וואקמה, אליניב ברדה.

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, עם יצחק שום, בני יהודה. קובי אליהו
זעם באימון. לוזון/קובי אליהו

13:37, בית"ר ירושלים: באימון המסכם ערך שרון מימר אסיפה על המשחק בבאר שבע ואמר: "היינו טובים 60 דקות ואז באה נפילה, נגד באר שבע זה לא מספיק, אסור ליפול בדברים הקטנים. דוד קלטינס תורגל כבלם שלישי על חשבון אריק סאבו שצפוי לרדת לספסל. מרסל הייסטר ימשיך לקבל קרדיט בצד שמאל.

13:35, מכבי חיפה: גיא לוזון תרגל את ה-11 שלו לקראת המשחק, כשעוד קודם לכן, לדברי שחקנים, הוא איים לבטל את האימון. "אם כל מה שאנחנו עושים באימונים לא מגיע למשחק לא צריך להתאמן", ירה המאמן. "אני לא מרוצה מהגישה והמחויבות שלכם". לעניין ההרכב, נראה כי המאמן ישחק בשיטת יהלום, הכוללת את קמיל ואצק ונטע לביא מאחור, כשרועי קהת ישחק מתחת לחלוץ. אלירן עטר ועומר דמארי בחוד.

ההרכב המשוער: עומרי גלזר; גארי קגלמאכר, דקל קינן, הולמאר אייולפסון, סאן מנחם; איתן וולבלום, נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת; אלירן עטר, עומר דמארי.

10:02, הפועל אשקלון: מתן חוזז ייעדר מהמשחק מול בני יהודה עקב פציעה, כאשר במועדון מקווים כי לא סיים את העונה. יובל נעים אמר לקראת המשחק: "הגענו למצב שרצינו, בו הדברים תלויים רק בנו. בבית שלנו, עם הקהל שלנו, אנחנו שואפים לנצח" .

9:38, מכבי תל אביב: אלי דסה ינסה להשתתף היום באימון המסכם, כאשר בשלב זה נראה כי לא יהיה כשיר למשחק בטדי ויובל שפונגין יפתח במקומו. ליטו וידיגאל הבהיר לשחקנים כי יחלק את העומס בשלושת המשחקים שצפויים השבוע, בדיוק כפי שעשה בשבוע בו שיחקה הקבוצה בחצי גמר הגביע נגד בית"ר.

08:36, בני סכנין: המגן הימני עלי עוסמאן ישוב מהפציעה וצפוי לחזור ישירות להרכב מול הפועל באר שבע. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים למרות היעדרותו של אברהם פאס הפצוע, כשתאמבי סגס יירד לעמדת הבלם לצידם של מארון גנטוס וסארי פלאח. ז'אורז'יניו ייעדר מהסגל בשל פציעה, כך שהשלישייה הקדמית תכלול את רמזי ספורי, פיראס מוגרבי ויובל אבידור.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל,עלי עוסמאן, מארון גנטוס, תאמבי סגס, סארי פלאח, וונדרסון, ניר לקס, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, רמזי ספורי, יובל אבידור

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונט. ברני ארדוב
חוזר להרכב. קונטה/ברני ארדוב

08:33, בית"ר ירושלים: המגן הימני אנטואן קונטה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של דוד קלטינס. נראה כי המאמן שרון מימר מתלבט בין מרסל הייסטר לחן דילמוני בעמדת המגן השמאלי כאשר רק לאחר האימון המסכם הוא יקבל החלטות סופיות, כאשר ייתכן כי יבצע שינוי נוסף גם בחלק הקדמי. חסוס רואדה אמר אתמול לשחקנים כי הרצון שלו הוא להישאר בבית"ר ירושלים והוא מקווה שהדברים יסתדרו (אופיר סער).

07:15: הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט הרגיש כאבים בברכו וינסה להתאמן היום, כשלאחר מכן יתברר אם הוא כשיר לפתוח בהרכב נגד סכנין או שמא יהיה זה בן תורגמן שימלא את מקומו (שלמה וייס).

07:10 מכבי פתח תקוה: אחרי חמישה הפסדים ברציפות, ובצל הלחץ בו נמצאת הקבוצה, קובי רפואה מתכנן שינויים רבים בהרכב. אליסון דוס סנטוס שחוזר מהשעייה יפתח בהרכב יחד עם קרלוס קוויאר, כשבעמדת המגן הימני יחליף נאור פסר את דור אלו הפצוע שלא התאמן סדיר במהלך השבוע (המגן עבר בדיקה, התוצאות עדיין לא הגיעו) ובמועדון יחליטו ברגע האחרון האם ייכלל בסגל. בקישור, אייטור מונרוי יפתח במקום לירוי צעירי (ייעדר יחד עם רומאריו פירס מהמשחק הבא מול בית"ר ירושלים) ובהתקפה, לצד לידור כהן, ישחקו דובב גבאי ומנור סולומון. המשמעות: מיחאי רומן שוב על הספסל, גיא מלמד לא צפוי להיות בסגל בשל הפציעה (איציק יצחקי).

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: דני עמוס, נאור פסר, אליסון דוס סנטוס, קרלוס קוויאר, אורי מגבו, אייטור מונרוי, רומאריו פירס, גידי קאניוק, מנור סולומון, לידור כהן, דובב גבאי.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם מאור בוזגלו. ברני ארדוב
יחזרו יחד להרכב? אליניב ברדה עם מאור בוזגלו/ברני ארדוב

07:05 הפועל באר שבע: האלופה תשלים את הכנותיה באימון מסכם שיחל היום (שישי) ב-10:00. המאמן ברק בכר תרגל כמה אופציות באימון בחמישי ועדיין לא ברור איך יפתח, כשמאור בוזגלו ואליניב ברדה עשויים לחזור להרכב. בבאר שבע ייצאו מחר בבוקר לאזור הצפון ולאחר המשחק נגד בני סכנין יחזרו למלון בחיפה, שם ישהו עד יום שלישי, בו ישחקו נגד מכבי חיפה. גם האימונים ייערכו בעיר הצפונית (שלמה וייס).

06:55 הפועל חיפה: בהיעדרו של ניר קלינגר, שיושב שבעה על מות אמו, מאיר בן מרגי העביר אתמול את האימון ותרגל את ההרכב למחצה. על פי התרגול, נראה שרובי לבקוביץ' ימשיך לפתוח בין הקורות כשפיט פלטהאוזן המתוסכל שוב יישב על הספסל. דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש ושמואל שיימן שוב תורגלו ברביעייה האחורית כשדור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו ולירן סרדל תורגלו בקישור האחורי. בהתקפה, צפויים לפתוח חנן ממן, עדן בן בסט ומהראן לאלה. המשמעות: בן מרגי עשוי לבצע שינוי אחד בהרכב, כשאדילסון באהיה יפנה את מקומו ללאלה. ז'וליו סזאר שוב אל תורגל וספק גדול אם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה (איציק יצחקי).

הרכב משוער, הפועל חיפה: רובי לבקוביץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, שמואל שיימן, דור פרץ, לירן סרדל, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט, מהראן לאלה.

איתן ולבלום שחקן מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
עשוי לפתוח לראשונה. איתן ולבלום/אדריאן הרבשטיין

06:40 מכבי חיפה: גיא לוזון לא תרגל את ההרכב ולא ערך אסיפה, אבל נראה כי יבצע מספר שינויים לקראת המשחק. אניס אלושי ערך אימון חלקי והוא בספק למשחק. למרות הבדיקות התקינות של ניקיטה רוקאביציה, החלוץ ממשיך להתלונן על כאבים ורק היום (שישי) יתברר האם יהיה בסגל. דמארי ועטר יפתחו בהתקפה, כשייתכן שוורמוט יזכה למנוחה ואת מקומו יתפוס עמית זנטי. נראה כי עיקר השינויים יהיו במרכז השדה, כשאיתן ולבלום ונטע לביא עשויים לפתוח לצד קשר נוסף. סאן מנחם והולמאר איולפסון בתמונת ההרכב, כשבמקרה כזה גארי קגלמאכר יתופקד שוב כמגן ימני ודקל קינן במרכז ההגנה (איציק יצחקי).

06:30 מכבי פתח תקוה: אבי לוזון ביקר באימונים השבוע ושוחח עם הצוות המקצועי, אך לא עם השחקנים. במועדון ישנו לחץ רב לקראת המשחק בחיפה. אחד השחקנים אמר: "אם לא ננצח את מכבי חיפה, יהיה קשה מאוד לשמור על המקום השלישי. יש קצת לחץ סביב הקבוצה. לפני חודש היינו בטוחים שנעפיל לאירופה. עכשיו שום דבר לא ברור" (איציק יצחקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully