וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב המרגש של דני אלבס בברצלונה: הדמעות, הצחוק והמחוות

גם דני אלבס הודה שזה "ערב מר-מתוק": אקס ברצלונה הדיח אותה מליגת האלופות עם יובנטוס, חשף מה אמר לניימאר בחיבוק המצמרר ואף גרם ללואיס אנריקה להתפקע מצחוק בשיא הלחץ. סיכום הלילה

רויטרס

ערב מרגש עבר אתמול (רביעי) על דני אלבס, אקס ברצלונה, שפגש את קבוצתו לשעבר במדי יובנטוס, והדיח אותה מליגת האלופות. אלבס עזב בקיץ את ברצלונה אחרי קדנציה מוצלחת מאוד, במהלכה היה שחקן מפתח בזכיות ההיסטוריות של הקבוצה תחת פפ גווארדיולה ולואיס אנריקה, אבל הרגיש ששוחרר בצורה לא מכובדת, ואף ביקר את ראשי המועדון ומקבלי ההחלטות על היחס שקיבל. לכן היה זה רק סמלי שהוא פגש את ברצלונה במדי יובנטוס, ועזר לגברת הזקנה להדיח את בארסה מליגת האלופות.

עוד בנושא
בספרד קוטלים: "ההלוויה של ברצלונה ולאו מסי, זה סוף עידן"
פיקה: "הם בנו מולנו הר". התגובות והמספרים לתיקו בקאמפ נואו
ליגת האלופות: יובנטוס נפרדה ב-0:0 מברצלונה והעפילה לחצי הגמר
קיליאן אמבפה שובר שיאים, מונאקו מסרבת לעצור בדרך לחצי הגמר
אינייסטה החדש? תומא למאר מנסה לחקות את אלילו במונאקו

דני אלבס יובנטוס מנחם את ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
כל מילה מיותרת. אלבס וניימאר/GettyImages
דני אלבס יובנטוס מנחם את ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
דני אלבס יובנטוס מנחם את ניימאר שחקן ברצלונה/GettyImages

אך מי שציפה שיחגוג על חשבון חבריו לשעבר, כנראה שלא מכיר את אלבס. להפך. אחרי שגם במשחק הראשון אלבס לא חגג את השערים של קבוצתו, גם אתמול בסיום המשחק הוא לא יצא מגדרו בצורה מופגנת, אלא חיבק את ניימאר, חברו לנבחרת ברזיל, בחיבוק מרגש על הדשא, בעוד ניימאר ממרר בבכי בעקבות ההדחה. לאחר מכן גם בחדר ההלבשה הוא נראה שומר על קור רוח ולא יוצא מגדרו לצד חבריו הצוהלים. "אני אוהב אותך אחי", מלמל אלבס לבן ארצו. "גם אני אוהב אותך אחי", ענה לו ניימאר, "מאחל לך בהצלחה להמשך, מאחל לך תמיד לשמוח".

הפסטיבל סביבו החל עם הגעתו לברצלונה, כשהוא נראה נרגש במסיבת העיתונאים עוד לפני המשחק. גם עם עלייתו לדשא בקאמפ נואו לאימון ראשון במדי יובנטוס הוא נישק את כר הדשא שעליו חגג כל כך הרבה פעמים. ואלבס כמו אלבס, אתמול לפני תחילת המשחק הוא נראה ליד הספסל של ברצלונה, כשהוא מתלוצץ ומשוחח בבדיחות עם הספסל של בארסה, ונותר שם מספר שניות אחרי שהמשחק כבר התחיל, כשהמאמן לואיס אנריקה צוחק מהסיטואציה.

דני אלבס שחקן יובנטוס מתחמם לפני המשחק מול בארסה. רויטרס
כבר בחימום הוא נראה נרגש/רויטרס
דני אלבס יובנטוס מול ניימאר ברצלונה. AP
אבל במהלך המשחק הוא לא ויתר. מול ניימאר/AP
שחקן ברצלונה ניימאר מול שחקן יובנטוס דני אלבס. AP
חברים-יריבים. ניימאר מול אלבס/AP

בסיום הודה אלבס שעבורו זה היה ערב טעון. "עד עכשיו התחושות הן די מוזרות, מר מתוק, בגלל העובדה שעברתי פה כל כך הרבה דברים, ואז אתה חוזר לכאן כיריב", אמר אלבס, "כבר עברתי את השלב הזה של להתמודד מול ברצלונה, אבל לצערי הייתי חייב לחזור לכאן בדרך הזאת. כבר אמרתי בעבר שלא רציתי לפגוש אותם, לא בגלל פחד מהם, אלא בגלל שלא רציתי להרגיש את כל מה שהרגשתי. אבל אני מאמין שאנחנו חייבים להשאיר את הרגשות בצד כשאתה לובש חולצה בצבע אחר, כי אלה הם חייו של כדורגלן מקצוען, עם הלחץ שבו אנחנו חיים".

על התוצאה הסופית אמר אלבס ש"לא בחלומות הכי גרועים של ברצלונה או בחלומות הכי טובים שלנו האמנו שזה יוכל להיגמר ככה. אבל זה מה שקורה כשאתה מתחרה ברמה כל כך גבוהה. אני חושב שהיה לנו שלב נוקאאוט מצוין. לא לספוג שער מול שלישיית MSN, מול קבוצה כזאת קשה, ולנצח אותה בכזה הפרש, זה מצוין. אני גאה במאמץ שהשקענו, בצורה החכמה שבה התמודדנו מול יריבה גדולה שכזאת, ואני מאושר להיות בהגרלה ביום שישי".

המשחק כבר התחיל, אלבס עדיין מתלוצץ, לואיס אנריקה צוחק

דני אלבס מנשק את הדשא בקאמפ נואו כשהוא רואה אותו לראשונה

ויש אוהדי ברצלונה שמתגאים גם בתמונה הזאת: יובנטוס צוהלת, אלבס לא חוגג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
דני אלבס יובנטוס מנחם את שחקני ברצלונה. GettyImages
תודה לאינייסטה. אלבס/GettyImages
דני אלבס יובנטוס מנחם את שחקני ברצלונה. GettyImages
להתראות פיקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully