וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קוטלים: "ההלוויה של ברצלונה ולאו מסי, זה סוף עידן"

התקשורת המדרידאית ציינה את הדחת ברצלונה עם ביקורת על כוכבי ברצלונה: "אולי זה הסוף של שלישיית MSN, הם שבעים ועייפים". פיקה: "הם בנו מולנו הר". התגובות והמספרים לתיקו בקאמפ נואו

רויטרס

יובנטוס הצטרפה הערב (רביעי) לרשימת העולות המאושרות לחצי גמר ליגת האלופות. הגברת הזקנה הצליחה לשמור על רשת נקייה ויצאה מהקאמפ נואו עם 0:0 (0:3 בסיכום שני המשחקים), והראתה שהיא לא מתכוונת ללכת בדרכה של פריס סן ז'רמן ולאבד יתרון שנראה בלתי מחיק מול הקטאלנים. ניימאר התקשה לשאת את ההדחה, ומירר בבכי בסיום תוך שחברו לנבחרת (ופעם גם לקבוצה) דני אלבס ניחם אותו.

מסימיליאנו אלגרי המאושר סיכם: "צריך להחמיא לשחקנים על מה שהם עשו העונה, זה עוד צעד קדימה. שיחקנו כל כך טוב בהגנה, קצת פחות בהתקפה. העובדה שברצלונה לא הבקיעה בשני המשחקים מולנו כמעט חסרת תקדים והשחקנים שלי צריכים להבין שהם אפילו מסוגלים להשתפר. המפתח עכשיו הוא לשמור על ריכוז".

לאונרדו בונוצ'י, מגיבורי המשחק, אמר בסיום: "ידענו שהם ינסו ללחוץ אותנו גבוה אבל שמרנו היטב, הרבה בזכות דני אלבס ומריו מנדז'וקיץ'. זו היתה הופעה נהדרת של אחדות וסולידריות. האמנו בעצמנו, העובדה שהבקענו מולם שלושה שערים ולא ספגנו בקאמפ נואו אומרת שאנחנו קבוצה גדולה. עכשיו נותרו לנו עוד שני צעדים. ליובנטוס הזו מגיעות מחיאות כפיים על הדרך בה היא מגיעה לכל משחק, בין אם היריבה היא ברצלונה או פסקארה. זהו עוד צעד בצמיחה של המועדון, וכעת כל קבוצה צריכה לדאוג מיובנטוס. שלוש הקבוצות שנותרו לא ירצו לפגוש אותנו בחצי הגמר".


עוד בנושא

ליגת האלופות: יובנטוס נפרדה ב-0:0 מברצלונה והעפילה לחצי הגמר

שחקן יובנטוס דני אלבס מנחם את שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
דני אלבס מנחם את ניימאר/רויטרס

פאולו דיבאלה הוסיף: "אנחנו כל כך מרוצים מההופעה שלנו מול קבוצה מצוינת. בהתחשב בכל מה שקרה עם פריס סן ז'רמן, ידענו שנצטרך להיות סולידיים. לשמור על רשת נקייה מול ברצלונה בשני משחקים זה לא דבר קל. בהגרלה של רבע הגמר רצינו כל קבוצה מלבד ברצלונה. עכשיו נראה מה יקרה, אין פייבוריטיות".

חואן קואדראדו אמר: "ידענו שברצלונה קבוצה נהדרת, אבל אפשר היה לראות את הרעב שלנו, את ההקרבה, וזה הגיע לנו. עשינו כל מה שתכננו באימונים, חבל שהמתפרצות שלנו לא הסתיימו בשערים אבל הדבר החשוב הוא שעלינו".

לואיס אנריקה סיכם את התוצאה המאכזבת: "זה הכדורגל. רצינו לשחק בקצב מהיר עם הרבה בעיטות למסגרת, אבל היה חסרה לנו חדות בשליש השלישי. היה משחק טוב בין שתי קבוצות מצוינות ואני מוריד את הכובע בפני יובנטוס. האם הם יכולים להגיע לגמר? יש להם מאמן מצוין, שחקנים מצוינים וכל מה שצריך כדי ללכת עד הסוף".

ג'רארד פיקה הוסיף: "שיחקנו את המשחק שלנו, הגענו להזדמנויות, אבל יובה בנתה הר. הם מומחים בלהגן, הם הגיעו לכאן לשחק כדורגל והצליחו. יובה היתה הקבוצה העדיפה במפגש הזה, אני מאחל לכם להגיע לגמר ומאמין שהם יכולים לזכות. ננסה שזה לא ישפיע עלינו, צריך לשכוח מזה ולהתרכז בלה ליגה. אני באמת מאמין שאפשר לנצח בברנבאו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני ברצלונה לואיס סוארס, ליאונל מסי. רויטרס
מסי וסוארס מאוכזבים בסיום/רויטרס

התגובות בעולם

בספרד, כמו תמיד, העיתונים והאתרים המרכזיים התחלקו בין תומכי ריאל לברצלונה. ב"מארקה" קראה הכותרת הראשית "ארבעה שערים, הלוויה אחת", בהתייחס לסיכום הכללי במפגש הכפול ולסצינות מכמירות הלב בסיום. "ברצלונה לא הצליחה לכבוש, והאוהדים התאכזבו שקבוצה טובה כל כך הולכת הביתה. זה סופו של עידן מפואר". כמו כן, נמתחה ביקורת קשה על כוכבי ברצלונה, לאו מסי בראשם. "ההחמצות שלו סימלו את ברצלונה הנוכחית - עייפה, שבעה, לא מדויקת, לא נהנית. אולי, מי יודע, זה הסוף של שלישיית MSN".

"הפתעת ענק", קראה הכותרת הראשית ב"אס", שם נכתב כי "בארסה לא הצליחה לגבור על החומה של יובנטוס". בתקשורת הקטלאנית היו באופן לא מפתיע קצת יותר סלחניים, כששתי הכותרות הראשיות ב"אל מונדו" וב"ספורט", העיתונים המרכזיים בברצלונה, קוראות "הולכים הביתה בגאווה". ב"אל מונדו" נכתב ש"בארסה היתה חסרה שערים וקסמים, ולא היתה אפילו קרובה לרמונטדה נוספת", וב"ספורט" נכתב ש"כוכבה של ברצלונה דעך. הקבוצה שלטה באוויר וביבשה, סיכנה אינספור פעמים את השער של בופון, אבל לא היתה מרוכזת ליד השער".

באיטליה התלהבו, כמובן, מהתצוגה ההגנתית של הגברת הזקנה. "הצגה מונומנטלית של יובנטוס גרמה לברצלונה לסבול", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט", בזמן שב"קוריירה דלו ספורט" נטען ש"בופון וחוליית ההגנה המדהימה של יובנטוס היממה את ברצלונה מבלי לכבוש".

מספרי המשחק

* ברצלונה הפסידה בקאמפ נואו בליגת האלופות לראשונה מאז הגעתו של לואיס אנריקה.

* רק שלוש קבוצות עצרו את ברצלונה מלהבקיע בשני משחקי נוק-אאוט רצופים - מנצ'סטר יונייטד (2007/08), באיירן מינכן (2012/13) וכעת יובנטוס.

* יובנטוס העפילה לחצי גמר האלופות בפעם השביעית בתולדותיה - הכי הרבה של קבוצה איטלקית.

* לראשונה זה עשר שנים, נקבל חצי גמר אלופות ללא באיירן מינכן וברצלונה.

* 74 אחוז מניסיונות הבעיטה של ברצלונה לשער הלכו מחוץ למסגרת - הנתון הגבוה ביותר שלה באירופה זה שבע שנים.

* ליאונל מסי לא כבש ברבע גמר ליגת האלופות כבר ארבע שנים (755 דקות).

* ליאונל מסי בעט מול יובנטוס חמש פעמים מחוץ למסגרת. רק מול באטה בוריסוב ב-2011 (6) היו לו יותר.

גם ברשת קטלו את מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully