וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן נשדדה": פיקה עוקץ, ראמוס עונה, אספרייה: "קבוצה של עכברושים"

בלם ברצלונה לא נותר אדיש לתצוגת השיפוט המביכה ב-2:4 של ריאל מדריד, ראמוס ענה: "שייזכר מה היה מול פ.ס.ז'", כשגם כוכב קריסטל פאלאס עקץ. אספרייה: "די עם השוד הזה". וגם: ההישג המרשים של רונאלדו, ציון הדרך של ראמוס והמספרים של לבנדובסקי

אימג'בנק GettyImages

ג'רארד פיקה כבר נותר חסר מילים

אחרי שני משחקים מרתקים, ריאל מדריד הצליחה להפעיל לחצי גמר ליגת האלופות לאחר ניצחון 2:4 אמש (שלישי) על באיירן מינכן לאחר הארכה, שהשלים 3:6 בסיכום שני המפגשים, במשחק בו נרשמו טעויות שיפוט רבות, בעיקר לטובת ריאל מדריד, שכבשה שני שערים מנבדל בעוד שלבווארים הורחק שחקן שלא בצדק (ארתורו וידאל).

עוד בנושא

ריאל מדריד עלתה לחצי גמר האלופות עם 2:4 ביתי על באיירן
רונאלדו התחנן בפני אוהדי ריאל: "אף פעם אל תקראו לי בוז"
מיכאל יוכין מסביר למה שימוש במצלמות דווקא יהרוס את הענף

הווידיאו הכי טוב שתראו: רונאלדו נכנס לחדר ההלבשה כמו גיבור בסיום, עם הכדור, ומקבל אהבה מכל החבר'ה

ג'רארד פיקה מיהר להגיב בעקבות תצוגת השיפוט עם ציוץ של שלוש נקודות שרמז לביקורת נגד השופט ההונגרי ויקטור קסאי. סרחיו ראמוס נשאל על הציוץ של פיקה, ואמר: "אם יסתכל לאחור על המשחק מול פ.ס.ז', הוא יצטרך יותר משלוש נקודות... אבל נמאס לי כבר ששואלים אותי על השחקן הזה. בואו נראה מה יהיה מול יובנטוס".

אלא שראמוס לא לבד. גם שחקנה של קריסטל פאלאס, פאפ סוארה, החליט לענות לבלם הספרדי, כשהעלה תמונות מהמשחק הידוע לשמצה בחצי גמר ליגת האלופות ב-2009, בו עלתה ברצלונה לגמר לאחר שהדיחה את צ'לסי בעזרת טעויות שיפוט רבות. מאוחר יותר הוא מחק את הציוץ, וטען: "אני מצטער מאוד, פרצו לי לחשבון הטוויטר ופרסמו את התמונות האלו במקומי. מצטער על אי הנוחות".

התקשורת הקטלאנית יצאה בכותרת ש"ריאל מדריד ניצחה אחרי סקנדל". קלאודיו בראבו, שוערה של ברצלונה בעונה שעברה הגן כמובן על ארתורו וידאל וציין כי ש"שופטים עיוורים" לא צריכים להיות במגרשים. מי שהרחיק לכת בביקורת היה פאוסטינו אספרייה כוכב העבר הקולומביאני שצייץ: "מספיק עם השוד הזה, ריאל מדריד קבוצה של עכברושים".

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
תסכול גדול. באיירן/GettyImages

כצפוי, בבאיירן זעמו על השיפוט. המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר: "ההופעה של השופט הייתה הרבה יותר גרועה מההופעה שלנו. אני יודע שזה הכדורגל ושזה קורה לפעמים, אבל לא כמות כל כך משמעותית של טעויות. אסור שזה יקרה. צריך לערב טכנולוגיה בשיפוט. אני חושב שהשופט עשה טעויות גדולות בשלב חשוב של המשחק. היינו בשליטה ואז הוא שלף אדום לא מוצדק. אז הגיע השער שעשה 2:2 והיה מנבדל. אף אחד לא מצפה לתצוגה כזו של שופט ברבע גמר ליגת האלופות. אני לא אוהב לדבר על השופט, אבל כשאנחנו משחקים כל כך טוב, אנחנו צריכים לדבר גם על ההחלטות של השופט".

אריאן רובן, שסחט פנדל שנוי במחלוקת, הוסיף: "כולם ראו את המשחק וכל אוהד נייטרלי או של אחת הקבוצות ראה משחק עם שתי קבוצות ברמה גבוהה. היה נהדר לצפות ואז משחק כזה מוכרע על ידי החלטות רעות של השופט. אני בדרך כלל לא מדבר על השופט, אבל צריך להסתכל על עצמך והטעויות שעשית. אבל היום זו לא הייתה טעות אחת, אלא טעויות קריטיות שהכריעו את המשחק. היה משחק שהוא פרסומת נהדרת לכדורגל, ואז הכול הוכרע על ידי מישהו עם משרוקית".

ארתורו וידאל, הקשר הצי'ליאני שהורחק בצהוב שני מפוקפק, היה עצבני מאוד ואמר אחרי המשחק: "שוד כזה לא יכול לקרות בליגת האלופות. חבל מאוד שבמשחק כזה גדול מוכרע על ידי השופט. הוא עשה הרבה טעויות והעיף אותנו מליגת האלופות. כשהשופט מביך בצורה כזו, קשה מאוד לנצח".

יו"ר באיירן ושחקן העבר קרל היינץ רומניגה הוסיף: "היה משחק כדורגל נהדר, חבל שלשופט הייתה השפעה כל כך שלילית עלינו. הייתי עכשיו בחדר ההלבשה. השחקנים גמורים לגמרי. הם נתנו הכול".

פיליפ לאהם, שיפרוש מכדורגל בסוף העונה ורשם הערב את ההופעה האחרונה שלו בליגת האלופות, אמר לאחר המשחק: "הלילה ראינו קבוצה שיש לה תעוזה, עשינו הכול כדי לנצח. היה לנו קצת מזל רע עם השיפוט. אין ספק שזה מר מאוד להילחם במשך 90 דקות ואז להפסיד בהארכה. אני כרגע רק מאוכזב, בסוף העונה אני אהיה נרגש".

ג'רום בואטנג, שהיה בספק לפני המשחק ולמרות זאת שיחק והיה טוב, הוסיף: "זה הכדורגל, אלה החיים. אנחנו לא יכולים להתלונן". על החלטות השיפוט אמר הבלם: "אני שומע ששני שערים היו בנבדל וזה עצוב מאוד בשבילנו. הצהוב השני לא היה צריך להישלף".

גם יינס להמן תוקף: איזו הונאה

מיכאל באלאק טוען: סקנדל!

השופט ויקטור קסאי מרחיק את שחקן באיירן מינכן ארתורו וידאל. GettyImages
אין מילים. וידאל/GettyImages

המספרים

* השער השלישי של רונאלדו היה ה-100 שלו בליגת האלופות - השחקן הראשון בהיסטוריה שרושם הישג זה.

* מדובר בשלושער השישי של הפורטוגלי בצ'מפיונס, והוא שני רק למסי (שבעה).

* לרונאלדו שמונה שערים בליגת האלופות מול באיירן. רק לליאו מסי יותר שערים מול קבוצה אחת במפעל (תשעה מול ארסנל).

* ריאל מדריד ניצחה בכל משחקיה בליגת האלופות אשר נכנסו להארכה תחת הדרכתו של זינדין זידאן.

* רק יובנטוס ספגה יותר כרטיסים אדומים במפעל (22) מבאיירן (19).

* רוברט לבנדובסקי הפך לשיאן השערים מול ריאל מדריד בליגת האלופות עם השישי שלו.

* לבנדובסקי גם עם 16 שערים ב-12 משחקיו האחרונים במדי באיירן מינכן.

* בעונה שעברה שמרה ריאל מדריד 10 פעמים על שער נקי ב-13 משחקים. והעונה? 0 שערים נקיים ב-10 משחקים.

* מאז הגיע לבאיירן מינכן ב-2009, אריאן רובן סחט שישה פנדלים בליגת האלופות. רק לליאונל מסי (שבעה פנדלים) מקדים אותו.

* מרסלו יצר חמישה מצבי הבקעה במחצית הראשונה - בדיוק כמו כל שחקני באיירן גם יחד.

* סרחיו ראמוס רשם הערב את ההופעה ה-100 שלו בליגת האלופות והפך לשחקן ריאל הרביעי אי פעם שמגיע ל-100 הופעות באלופות. קדמו לו איקר קסיאס (150), ראול (130) ורוברטו קרלוס (107).

* הגיל הממוצע של שחקני ההרכב הפותח של באיירן מינכן עמד על 30 ו-116 ימים - הגיל המבוגר ביותר בהיסטוריה של ליגת האלופות.

* כמו כן, שתי אגדות ערכו את המשחק האחרון שלהן בליגת האלופות: המאזן של צ'אבי אלונסו בליגת האלופות: 119 הופעות, 6 שערים, 6 בישולים, זכה בתואר ב-2005 וב-2014. המאזן של פיליפ לאהם בליגת האלופות: 112 הופעות, 16 בישולים וזכה בתואר ב-2013.

פאוסטינו אספרייה נכנס בריאל מדריד

שני הנבדלים בשערים של רונאלדו

השופט, ויקטור קסאי, חוטף ברשת

הנבדל של רונאלדו בשער השני של ריאל מדריד

הנבדל של רונאלדו בשער השלישי של ריאל מדריד

גם במדריד טוענים לקיפוח מצד השופט

ראמוס מחויך בסיום, למרות העצמי האומלל

שימו לב לשינוי הקל שבוצע בערך הוויקיפדיה של השופט ויקטור קסאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully