וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ארנסטו ואלוורדה לא ימשיך בבילבאו, בדרכו לברצלונה?

אחד המועמדים המובילים להחליף את לואיס אנריקה הודיע לראשי המועדון הבאסקי כי יעזוב בתום העונה. מוג'י, מנכ"ל יובנטוס לשעבר, תקף: "לברצלונה אין מאמן, אין מוטיבציה, אין רעיונות"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. AP
תחת מתקפה. לואיס אנריקה/AP

גומלין רבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה ויובנטוס יתקיים מחר (רביעי), ואם שואלים לדעתו של לוצ'יאנו מוג'י, מנכ"ל יובה לשעבר, לקטלאנים אין שום סיכוי למחוק את ה-3:0 מהמשחק הראשון. "זה לא יכול לקרות, ההגנה של יובנטוס היא משהו אחר", אמר מוג'י, וטען שאחת הבעיות העיקריות של ברצלונה היא לואיס אנריקה. "הבעיה האמיתית של בארסה היא שהיא משחקת ללא מאמן. אם מאמן אומר שהוא עוזב בסוף השנה, זה כאילו כבר עזב. לקבוצה אין מוטיבציה, אין רעיונות, אין כוח ורואים את זה על כר הדשא".

מוג'י, שהושעה מהכדורגל עד סוף חייו ב-2011 בשל פרשת הקאלצ'יופולי, הרחיב על המשחק הראשון: "הקישור של ברצלונה לא תמך בהתקפה או בהגנה, וכל השנה הוא לא משחק טוב. פאולו דיבאלה הוא אלוף, ברגל ובראש. הוא יישאר בטורינו".

דיבאלה עצמו, שהוחלף במהלך ה-0:2 על פסקארה בסוף השבוע, טען: "אהיה כשיר ב-100 אחוז לשחק בגומלין. החלטתי להאריך את החוזה שלי כי ליובנטוס אין מה לקנא בריאל מדריד, באיירן או ברצלונה. אני מאוד שמח להיות כאן".

מי שבכל זאת חושש מהגומלין הוא גונסאלו היגואין. "אני לא יודע אם ה-0:3 יספיק לנו", הודה החלוץ הארגנטינאי. "נצטרך לבוא ולהילחם בקאמפ נואו ולשחק כמו ששיחקנו במשחק הראשון. ברצלונה הראתה מול פריס סן ז'רמן שהיא מסוגלת לחולל קסמים, אז נהיה חייבים להיות מוכנים".

עוד בנושא:

מסי מוביל את האמונה בעוד רמונטדה, גם ההיסטוריה עם השופט תעזור?

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין, שחקן ברצלונה סמואל אומטיטי. רויטרס
לא יהיה פשוט. היגואין מול אמוטיטי/רויטרס

בינתיים, בספרד ממשיכים להתעסק בזהות מחליפו של לואיס אנריקה בעונה הבאה, וכעת נראה כי ארנסטו ואלוורדה הוא האיש המיועד. מאמן אתלטיק בילבאו, שנחשב לאחד המועמדים הבכירים לרשת את תפקידו את לואיס אנריקה, הודיע על פי דיווח ב'מונדו דפורטיבו' לראשי המועדון הבאסקי שלא ימשיך בעונה הבאה. לטענתו של האתר המזוהה עם בארסה, ואלוורדה היה על הכוונת של הקבוצה כבר פעמיים בעבר.

זה קרה לראשונה כאשר פפ גוואריודלה עמד על הקווים, ולא היה ברור אם ימשיך לעונה רביעית. בסופו של דבר הוא המשיך ולמרות שוואלוורדה היה מועמד גם לאחר עזיבתו בסופו של דבר טיטו וילאנובה הועדף. לאחר שווילאנובה חלה, שמו של ואלוורדה שוב עלה כמועמד, אך מספר שבועות לפני כן הוא חתם על הארכת חוזהו בבילבאו (במקביל לחידוש חוזהו של לואיס אנריקה בסלטה ויגו) ולכן הדבר לא התאפשר, וטאטה מרטינו נבחר.

כעת, כאשר ברצלונה שוב ניצבת מול צומת דרכים על הקווים, ואלוורדה נחשב למועמד המוביל יחד עם קרלוס אונסואה. הפעם הוא לא האריך את חוזהו בבילבאו, כנראה בעיקר כי הוא לא מעוניין להחמיץ את ההדמנות למינוי היוקרתי בפעם השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully