וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מוביל את האמונה בעוד רמונטדה, גם ההיסטוריה עם השופט תעזור?

בקטאלוניה מדווחים כי הפרעוש מעודד את חבריו בשבוע האחרון: "הוא המנהיג וכולם יצטרכו ללכת אחריו". ניימאר מפתיע לגבי היעד הבא והשופט ששובץ כבר עזר לבארסה בעבר מול אלגרי

רויאלטי

משחק הגומלין בין ברצלונה ליובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות מתקרב ולחישות ה"רמונטדה" השנייה מתחזקות. אחרי ה-1:6 ההיסטורי מול פריס סן ז'רמן, אף אחד בברצלונה כבר לא חושש להאמין שאפשר לחזור גם מ-3:0 מול הגברת הזקנה ולמרות זאת, לכולם ברור, הסיכויים לא ממש גבוהיים.

אחרי המהומה סביב השופט ברמונטדה הקודמת, הפעם שובץ למשחק ההולנדי הבכיר ביורן קיפרס, שניהל בין היתר את גמר הצ'מפיונס ב-2014. זו תהיה הפעם השביעית בה הוא ישפוט את בארסה בליגת האלופות, כאשר האחרונה הסתיימה רק ב-1:1 מול רומא. בעבר, הוא העניק שני פנדלים לברצלונה במפגש רבע גמר אחר, מול מילאן, אותה אימן אז לא אחר מאשר מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובה כיום.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר. AP
מסי וניימאר יובילו עוד רמונטדה/AP

בברצלונה מעודדים מהתנהלות של ליאו מסי, שבימים האחרונים מנסה לעודד את חבריו לקבוצה ולהבהיר להם שכלום עוד לא גמור. "הוא הדוגמה שכולם יצטרכו ללכת אחריה", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו", "באיטליה, הוא היה הראשון שיצא מההלם וניסה לחזור למשחק". מסי נראה טוב מול סוסיאדד עם שני שערים ובישול ורחוק רק צמד מ-500 שערים בקריירה, צמד שהוא ישמח להשיג כבר ביום רביעי.

ובינתיים, אצל היריבה מסתמן שפאולו דיבאלה כוכב יובנטוס שכבש צמד במשחק הקודם, יהיה כשיר וגם יפתח במשחק הגומלין בקאמפ נואו. דיבאלה ערך היום אימון מלא עם הגברת הזקנה ואחרי ואם אתמול ההערכה הייתה שהוא ישחק, היום כבר די בטוח שהחלוץ הארגנטינאי גם יפתח במשחק ברביעי.

האיש שהציל את ברצלונה בשמינית הגמר, ניימאר, כבר חושב על היום שאחרי. הברזילאי חתום בבארסה עד 2021 ואמר במפתיע: "אני ממש רוצה לחזור לברזיל יום אחד ולשחק במדי פלמנגו, כשהמרקאנה מתמלא בליברטדורס". ומה לגבי המועדון בו גדל, סנטוס? "הם הגישו נגדי תביעה בבית המשפט ואני עדיין לא ממש מבין למה. אנשים מספרים כל מיני סיפורים. עוד יטענו שרציתי לכבוש שער עצמי כששיחקנו נגד ברצלונה בגמר גביע העולם לקבוצות. אני לא חייב לסנטוס כלום. אני גם לא חייב לברך אותם ביום ההולדת של המועדון אם אני לא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully