וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגה הראשונה בסין: אלכסנדר סטנוייביץ' סיכם ביטאי

מאמן מכבי חיפה לשעבר, שפוטר בדצמבר האחרון מבייג'ינג אנטרפרייזס אחרי שלא הצליח להעלות אותה לליגה הבכירה, קיבל הזדמנות חדשה אצל נועלת הטבלה, וישתכר 1.3 מיליון דולר בחוזה לשנתיים

צילום מסך

צפו בתקציר ההפסד של יטאי 1:0 לגוואנגז'ו R&F לפני כחודש

רבים מאוהדי מכבי חיפה כבר הספיקו לשכוח את אלכסנדר סטנוייביץ', אבל בעוד שהירוקים ממשיכים להידרדר מדחי אל דחי גם אחרי פיטוריו של המאמן הסרבי בדצמבר 2014, 'סאלה' דווקא עושה חיל עם הזדמנות פז חדשה. בסרביה טוענים שסטנוייביץ' סיכם את תנאיו בקבוצת צ'אנגצו'נג יטאי, נועלת הטבלה בליגה הסינית הראשונה, ויחתום היום לשנתיים תמורת 1.3 מיליון דולר.

סטנוייביץ' בן ה-43 הפך לשם מוכר בסין כשהוליך את בייג'ינג גוואן לליגת האלופות של אסיה ב-2013, ואחרי שעזב את מכבי חיפה הוא מונה למאמן בייג'ינג אנטרפרייזס מהליגה השנייה בסין, ממנה פוטר בדצמבר האחרון אחרי שלא הצליח להעלות אותה ליגה הראשונה, אך הוא כאמור הצליח לפלס את דרכו בחזרה לליגה הבכירה ועמוסת המיליונים.

כעת ינסה סטנוייביץ' לעזור לקבוצתו החדשה לצאת לדרך חדשה, אחרי שפתחה את העונה עם נקודה בודדת בחמישה מחזורים, כשלמרות צירופו של החלוץ הניגרי אודיון איגהלו תמורת 23 מיליון דולר בפגרה האחרונה, יטאי כבשה רק 4 שערים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully