וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "קשה לחשוב רחוק, אבל מתחילים להרגיש את זה"

מאמן הפועל באר שבע מריח אליפות שנייה אחרי הניצחון על בית"ר: "יודעים לנתב את הלחץ למקומות הנכונים". ברדה: "הסגל שלנו רחב, לעלות מהספסל זה לא פחות חשוב מאשר לפתוח"

הפועל באר שבע הגדילה הערב (שני) את יתרונה בפסגת ליגת העל בחזרה לשש נקודות, כשניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים משערים של מהראן ראדי (67) והקפטן אליניב ברדה (76) שנכנס כמחליף. היה זה ניצחון ליגה שביעי ברציפות של האלופה, ניצחון שמיני במשחקי הליגה מול בית"ר ומשחק ליגה 33 ללא הפסד בטרנר - רק שניים מהשיא הישראלי של מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 בבית את בית"ר ירושלים
דן איינבינדר: "מאוד רוצה להישאר, אבל עוד לא קיבלתי הצעה להמשיך"
ראדי דוהר לאליפות חמישית, שהר לא הופיע: הטופ והפלופ של המשחק

עמדו בעוד מבחן. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "לא ציפינו שיהיה קל. שיחקנו מול קבוצה מצוינת שהייתה מוכנה וידעה ללחוץ כשצריך. במחצית הראשונה לא היינו מדויקים והיינו קצת עצבניים. הצלחנו להירגע בהפסקה וכמובן שגם השחקנים שנכנסו נתנו לנו תוספת כוח. צריך להבין שקבוצות באות אלינו מאוד דרוכות, הן רוצות להיות הראשונות שמנצחות פה ואנחנו מרגישים את זה. בסופו של דבר, ככל שמתקדם המשחק אנחנו מצליחים למצוא את השטחים כדי להבקיע ולהגביר את העצימות".

בכר המשיך: "עברנו עוד משחק, בשורה התחתונה. יש עוד שישה משחקים, מתחילים להרגיש את זה, מרגישים את הסוף. לפעמים יש קצת לחץ ועצבים שזה חלק מהעניין, אבל אנחנו יודעים לנתב את זה למקומות טובים. אנחנו נכנסים לסרייה של משחקי חוץ מאוד קשים ואנחנו לא חושבים יותר מדי רחוק".

על מאור בוזגלו: "הוא נכנס כמו שצריך, זה התפקיד של המחליפים - להיכנס ולשנות את המשחק. גם ברדה ואוחנה שיחקו טוב מאוד".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קבוצות רוצות להיות הראשונות שמנצחות פה. ברק בכר/ברני ארדוב

הקפטן אליניב ברדה אמר: "אני חושב שאנחנו קבוצה, בגדול. יש לנו סגל רחב ותמיד מי שנקרא לדגל, צריך לעשות את העבודה. פעם אני, פעם מישהו אחר, כל מי שנכנס צריך לעשות את העבודה. אני שמח שידנו על העליונה היום מול יריבה עם מאמן שמכיר אותנו מצוין. יש לנו עומק ורואים את זה מתחילת השנה. התמודדנו בארבע מסגרות ועמדנו בזה בגבורה. נשארו עוד שישה משחקים בליגה ואנחנו צריכים להמשיך ללחוץ על דוושת הגז הכי חזק שיש".

על כניסתו כמחליף: "אף פעם לא נוח לעלות מהספסל, במיוחד פה הספסלים לא נוחים, אבל אנחנו קבוצה ומה שחשוב זו הלכידות הקבוצתית. לעלות מהספסל זה לא פחות חשוב מאשר לפתוח. אני לא חושב שזה היה רק מזל היום. היינו יכולים לעלות ליתרון כבר במחצית הראשונה. נכון שבית"ר קבוצה מוכשרת, אבל זה היה משחק שמי שמבקיע בו ראשון לוקח. אני שמח שראדי כבש ושניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully