וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: פליקס נעים העביר את האימון

16.4.2017 / 11:09

המאמן חזר לקדנציה נוספת בקבוצת התחתית אחרי הפיטורים של אלי כהן: "הפנייה הייתה יותר משפחתית מאשר מקצועית נטו. אחרי הטלפון מסתיו לא היה מקום ללבטים, החלטתי שאני מגיע. ברור שדיברנו גם על העונה הבאה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

כשנותרו רק ארבעה מחזורים לסיום העונה, חזר הבוקר (ראשון) פליקס נעים לאמן את הפועל כפר סבא במטרה להשאיר אותה בליגה. נעים ערך היום את האימון הראשון אחרי שביום חמישי החליט הבעלים סתיו שחם לפטר את אלי כהן ולמנות אותו תחתיו. "זה נכון שסתיו הציע לי לחזור לכפר סבא אחרי ששרון מימר עזב העונה, אבל אז העדפתי להישאר בבית. הפעם אני חוזר כי הפנייה של סתיו הייתה הרבה יותר משפחתית מאשר מקצועית נטו. סתיו פתח לי את הנשמה ואת הלב שלו בשיחה מארצות הברית וידעתי שאני חוזר אחרי שיחה כזו. אחרי הטלפון ממנו בשבוע שעבר לא היה מקום עוד ללבטים והחלטתי שאני מגיע. אני לא רוצה להביט על כל מה שנשאר לנו אלא רק על המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. ברור שדיברנו גם על העונה הבאה, אבל כרגע המטרה היא לנצח במשחק הקרוב".

כזכור פליקס נעים פוטר מהפועל כפר סבא לפני כשנה, אז מונה שרון מימר במקומו. אחרי עזיבתו נותרו משקעים בינו לבין מנכ"ל הקבוצה רובי רגב אך השניים קיימו בסוף השבוע שיחה בה ליבנו את הכל ויישרו את ההדורים למען טובת המועדון.

עוד בנושא

פליקס נעים מונה למאמן הפועל כפר סבא: "שמח לחזור למקום שאני מכיר"

שחקני הפועל כפר סבא עם פליקס נעים. קובי אליהו
שחקני הפועל כפר סבא באימון/קובי אליהו
טל איילה הפועל כפר סבא. קובי אליהו
טל איילה באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully