וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס נעים מונה למאמן הפועל כפר סבא: "שמח לחזור למקום שאני מכיר"

13.4.2017 / 18:49

המאמן, שפוטר בעונה שעברה, חוזר לנועלת הטבלה במקום אלי כהן, שפוטר ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה, וינסה להשאיר אותה בליגה. נעים: "בטוח שיחד עם השחקנים נצליח לעמוד במשימה"

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
שוב בכפר סבא. נעים/מגד גוזני

פליקס נעים מונה היום (חמישי) למאמנה של הפועל כפר סבא, לאחר שזו החליטה להיפרד מאלי כהן ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה, והוא ינסה להשאיר את נועלת הטבלה בליגת העל. נעים, שהעלה את הירוקים מליגה א' לליגה הלאומית ומשם ליליגת העל, שם אימן אותם בעונה שעברה עד שפוטר בחודש ינואר והוחלף בשרון מימר, חוזר לקדנציה נוספת בשרון.

פליקס נעים: "שמח לחזור למקום שאני מכיר ושבו ידעתי רגעים מדהימים, כולי מרוכז בהשארת הקבוצה בליגת העל. אני בטוח שביחד עם השחקנים נצליח במשימה להשאיר את הקבוצה בליגת העל".

נעים החל את הקריירה שלו כעוזרו המסור של אלי גוטמן בהפועל חיפה ובית"ר ירושלים, כאשר הקבוצה הבכירה הראשונה שנתנה לו את משרת המאמן הראשי היא הפועל כפר סבא אותה הוא אימן ב-2013 והעלה אותה שתי ליגות בשלוש שנים. למרות זאת, נעים פוטר מכפר סבא בינואר בעונה שעברה ומונה למאמן הפועל פתח תקוה, אך עזב אותה אחרי שלא הצליח להעלות אותה לליגת העל.

אלי כהן מאמן הפועל כפר סבא. אדריאן הרבשטיין
סוף הדרך. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הבוקר התקבלה ההחלטה לסיים את דרכו של המאמן אלי כהן בקבוצה, אחרי סדרת הכישלונות שהובילה אותה אל מתחת לקו האדום. הבעלים סתיו שחם לקח מאז ההפסד בשבת האחרונה לבני יהודה פסק זמן כדי לחשוב, והבוקר החליט על פיטוריו של כהן. בהודעת מועדון שפורסמה בשעות הצהריים נכתב: "בשיחה שהקיימה היום בין הנהלת המועדון למאמן אלי כהן, הוחלט על סיום עבודתו של המאמן. אנחנו מאחלים לאלי בהצלחה ומודים לו על עבודתו המסורה".

באותה ההודעה פורסמה תגובתו של אלי כהן: "אני לא מתכחש לכך שהתוצאות הן לא התוצאות להן ייחלנו, אך יחד עם זאת צריך לזכור כי כפר סבא עוברת תקופה לא קלה, ומהיום שהגעתי לקבוצה ידעתי שהמאבק על ההישארות בליגה יהיה עד הרגע האחרון. צר לי על כך שהוחלט על סיום עבודתי, כיוון שאני לא אדם שנוטש. אני בטוח ומאחל לצוות הנפלא שעבד איתי, ולשחקנים, לעמוד במשימה גם בלעדי".

שחקני הקבוצה קיבלו את החדשות בהפתעה מוחלטת מכיוון שההודעה הגיעה כשעתיים בלבד אחרי שהם נפרדו מהמאמן בתום משחק אימון נגד הפועל רעננה. במשחק ניצחה כפר סבא 1:2 משערים של רן יצחק ומאוויס צ'יבוטה והשחקנים היו בטוחים שהכל כרגיל במועדון. הם קיבלו הודעה על יציאה לחופשה במהלך סוף השבוע (בפלייאוף התחתון יש פגרה) ולקראת השעה 15:00 הוציאה ההנהלה את ההודעה על סיום דרכו של המאמן. יש להדגיש כי בעלי המועדון, סתיו שחם, כלל לא נמצא בארץ ושוהה בארה"ב ומי שטיפל בעניין הפיטורים הוא המנכ"ל רובי רגב.

כהן החליף את שרון מימר ב-25 בינואר ועמד על הקווים ב-10 משחקים. כפר סבא רשמה תחתיו מאזן של ניצחון, שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים, והפרש שערים כולל 14:2.

בעונה שעברה ירון הוכנבוים פוטר מאימון הפועל עכו שני מחזורים לסיום העונה ומומי זפרן מונה במקומו. עכו צברה שתי נקודות בשני המשחקים תחת זפרן וירדה לליגה הלאומית.

(עדכון ראשון: 14:54)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully