וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "מלא ביטחון שאפשר לעבור את יובנטוס ולנצח במדריד"

בלם ברצלונה אופטימי לקראת המשחקים המכוננים של העונה: "אם נהפוך את התוצאה מול יובה, נגיע במומנטום למדריד". לואיס אנריקה שוקל לפתוח עם 8 חלוצים מול הגברת הזקנה ומבקר את הקהל

רויאלטי

גם כשברצלונה מנצחת, אין הרבה שקט בקטאלוניה. בארסה גברה אמש (שבת) 2:3 על ריאל סוסיאדד בזכות צמד של מסי (17, 36) ובישול שלו לפאקו אלקאסר (44), אבל ההגנה שוב זייפה, ספגה פעמיים ושוב נראתה רחוקה מאוד מלהיות מוכנה לצמד המשחקים הקריטיים מול יובנטוס וריאל מדריד.

אף על פי כן, ג'רארד פיקה דווקא אופטימי לקראת המשחקים המכוננים של העונה. "הצלחנו להפוך את התבוסה לפריס סן ז'רמן וכבר ניצחנו בברנבאו כמה פעמים בשנים האחרונות, אז אפשר לעשות זאת שוב", אמר הבלם. "שני המשחקים קשורים אחד לשני. אם נצליח להפוך את התוצאה מול יובנטוס, נגיע למדריד עם מספיק מומנטום כדי לנצח גם שם. אפשרי לעמוד בשתי המשימות הללו, אני מלא ביטחון בכך".

אוהדי ברצלונה שוב הביעו חוסר שביעות רצון משחקני הרכש, ובפרט מאנדרה גומש, שפתח בהרכב וספג בוז מספר פעמים. "שרקו גם ללאודרופ וקומאן בשנה הראשונה שלהם, ואני מודה שאני לא מצליח להבין את המנהג הזה. זה קצת פתטי בעיניי", אמר לואיס האנריקה העצבני בסיום בהתייחס לאוהדים. "האוהדים חייבים לתת אמון בשחקנים האלה, כי הם כבר זכו בכל תואר אפשרי בכדורגל. יש לנו קבוצה של אלופים, אבל מה שקרה זה שהאוהדים התרגלו לאכול קוויאר, אז הם נהיו מפונקים". המאמן הוסיף ש"גם סנדרו ומוניר קיבלו מהם את אותו יחס לאחרונה. איך אפשר לבקר ולגמור שחקן מהקבוצה שאתה אוהד? זה הדבר הכי גרוע שאוהד ביציע יכול לעשות. ויש בזה גם לא מעט צביעות. היום שמעתי את הקהל מריע לפאקו אלקאסר, ורק לפני שבועיים הם שרקו לו בוז. אז תחליטו, הוא טוב או רע?".

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד, צמד ובישול למסי
עוד אתמול בספרד: 2:3 דרמטי לריאל על חיחון, איסקו כיכב
איסקו: "אף קבוצה לא יותר גדולה מריאל, רוצה להישאר"

: מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. רויטרס
התמונות יחזרו על עצמן? לואיס אנריקה אחרי ה-1:6 על סן ז'רמן/רויטרס

"לא צריך להיות אלברט איינשטיין כדי להבין שאנחנו הולכים לסבול בתקופה הקרובה. אבל אני שמח שלמרות כל האכזבה, למרות שהיה משחק סוער ולמרות שספגנו פעמיים, סיימנו את המשחק הזה עם חיוך. אסור לתת לכל מה שקורה מסביב לפגוע לנו בביטחון", הוסיף לואיס אנריקה, שחשף גם את תוכנית ה"רמונטדה" שלו למשחק הגומלין מול יובנטוס (כזכור, ברצלונה תגיע אליו עם פיגור 3:0 מהמשחק הקודם בטורינו). "אני משוכנע שבשלב מסוים במשחק הזה נהיה קרובים לקאמבק. אנחנו עדיין בחיים, ועדיין יש לנו יתרונות ברורים על יובנטוס. אנחנו הולכים לקחת כל כך הרבה סיכונים במשחק הזה, שאני אפילו שוקל לשחק עם שמונה חלוצים. אין לנו מה להפסיד", אמר ספק בציניות.

פאקו אלקאסר, החלוץ המושמץ של ברצלונה שכבש שער אתמול התייחס אחרי המשחק לסיכויי הקבוצה להתגבר על ה-3:0 מהמשחק הראשון מול יובנטוס ועקץ: "על הנייר פריס סן ז'רמן קבוצה שקשה יותר לעשות מולה מהפך, אבל עדיין עברנו. ננסה להשלים את הקאמבק גם הפעם ונלחץ עד הסוף".

עוד בברצלונה: המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס מאשר שג'רארד דאולופאו, שפורח מאז הושאל למילאן, יחזור בקיץ הבא לשורות הקבוצה. "זה כנראה הולך לקרות. אנחנו שוקלים את זה כבר תקופה ארוכה", אמר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully