וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:3 בחיחון משער של איסקו בדקה ה-90

דרמה גדולה במולינון: הבלאנקוס חזרו פעמיים מפיגור, ובדקת הסיום היה זה איסקו שהשלים צמד והעניק לזידאן ניצחון חשוב. 0:3 לאתלטיקו על אוסאסונה, סיריגו עצר שני פנדלים בשתי דקות

רויטרס

בווידאו: תקציר ניצחונה הדרמטי של ריאל מדריד

המחזור ה-32 בליגה הספרדית סיפק הערב (שבת) דרמה גדולה, כאשר ריאל מדריד נחלצה פעמיים מפיגור בהרכב משני ואיסקו העניק לה ניצחון 2:3 בדקה ה-90 על ספורטינג חיחון. ברצלונה תשחק בהמשך מול ריאל סוסיאדד ותנסה להקטין את הפער מריאל המוליכה בחזרה לשלוש נקודות. אתלטיקו מדריד טיילה ל-0:3 מול אוסאסונה, למרות החמצת שני פנדלים (סיריגו עצר פעמיים תוך שתי דקות). אתלטיק בילבאו הביסה 1:5 את לאס פלמאס ביום שישי ודפורטיבו לה קורוניה ניצחה 0:2 את מלאגה.

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג עם חאמס רודריגס. רויטרס
עשה את ההבדל. איסקו חוגג/רויטרס

ספורטינג חיחון - ריאל מדריד 3:2

אלופת אירופה ממשיכה להוכיח שהיא לא תלויה אך ורק בשלישיית ה-BBC. זינדין זידאן ביצע תשעה שינויים לעומת ההרכב שניצח במינכן, חשב על הגומלין מול באיירן והשאיר בבית את כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה וגארת' בייל, אבל היה לו את איסקו שהעניק לו במו רגליו ניצחון חוץ יקר במולינון. קבוצת התחתית מחיחון הוליכה פעמיים בזכות משחק נהדר של מיקל וסגה, שבישל לדויה צ'ופ (14) והבקיע בעצמו שער בכורה בנגיחה קשתית (50), אבל איסקו עשה ככל העולה על רוחו ודאג שריאל תצא עם שלוש נקודות מהמשחק הזה. הקשר השווה בפעם הראשונה בדקה ה-17, אלברו מוראטה איזן שוב בנגיחה בדקה ה-59 והלחץ של הבלאנקוס השתלם עם בעיטה שטוחה של איסקו אל הרשת בדקה ה-90. עוד צעד משמעותי לעבר האליפות.

איסקו שחקן ריאל מדריד (מימין) מול מיקל וסגה שחקן ספורטינג חיחון. רויטרס
תזמון נהדר לשער הראשון בקריירה. מיקל וסגה מול איסקו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: דנילו הגביה מימין ולוקאס ואסקס נגח מ-10 מטרים מעל השער.

דקה 14: גול! המארחת עלתה ליתרון מפתיע עם שער נהדר. וסגה הקפיץ מעל הגנת ריאל והחלוץ הקרואטי צ'ופ המשיך מהאוויר בשמאל אל הרשת. 0:1 לספורטינג חיחון.

דקה 17: גול! איזה ביצוע של איסקו. הקשר קיבל כדור במד ימין של הרחבה, השתחרר מאחד, עבר את השני, הטעה שחקן הגנה שלישי ובשמאל ירה לחיבורים מ-14 מטרים. ריאל חזרה, 1:1.

דקה 48: הצלה גדולה של פיצ'ו קוויאר, שהצליח להדוף באינסטינקט מרשים את הנגיחה מקרוב של נאצ'ו. ריאל החלה בלחץ את המחצית השנייה.

דקה 50: גול! ריאל לא כבשה, ומיד ספגה. כדור חופשי הוגבה לעבר באבן שנגח לתוך הרחבה והקשר וסגה המשיך בנגיחה קשתית אל הרשת של קסיאה וחגג שער בכורה בלה ליגה. 1:2 לספורטינג חיחון.

דקה 59: גול! השוויון של ריאל. מרסלו רק נכנס, החל במהלך שהמשיך ימינה לדנילו. המגן הגביה בנגיעה רכה ומוראטה עלה מעל באבן ונגח פנימה. 2:2.

דקה 62: חאמס הגביה כדור חופשי והנגיחה של דנילו חלפה ליד הקורה.

דקה 72: שבעה שחקני ריאל בתוך רחבת חיחון: איסקו כדרר ונבלם והכדור הגיע למרסלו שהבעיטה שלו פגעה בבאבן וחמקה ליד הקורה. על הספסל, לוקאס ואסקס העצבני על החלפתו בעט במושב.

דקה 89: ריאל במכבש על שערה של חיחון. מרסלו הגביה משמאל והכדור נחת בבירור על היד של באבן, אבל השופט הורה להמשיך למרות הדרישות של הבלאנקוס לפנדל.

דקה 90: גול! והנה זה בא! מרסלו חילץ כדור ומסר לאיסקו, שהסתובב ובעט מ-17 מטרים, בין רגליו של באבן ואל הפינה של קוויאר חסר האונים. צמד לקשר, 2:3 דרמטי לריאל מדריד.

דויה צ'ופ שחקן ספורטינג חיחון חוגג (מימין). AP
סיים מהאוויר. דויה צ'ופ/AP
לוקאס ואסקס שחקן ריאל מדריד (מימין) מול מוי גומס שחקן ספורטינג חיחון. רויטרס
היה עצבני. לוקאס ואסקס מול מוי גומס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 0:3

הקולצ'ונרוס שמרו על המקום השלישי בטבלה ויכולים להתרכז בראש שקט בגומלין מול לסטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות. יאניק פריירה קראסקו בעט כדור שטוח מ-20 מטרים אל הרשת בדקה ה-30 והשלים צמד בנגיחה אחרי הרמה של ניקו גאיטן בדקה ה-47. הבלגי כבש עם הראש לראשונה מאז הגיע לאתלטיקו מדריד, ושיפר את מאזנו בכל המסגרות ל-13 שערים. המגן השמאלי פיליפה לואיס, שבישל לקראסקו את הראשון, הבקיע ברגל ימין בדקה ה-66 את שערו השלישי העונה - כולם בשבועיים האחרונים. סלבטורה סיריגו מנע מקראסקו להשלים שלושער כשעצר פנדל בדקה ה-89 אחרי שהכשיל את אנחל קוראה, ובחלוף דקה קיבלה אתלטיקו פנדל נוסף אחרי ספק לנגיעת יד. תומאס פארטיי התעקש לבעוט, אבל סיריגו שלח את יד שמאל והדף את הבעיטה החזקה. האיטלקי ספג שלישייה, אבל עצר שני פנדלים תוך 101 שניות - שיא ליגה. אתלטיקו, אגב, החמיצה את כל חמש הבעיטות האחרונות שלה מהנקודה הלבנה בלה ליגה.

צפו בתקציר

יאניק פריירה קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
השלושער נמנע ממנו. יאניק פריירה קראסקו/רויטרס

אתלטיק בילבאו - לאס פלמאס 1:5

אחרי ההפסד לוויאריאל במחזור האחרון, בילבאו נזקקה לניצחון שישאיר אותה במאבק על המקום בליגה האירופית והיא השיגה אותו בענק, דווקא מול קבוצה שבעצמה חגגה עם 1:4 על בטיס לפני חמישה ימים. כנראה שהדרך הממושכת מגראן קנאריה לחבל הבאסקים (למעלה משלוש שעות טיסה) השפיעה על האורחים, שספגו מנגיחה של מיקאל סן חוסה (7) וכדור חופשי של איקר מוניאין (9) כבר בפתיחה. פדרו ביגאס עוד צימק בנגיחה משלו (12), אבל אריץ אדוריץ הבלתי נגמר השלים את הפתיחה המטורפת של המשחק הזה וקבע 1:3 אחרי 18 דקות עם שער מתוחכם, תוך שהוא כורע על הדשא. משם, העסק נרגע עד שתוך דקה במחצית השנייה, מוניאין (58 בבעיטה מהאוויר מחוץ לרחבה) ואדוריץ (59, מול שער ריק) השלימו צמדים.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: בילבאו - ריאל בטיס 1:2. one
הצגה של בילבאו/one

דפורטיבו לה קורוניה - מלאגה 0:2

לדפור: חוסלו (47), פדרו מוסקרה (67)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully