וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו והיברניאן עלו לפרמיירליג הסקוטית

השוער הישראלי שמר על רשת נקייה בפעם ה-10 העונה בליגה, קבוצתו ניצחה 0:3 את קווין אוף דה סאות' והשלימה את חזרתה לליגה הבכירה אחרי שלוש שנים. 17 דקות לנאתכו בתיקו של צסק"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופיר מרציאנו והחברים חוגגים עלייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופיר מרציאנו חגג הערב (שבת) עליית ליגה עם היברניאן, ששבה לפרמיירליג הסקוטית אחרי שלוש שנים. היבס, שתשחק בשבוע הבא בחצי גמר הגביע הסקוטי מול אברדין ועדיין חולמת להגן על התואר, הביסה 0:3 את קווין אוף דה סאות' במחזור ה-33 ובכך הגדילה את יתרונה בפסגה ל-11 נקודות. וכשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, זה מספיק כדי לחגוג אליפות בליגת המשנה ולפתוח את בקבוקי השמפניה. הבלם דארן מקגרגור כבש צמד (13 ו-38), המגן דייויד גריי הוסיף (48) ומרציאנו שמר על רשת נקייה בפעם ה-10 העונה בליגה, מתוך 20 משחקים בהם פתח.

* ביברס נאתכו שיחק 17 דקות כמחליף במדי צסק"א מוסקבה, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול רוסטוב המדורגת שמינית. הנקודה הזו במחזור ה-23 הותירה את צסק"א עם 44 נקודות במקום השני, מרחק שבע נקודות מהמוליכה ספרטק מוסקבה, לה משחק חסר. גם זניט עוד יכולה לעבור את צסק"א, כשהיא שלישית עם נקודה פחות.

* טאלב טואטחה סובל מפציעה בקרסול ולא נכלל בסגל של איינטרכט פרנקפורט, שהפסידה 3:1 בדורטמונד. אלמוג כהן שיחק 90 דקות בהפסדה של אינגולשטאדט 3:0 לוולפסבורג.

* ניב אנטמן ישב אמש על ספסל דורדרכט מהליגה השנייה בהולנד, כשקבוצתו הפסידה 1:0 למילואי אייאקס. השוער רשם העונה הופעת ליגה אחת (90 דקות ב-2:5 על ונלו בחודש שעבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully