וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 0:0 לבאיירן מינכן מול לברקוזן, בורוסיה דורטמונד ניצחה

ללא הומלס, בואטנג, לבנדובסקי ובהרכב משני, האלופה הסתפקה בתיקו. לייפציג, שהביסה 0:4 את פרייבורג, צימקה ממנה את הפער לשבע נקודות. דורטמונד טיילה עם 1:3 על פרנקפורט. כהן פתח בתבוסה 3:0 של אינגולשטאדט בוולפסבורג

שחקני בורוסיה דורטמונד מודים לאוהדים עם חולצה של מארק בארטרה. רויטרס
מחווה יפה לבארטרה/רויטרס

המחזור ה-29 בבונדסליגה יצא לדרך השבוע רק בשבת עם שבעה משחקים כששניים נוספים ייערכו בראשון. במוקד עמד ה-1:3 של בורוסיה דורטמונד מול איינטרכט פרנקפורט בצל האירועים שעברו הצהובים-שחורים במהלך השבוע. באיירן מינכן איכזבה שוב עם 0:0 אצל באייר לברקוזן בחוץ. תוצאות היום קובעות שר.ב. לייפציג, שרק העונה עלתה לבונדסליגה, תסיים בוודאות בין ארבע הראשונות בליגה ותהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. כמו כן, אם דרמשטאדט לא תנצח את שאלקה מחר היא תרד ליגה סופית.

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 1:3

שלושה ימים אחרי ההפסד מול מונאקו וארבעה ימים אחרי האירוע הקשה באוטובוס, חזרה הקבוצה של תומאס טוכל לחייך. יותר מכל בגלל החזרה של מרקו רויס, שפתח בהרכב וגם כבש כבר אחרי שלוש דקות. סוקרטיס ופייר אמריק אובמיאנג השלימו.

המארחת עלתה ליתרון בדקה השלישית והכובש היה לא אחר מאשר מרקו רויס. כריסטיאן פוליסיץ' עשה מהלך אישי יפה בימין ויישר למרכז, רויס הגיע והמשיך עם העקב פנימה את ה-0:1. הנשרים השיגו שוויון בדקה ה-29. מרקו פביאן קיבל כדור מבסטיאן אוציפקה ושחרר כדור אדיר לקורה ופנימה כדי לקבוע 1:1. דורטמונד מצאה את השני בדקה ה-34 ואיזה שער זה היה. דווקא סוקרטיס היה הכובש אחרי שקיבל כדור עומק מסוון בנדר, עבר את השומר שלו ובעט כדור נהדר פנימה, 1:2. השלישי הגיע בדקה ה-86 אחרי מתפרצת נהדרת של דמבלה עם אובמיאנג, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:3.

תומאס מולר באיירן מינכן. AP
העונה המאכזבת שלו נמשכת. תומאס מולר/AP

מארק בארטרה עם עדכונים חיים מהמשחק

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:0

אחרי ה-2:1 הכואב מול ריאל מדריד ביום רביעי, באיירן מינכן חזרה לליגה עם משחק חוץ קשה ובהרכב חסר מאוד ובפעם העשירית בתשעה ביקוריה האחרונים בביי ארנה היא לא הצליחה לנצח. אנצ'לוטי חסר במשחק הזה את הומלס ובואטנג הבלמים הפצועים ואת לבנדובסקי מלך השערים המושעה, כשצ'אבי אלונסו, אריאן רובן ופיליפ לאהם נותרו על הספסל. באיירן קיבלה בכל זאת הזדמנות לנצח כשטין ידבאי הבלם הקרואטי של המארחים הורחק בצהוב שני בדקה ה-59, אבל הבווארים לא מצאו את הרשת כשגם בעיטה של להאם המחליף בדקה ה-85 נעצרה בקורה. הפער של באיירן מלייפציג השנייה שניצחה מוקדם יותר צומק לשבע נקודות.

ר.ב. לייפציג - פרייבורג 0:4

הקבוצה ממזרח גרמניה ממשיכה לשעוט אל עבר המקום השני והפעם עשתה את זה עם ניצחון ביתי מרשים מאוד מול הקבוצה השנייה שעלתה רק העונה לבונדסליגה. יוסוף פולסן כבש את הראשון, מחזור שני ברציפות, בדקה ה-36, טימו ורנר הכפיל (42), נאבי קייטה כבש (51) ודייגו דמה השלים (90). לייפציג שומרת על המקום השני והבטיחה את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, במקרה הכי גרוע מהמוקדמות.

וולפסבורג - אינגולשטאדט 0:3

אלמוג כהן וחבריו לא ממש היוו יריב לזאבים וספגו תבוסה כואבת במשחק חשוב מאוד והפער שלהם מהקו האדום גדל בחזרה לארבע נקודות, כשוולפסבורג מצדה בורחת לחמש נקודות מעל המקום ממנו יורדים לליגת המשנה. מרקוס זוטנר כבש שער עצמי אחרי כדור רוחב מסוכן של יאניק גרהארדט (45), יונוס מאלי נכנס כמחליף וכבש את השני (68) ומריו גומז הלוהט הרשית את השלישי (80). אגב, גומז כבש עכשיו מול כל אחת מ-18 קבוצות הליגה והשלים שער תשיעי בשמונת המחזורים האחרונים. הוא לוהט.

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:5

איזה משחק גדול קיבלנו בזינסהיים. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן עשתה צעד נוסף במאבק שלה על המקום השלישי והכרטיס האוטומטי לשלב הבתים בליגת האלופות עם ניצחון ביתי מול הסייחים. אדם סולואי כבש צמד (9 ו-24), קארים דמירבאי הוסיף צמד (58 ו-89) ומארק אות כבש אחד (75). יאניק וסטרגור (31), לארס שטינדל (35) ומחמוד דאהוד (78) כבשו לאורחת.

משחקים נוספים:
מיינץ - הרטה ברלין 0:1
למיינץ: ג'ון ברוקס (עצמי, 45)

אוגסבורג - פ.צ. קלן 1:2
לאוגסבורג: מרטין הינטראגר (5), פול והראג (23, פנדל), קוו יא צ'אול (89, הורחק), אלפרד פינבוגאסון (92, הורחק), לפ.צ. קלן: פיליפ מקס (עצמי, 65)

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
טימו ורנר/GettyImages
מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
רויס חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully