וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "חוזה עתק לאלכסיס סאנצ'ס עלול לסבך את חדר ההלבשה"

מאמן ארסנל הודה שהתותחנים לא ימהרו לעמוד בדרישות השכר המנופחות של הכוכב (לפי דיווחים - 384 אלף ליש"ט לשבוע): "זה עלול לשים את המועדון בסכנה. חייבים לקבל החלטה אובייקטיבית"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
לא ממהר לפתוח את הארנק. ונגר/רויטרס

בזמן שארסנל עדיין לא החליטה מה לעשות עם חוזהו של ארסן ונגר, יש שאלת חוזה נוספת שמרחפת מעל המועדון: זה של אלכסיס סאנצ'ס. הכוכב הבלתי מעורער דורש להרוויח 384 אלף ליש"ט לשבוע, מסוט אוזיל מעוניין במשכורת דומה, ועל פי דיווחים בממלכה, ההצעה של התותחנים לצמד עומדת על 250 אלף ליש"ט לשבוע - הרבה פחות משהיו רוצים. על כן, עתידם של השניים לא ברור.

כשנשאל האם חוזה עתק לאלכסיס עלול ליצור תחושות רעות בחדר ההלבשה אמר ארסן ונגר: "כן, תמיד. אבל חייבים לקבל את זה שהכדורגל המודרני השתנה קצת, השחקנים מרוויחים כל כך הרבה. אנשים אומרים לי - 'פשוט תנו לו מה שהוא רוצה'. אבל אז אי אפשר יותר לכבד את מבנה השכר, ואתה שם את המועדון בסכנה. חייבים לקבל החלטה אובייקטיבית. אני מבין שהשחקנים הבכירים נמצאים בעדיפות עליונה, אבל אפילו לשחקנים החשובים אפשר לשלם רק כמה שאתה יכול להרשות לעצמך".

ונגר, שבעצמו קיבל הצעה מהליגה הסינית בפברואר, דיבר על הכסף הגדול שזורם מהמזרח ומשפיע גם כן: "אין ספק שסין משפיעה. כל מועדון ושחקן צריך לקבל החלטה - מה סדר העדיפויות שלך, איפה אתה רוצה לשחק. השחקנים הבכירים רוצים לשחק בליגה הכי טובה. אפשר להרוויח הרבה כסף גם באנגליה, כך שעבורי, סין היא בכלל לא אופציה".

על התקופה הרעה שעוברת על המועדון והמחאות הבלתי פוסקות נגדו אמר הצרפתי: "רגעים רעים הם חלק מהתפקיד. צריך להתמקד ולהכין את הקבוצה למשחקים הבאים".

עוד בנושא:

הוציאו עליו חוזה: אווירה רעילה בארסנל סביב שאלת ארסן ונגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully