וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי בדרבי של מילאנו, יובנטוס הגדילה את יתרונה בפסגה

דרמת ענק בדרבי הסיני הראשון של העיר, כשרומאניולי (83) וספאטה (97) איזנו עבור מילאן. היגואין עבר את רף 200 השערים וסידר למוליכה 0:2 בפסקארה, כשרומא סיימה ב-1:1 מול אטאלנטה. 0:3 לנאפולי על אודינזה

כריסטיאן ספאטה שחקן מילאן (בלבן) כובש בדקה ה-97 מול אינטר. GettyImages
שוויון על הבאזר.כריסטיאן ספאטה כובש עבור מילאן/GettyImages

המחזור ה-32 בסרייה A, מחזור חג הפסחא, נערך היום (שבת) במלואו ונפתח עם 2:2 סופר-דרמטי בדרבי דלה מדונינה בין אינטר למילאן. אחרי ה-0:3 הענק על ברצלונה בליגת האלופות, יובנטוס ניצחה 0:2 את פסקארה בקרב הקצוות והגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות בעקבות ה-1:1 של רומא השנייה מול אטאלנטה. נאפולי השלישית הביסה 0:3 את אודינזה, לאציו חילצה 2:2 בגנואה, אמפולי ניצחה 1:2 בדרבי את פיורנטינה מפנדל של האקס מנואל פסקואל.

אנטוניו קנדרבה שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
שוב מצא את הרשת בדרבי. אנטוניו קנדרבה/רויטרס

אינטר - מילאן 2:2

הדרבי המילאנזי ה-166 היה למעשה הדרבי הסיני הראשון, אבל הסתיים בדיוק כמו הקודם - עם 2:2 דרמטי ביותר. גם מילאן עברה לבעלות סינים והמשחק נקבע בשעה המיועדת לקהל במזרח הרחוק, אבל אינטר - הסינית הוותיקה יותר - היא זו שנראתה בדרך לניצחון. הנראזורי הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים, כולל זה המביך לקרוטונה, אבל רצו לפצות את האוהדים ואחרי 36 דקות היה זה אנטוניו קנדרבה שהקפיץ מעל ג'אנלואיג'י דונארומה אחרי מסירה נפלאה של רוברטו גליארדיני (בישול ראשון מאז הגיע מאטאלנטה). בדקה ה-44, רגע לפני הירידה להפסקה, איבן פרישיץ' העביר כדור רוחב מצד ימין ומאורו איקרדי כבש בקלות את ה-21 שלו העונה בליגה והראשון במשחקי הדרבי.

אלא שגם יתרון 0:2 לא מספיק לאינטר הנוכחית. הבלם אלסיו רומאניולי צימק עם שער יפה, הראשון שלו העונה, ונתן תקווה אחרי הכנה של סוסו בדקה ה-83. מילאן הגבירה את הלחץ, קיבלה עוד זמן מעבר לתוספת חמש הדקות, ובמהלך האחרון, בכדור קרן בדקה ה-97, הקולומביאני כריסטיאן ספאטה המתין בפינה השמאלית ושלח רגל ארוכה כדי לנתב את הכדור למשקוף ופנימה, קצת מעבר לקו. טכנולוגיית קו השער נתנה את האישור ודניאלה אורזאטו שרק מיד לסיום. מילאן נותרה לפני אינטר במקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שלט של אוהדי מילאן. רויטרס
"אכול כפי יכולתך" ו-"בתיאבון, ליגה איטלקית". השלטים של אוהדי מילאן/רויטרס
יונגהונג לי (מימין) לצד דייויד האן לי הבעלים החדשים של מילאן. רויטרס
דרמת ענק בבכורה. הבעלים החדשים של מילאן: יונגהונג לי, מימין, לצד דייויד האן לי/רויטרס

פסקארה - יובנטוס 2:0

רגע לפני הגומלין מול ברצלונה, מאסימיליאנו אלגרי החליף את כל ההגנה, השאיר גם את ג'יג'י בופון מחוץ לסגל והסתפק בחלק הקדמי בראשות גונסאלו היגואין, שסידר ניצחון בקרב הקצוות. בדקה ה-22 עט חואן קואדרדו על ריבאונד מבעיטה שלו ובישל להיגואין שער קל - שערו ה-200 בליגות הבכירות (107 בריאל, 71 בנאפולי ו-22 ביובנטוס). הארגנטינאי הפך לשמיני שעושה זאת במילניום הנוכחי ורק איברהימוביץ', מסי ורונאלדו כבשו יותר ממנו בעשור האחרון. בדקה ה-43 היגואין דחק את ה-23 שלו העונה בליגה וזה הכי הרבה של שחקן יובנטוס מאז ה-24 של דויד טרזגה ב-2001/02. פאולו דיבאלה, כוכב הניצחון על ברצלונה שתוקל ללא הרף על ידי סולי מונטארי, ביקש להתחלף בדקה ה-54 בגלל פציעה בקרסול, אך באיטליה משוכנעים שיהיה כשיר לגומלין בקאמפ נואו. פסקארה של זדנק זמאן תחזור לסרייה B, יובנטוס בדרך הבטוחה לעוד אליפות.

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. רויטרס
עבר את רף 200 השערים. גונסאלו היגואין/רויטרס
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס (אמצע) צועק על השופט. רויטרס
ספג הרבה מכות. פאולו דיבאלה/רויטרס

רומא - אטאלנטה 1:1

אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, השנייה בטבלה נעצרה באולימפיקו על ידי הפתעת העונה וקירבה את יובנטוס לחגיגות האליפות שלה. יסמין קורטיץ' הבקיע שער נהדר מהאוויר ברגל שמאל בדקה ה-22 עבור אטאלנטה, אבל אדין דז'קו השווה לרומא עם שערו ה-25 העונה בליגה (בדיוק כמו אנדראה בלוטי מטורינו), אחרי הורדה של מוחמד סלאח בדקה ה-50.

יסמין קורטיץ' שחקן אטאלנטה (משמאל) כובש מול רומא. GettyImages
שער נפלא. יסמין קורטיץ'/GettyImages

נאפולי - אודינזה 0:3

השלישית בטבלה צימקה את הפער מרומא לשתי נקודות, אחרי שהביסה בביתה את אודינזה. את השער הראשון במשחק כבש דריס מרטנס בדקה ה-47 אחרי בישול גדול של ז'ורז'יניו, ששלח את הבלגי בכדור עומק קסום. אלאן הכפיל בדקה ה-63 כשניצל טעות בהגנה וחוסה מריה קאייחון כבש את השלישי גם כן לאחר בלבול בהגנה. אודינזה עם הפסד ראשון אחרי שישה משחקים.

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
בכושר מצוין. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

גנואה - לאציו 2:2

איבן יוריץ' חזר לאמן את גנואה בעקבות ארבעת ההפסדים הרצופים (על האפס) של מחליפו אנדראה מנדורליני, ואיתו גנואה חזרה לכבוש, אך החמיצה ברגע האחרון את הניצחון. ג'יו סימאונה, הבן של דייגו, נגח בדקה ה-10 ובן ארצו לוקאס ביגליה השווה בדקה ה-45 עבור לאציו, כשהגיע לריבאונד אחרי שאוג'ניו למאנה עצר לו פנדל. דווקא המחליף גוראן פאנדב, אקס לאציו, החזיר את היתרון למארחת עם שערו הראשון העונה בנגיחה בדקה ה-78, אך הספרדי לואיס אלברטו ירה מ-22 מטרים את השוויון של המדורגת רביעית בתוספת הזמן.

לוקאס ביגליה שחקן לאציו (במרכז). GettyImages
תיקן מיד. לוקאס ביגליה/GettyImages

משחקים נוספים

פיורנטינה - אמפולי 2:1
לפיורנטינה: כריסטיאן טייו (64). לאמפולי: עומאר אל כדורי (37), מנואל פסקואל (92 בפנדל)

קליארי - קייבו 0:4
לקליארי: מרקו בוריילו (11), מרקו סאו (15), ז'ואאו פדרו (40 ו-90)

טורינו - קרוטונה 1:1
לטורינו: אנדראה בלוטי (66 בפנדל). לקרוטונה: סימאון וואנקוו (81)

פאלרמו - בולוניה 0:0

ססואולו - סמפדוריה 1:2
לססואולו: אנטוניו ראגוזה (49), פרנצ'סקו אצ'רבי (56). לסמפדוריה: פטריק שיק (28)

שחקני מילאן חוגגים עם המאמן וינצ'נזו מונטלה. רויטרס
נשאר לפני אינטר בטבלה. וינצ'נזו מונטלה עם שחקני מילאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully