וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל אילת חגגו, קטש: "צריך להאמין עד חצי השנייה האחרונה"

13.4.2017 / 9:15

בדרום היו מרוצים מהניצחון על חולון, שהושג בזכות קאמבק בשניות הסיום. המאמן פרגן: "קורים פה ניסים, אפיק ניסים". בחולון מאוכזבים, דן שמיר: "מאבק של 12 סיבובים במונחי אגרוף, זה היה כחוט השערה"

one

אחד המשחקים הדרמטיים של העונה נרשם אמש (רביעי) ובסיומו גברה הפועל אילת בבית 81:84 על הפועל חולון לאחר הארכה וצמצמה את הפער ממנה לחצי משחק בלבד. היה זה הניצחון השלישי העונה של אילת על חולון במסגרת הליגה, מה שייתן לה את היתרון במקרה של שוויון נקודות בין הקבוצות. זה גם היה הניצחון ה-11 ב-13 המחזורים האחרונים לקבוצה של עודד קטש. אגב, מהמחזור ה-14 מדורגת אילת במקום הראשון בטבלה בפער של שני משחקים מהקבוצה הדולקת אחריה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשנראה היה שחולון הולכת לצאת עם הניצחון, אלא שלאילת היו תכניות אחרות. במצב של 71:68 לרעתה, 2.3 שניות לסיום, נשלח אפיק ניסים אל קו העונשין, קלע את הראשונה, החטיא את השנייה, וויל דניאלס השתלט על הריבאונד וסחט עבירה ששלחה אותו לקו, חצי שנייה לסיום. דניאלס דייק פעמיים ושלח את המשחק להארכה. גם בתוספת הזמן ההתמודדות המשיכה להיות צמודה, כשחולון לא מצליחה להשוות את המשחק בשניות הסיום כפי שעשתה יריבתה. אילת קיבלה 16 נקודות במשחק נהדר מאפיק ניסים, בעוד את חולון הוביל טו הולוואי עם 26 נקודות.

עוד בנושא:

הפועל אילת ניצחה 81:84 דרמטי את הפועל חולון

עודד קטש מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
עוד ניצחון לאוסף. קטש/מגד גוזני

"קורים פה ניסים, תרתי משמע, אפיק ניסים", סיכם המאמן המנצח עודד קטש בחיוך, "לקראת סוף העונה הזאת והפלייאוף, כקבוצה, צריך לדעת לאסוף חוויות. החוויה שניקח מהמשחק הזה היא שלעולם לא מוותרים, הכל יכול לקרות, צריך להאמין עד השנייה האחרונה, עד חצי השנייה האחרונה, וזה מה שקרה".

בחולון היו מאוכזבים מההפסד, שעלול לעלות להם במקום הראשון בטבלה אם מכבי תל אביב תנצח בירושלים ביום שבת, "הפסד כואב, כי זה הרגיש מאוד בידיים שלנו. התנהלות של השניות האחרונות, טעויות שצריך ללמוד מהן ולפעמים בדברים האלה אין לגמרי מתמטיקה", סיכם דן שמיר, "משחק מאוד חזק, משחק גדול, קבוצות שיודעות מי הן, יודעות אחת על השנייה, מן אווירת פלייאוף כזאת. לא היינו במשחק גדול מדי. משחק עם המון אמוציות, קבוצות שעוצרות אחת את השנייה, מאבק של 12 סיבובים במונחי אגרוף, בסוף זה היה כחוט השערה. כדאי שנתרגל לסוג הזה של המשחק, כי זה מה שיהיה בחלק האחרון של מה שנותר מהעונה הזאת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully