וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו: דייגו לופס פוטר, דייגו בורטולוצי יהיה המאמן ה-12 תוך שנתיים

אחרי שמאוריציו זמפאריני ביצע 36 שינויי מאמנים ב-15 שנה, הנשיא החדש פול בקאליני פיטר מאמן ראשון: "זעזוע רציני נדרש כאן". לופס החזיק מעמד 10 משחקים בלבד, הקבוצה על סף ירידה

פול בקאליני נשיא פאלרמו החדש (משמאל) עם המאמן דייגו לופס. GettyImages
שומרים על המסורת. דייגו לופס, מימין, עם הנשיא פול בקאליני/GettyImages

מאוריציו זמפאריני ביצע 36 חילופי מאמנים ב-15 שנה כנשיא פאלרמו, והחל מהערב (שלישי) גם לאיש שתפס את מקומו יש איקס ראשון על החגורה. דייגו לופס, שניצח רק פעם אחת ב-10 משחקיו על הקווים והפסיד בכל חמשת האחרונים, פוטר מתפקידו על ידי הנשיא החדש פול בקאליני. "זעזוע רציני נדרש כאן", הסביר בקאליני. "אני מנסה לעשות כל שביכולתי כדי שהקבוצה תגיב עם ראש מורם".

מי שמונה הוא מאמן קבוצת הנוער דייגו בורטולוצי, לו נותרו שבעה משחקים עד תום העונה, בהם ינסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהציל את המדורגת לפני אחרונה מירידה לסרייה B. כרגע היא עם 15 נקודות בלבד, מרחק שמונה נקודות מחוף מבטחים.

דוידה בלארדיני היה האיש שהחל את העונה כמאמן פאלרמו, כשחזר לתפקיד באפריל אשתקד, שלושה חודשים אחרי שפוטר. הוא החזיק מעמד יותר מכל אחד אחר בשנתיים הללו, אבל שלושה מחמשת החודשים הרצופים שלו היו בכלל בפגרה. בספטמבר הגיע רוברטו דה זרבי, בנובמבר תפס את מקומו אוג'ניו קוריני ולאחר התפטרותו הגיע בינואר לופס האורוגוואי. עכשיו תורו של בורטולוצי לשרוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פאלרמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully