וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "קשה להסביר, אני לא חושב שהשחקנים לא רצו לנצח"

מאמן ארסנל התקשה לספק הסברים אחרי עוד השפלה כואבת: "כולנו מאוכזבים". האוהדים קראו לו להתפטר וצעקו לשחקנים שהם "לא ראויים לחולצה". וגם: הנתונים המביכים של התותחנים והציוצים

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
מדחי אל דחי.. ארסן ונגר/רויטרס

ארסנל הוסיפה אמש (שני) חוליה נוספת לשרשרת ההשפלות שספגה העונה, עם תבוסה 3:0 לקריסטל פאלאס. התותחנים ספגו לראשונה מאז 1929 שלושה שערים בארבעה משחקי חוץ רצופים, וארסן ונגר הפסיד לראשונה בקריירה את אותה כמות משחקי חוץ. האוהדים קראו במהלך המשחק לוונגר "תלך הביתה" ונענו בקריאות משפילות מצד אוהדי פאלאס, שהפצירו בצרפתי "תישאר, תישאר". עם זאת, אש הקהל לא כוונה רק לאיש על הקווים, גם שחקני ארסנל ספגו קריאות "אתם לא ראויים ללבוש את החולצה", לאחר שלא הצליחו לייצר ולו בעיטה אחת למסגרת במהלך כל המחצית השנייה.

בשמונת מחזורי הליגה האחרונים ארסנל צברה שבע נקודות בלבד, כאשר רק ווסטהאם, סנדרלנד ומילדסברו צברו פחות נקודות ממנה במהלך התקופה הזו. כעת היא רחוקה יותר נקודות מהמוליכה צ'לסי (21) מאשר מפאלאס (20), שמדורגת במקום ה-16, והמרחק מהמקום הרביעי עומד על שבע נקודות. עוד נתון? מאז ה-15 לפברואר, ארסנל הצליחה לנצח רק את סאטון יונייטד ולינקולן סיטי מהליגה החמישית בגביע, ואת ווסטהאם.

עוד בנושא

אנגליה: קריסטל פאלאס הביסה 0:3 את ארסנל

"הפסדנו יותר מידי קרבות מגע ושילמנו על זה", אמר ונגר בסיום, "אין סיבה ברורה למה זה קרה. התכוננו למשחק היטב, קשה להסביר ממש אחרי הסיום. אני לא חושב שהשחקנים לא רצו לנצח, אבל הפסדנו מאבקי כוח ברגעים קריטיים וככה משחקים מוכרעים ברמה הזו. אני מבין שהאוהדים שלנו מאוכזבים וככה גם כולנו. הצורה בה הפסדנו מאוד מדאיגה ומאכזבת. פאלאס הייתה חדה, ככה היא גם ניצחה את צ'לסי. אנחנו במצב קשה".

על עתידו: "אני נשאל לגבי זה בכל מסיבת עיתונאים אבל הלילה אין לי מצב רוח לדבר על זה. כרגע אני מתייחס יותר לעובדה שהפסדנו. מה שמשנה זה איך אנחנו נראים על המגרש. אני לא חושב שחוסר הבהירות בנושא משפיעה על השחקנים".

המאמן המנצח, סאם אלרדייס: "השחקנים ידעו איך לנצח את ארסנל מבחינה טקטיצ. הדבר הראשון הוא להגן ולתסכל אותם, לגרום להם לשחק מהצדדים, ואז להשתמש בשטח שנוצר מאחורי הבלמים. ארסנל הייתה חלשה מאוד מבחינה הגנתית, הבלמים שלה נותרו חשופים. לא הופתעתי כי ניצחנו גם את צ'לסי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully