וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קריסטל פאלאס הביסה 0:3 את ארסנל

התותחנים הושפלו מול היריבה העירונית מהתחתית ונותרו עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים, האוהדים קראו לוונגר להתפטר. זאהה בישל לטאונסנד ולקבאיי, מיליבוג'ביץ' חתם בפנדל

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים. רויטרס
פאלאס חוגגת ניצחון ענק/רויטרס

העונה המסוייטת של ארסנל וארסן ונגר נמשכה הערב (שני) עם תבוסה משפילה 3:0 לקריסטל פאלאס, במשחק שנעל את המחזור ה-32 בפרמיירליג. דווקא אחרי שניצחו את ווסטהאם, התותחנים חזרו לסורם, ניראו רע מאוד, והיו יכולים גם להיות מובסים בתוצאה גדולה אף יותר מול היריבה העירונית מתחתית הליגה. עבור פאלאס זהו ניצחון שני בלבד ב-16 משחקים מול ארסנל, וראשון מאז שוונגר מאמן אותה.

שחקני ארסנל מאוכזבים. רויטרס
עוד השפלה. שחקני ארסנל/רויטרס

ארסנל שוב נאלצה להסתדר ללא לוריין קוסיילני הפצוע, ופתחה משחק שני ברצף עם דמיאן מרטינס הארגנטינאי בין הקורות, בשל פציעותיהם של דויד אוספינה ופטר צ'ך. חוליית ההגנה שעלתה על הדשא פשוט לא הצליחה להתמודד עם התקפת פאלאס, והראשון הגיע כבר בדקה ה-17, אז ווילפריד זאהה הנהדר בישל לאנדרוס טאונסנד בתום התקפה יפה. ונגר ניסה להעיר את שחקניו עם חילוף כפול בדקה ה-60, אך רק שלוש דקות חלפו וארסנל ספגה שוב. זאהה העלה את מאזנו ל-9 בישולים העונה בליגה (מעורב בחמישה שערים בחמשת המשחקנים האחרונים) וסידר כדור על מגד ליוהאן קבאיי, שסובב בנגיעה נהדר לחיבורים את שערו הביתי הראשון אחרי 485 ימים. לוקה מילביג'ביץ' השלים את ההשפלה מהנקודה הלבנה (68) אחרי שמרטינס הכשיל את טאונסנד. קהל התותחנים איבד סבלנות וקרא לוונגר להתפטר.

ארסנל ספגה, לראשונה מ-1929(!), שלושה שערים בארבעה משחקים חוץ רצופים ונותרה במרחק של שבע נקודות מהמקום הרביעי. המארחת התאוששה מההפסד במחזור הקודם והמשיכה את הבריחה המרשימה מהתחתית תחת סאם אלרדייס עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים, והיא במרחק שש נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully