וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בתאקלים ובחילוצים, שני בבעיטות וכדרורים: המספרים המרשימים של אלמוג כהן

קשר אינגולשטאדט, שכבש ובישל ב-2:3 הקריטי על דרמשטאדט, נבחר למצטיין של אתר Whoscored היוקרתי: "אם נשחק כפי ששיחקנו מול דרמשטאדט, נוכל לנצח כל קבוצה עד לסיום העונה"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג שער. GettyImages
מפציץ. אלמוג כהן/GettyImages

כך נראה החודש החלומי של אלמוג כהן: בארבעה במרץ, חודשיים לאחר שער הבונדסליגה האחרון שלו, כבש קשר אינגולשטאדט שער שוויון מול הופנהיים במשחק החוץ הקשה, שהיה לשערו הרביעי העונה בליגה הגרמנית. כחודש לאחר מכן, בחמישה באפריל, הוא כבש צמד אירופי ראשון, כשמצא את הרשת עם שתי נגיחות מרשימות בניצחון החוץ היוקרתי של קבוצתו 2:3 באוגסבורג. אמש (ראשון) בישל כהן את השער הראשון של אינגולשטאדט במשחק התחתית החשוב מול דרמשטאדט, ולאחר שהיריבה הפכה במחצית הראשונה, דאג להשוות ל-2:2 עם שערו השביעי העונה, לפני שחברו מרקוס סוטנר כבש את השלישי של אינגולשטאדט שהבטיח ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

אלא שמלבד הבישול והשער, קשר נבחרת ישראל הבריק בלא מעט קטגוריות. למעשה, על פי אתר הסטטיסטיקה המוביל, Whoscored, אלמוג כהן נבחר לשחקן המצטיין, זאת בעקבות המספרים המרשימים שהעמיד: שני בבעיטות לשער מבין שחקני קבוצתו (4), שני בבעיטות למסגרת (2), שני בכדרורים מוצלחים (2), ראשון בתאקלים ביחד עם מת'יו לקי (3) וראשון בחילוצים ביחד עם צמד הבלמים.

"אם נשחק כפי ששיחקנו מול דרמשטאדט, נוכל לנצח כל קבוצה עד לסיום העונה", אמר הקשר לאחר הניצחון המשכנע.

עוד בנושא

אלמוג כהן עם שער ובישול בניצחון השלישי ברציפות של אינגולשטאדט

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully