וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אלמוג כהן עם שער ובישול בניצחון השלישי ברציפות של אינגולשטאדט

עונת השיא של קשר הנבחרת נמשכת: הוא בישל לפסקל גרוס (19) ולאחר מכן השווה את שיאו האישי עם שער ליגה שביעי (68), לפני שסוטנר קבע 2:3 על דרמשטאדט. המרחק מהקו האדום: נקודה בלבד

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג (משמאל). רויטרס
מקום 11 בטבלת המבקיעים בגרמניה. אלמוג כהן חוגג/רויטרס

המחזור ה-28 בבונדסליגה הגיע היום (ראשון) לסיומו עם עוד תצוגה של אלמוג כהן, שכבש ובישל ב-2:3 החשוב של אינגולשטאדט בקרב התחתית מול דרמשטאדט. הרטה ברלין ניצחה 0:2 את אוגסבורג.

אינגולשטאדט - דרמשטאדט 2:3

אלמוג כהן לא עוצר. קשר נבחרת ישראל, שהבקיע צמד במחזור הקודם מול אוגסבורג, ממשיך לשמור על סיכויי ההישארות של אינגולשטאדט בבונדסליגה והפעם סיפק בישול ושער בקרב התחתית מול דרמשטאדט. בדקה ה-19 קיבל כהן כדור ברחבה והעביר רוחב לפסקל גרוס שהרשית. מריו ורנצ'יץ' הפך עם צמד בדקות 33 ו-39 (פנדל), אבל מי אם לא אלמוג כהן השתלט על כדור תועה ברחבה והשווה בדקה ה-68. אינגולשטאדט השלימה את המהפך עם כדור חופשי נהדר של המגן האוסטרי מרקוס סוטנר (73). רומן ברז'רי המקומי ואנטוניו צ'ולאק האורח התעמתו והורחקו בדקה ה-87.

כעת אלמוג כהן עומד על מאזן מרשים של שבעה שערי ליגה - שווה לשיא הקריירה שקבע במכבי נתניה לפני שבע שנים. הוא מלך השערים של אינגולשטאדט העונה ונמצא במקום ה-11 בטבלת המבקיעים בבונדסליגה, לצד נאבי קייטה מר.ב. לייפציג. הוא מקדים למשל את עוסמאן דמבלה מדורטמונד, סלומון קאלו מהרטה ברלין, תורגן הזאר ממנשנגלדבאך, אלכס מאייר מפרנקפורט שהיה מלך שערי הליגה בעבר ואפילו תומאס מולר שתקוע על ארבעה שערים בלבד.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט (משמאל) בועט מול אייטאץ' סולו שחקן דרמשטאדט. רויטרס
מבצע ההיחלצות נמשך. אלמוג כהן/רויטרס

הרטה ברלין - אוגסבורג 0:2

האורחים המשיכו להסתבך בתחתית אחרי ההפסד ה-13 שלהם העונה, בעוד הקבוצה מהבירה מסיימת את המחזור כשהיא ביתרון שתי נקודות על פרייבורג במאבק על המקום החמישי, המוביל לליגה האירופית. בדקה ה-12 ג'ון ברוקס הסיט פנימה מקרוב בעיטה של ולנטין שטוקר, שבעצמו כבש את השני (37) בתום מבצע קבוצתי פנטסטי ובישול מפרגן מצד סלומון קאלו, שהותיר אותו מול שער ריק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ון ברוקס הרטה ברלין מול אלפרד פינבוגסון אוגסבורג. AP
הרטה ממשיכה להראות היטב. ברוקס גולש מול אלפרד פינבוגסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully