וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "מכבי תל אביב נתנה לי הכל, נחכה לקיץ ונראה"

9.4.2017 / 22:57

החלוץ, שלהט עם צמד ובישול ב-0:3 מול מכבי חיפה, הצהיר: "מקווה לסיים את העונה עם תואר אחד לפחות, אפילו שניים. לכל משחק אני עולה רעב". לוזון: "בדרך הזו אי אפשר להגיע לכלום"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב

אחרי הניצחון של הפועל באר שבע בפתח תקוה, מכבי תל אביב עשתה את שלה הערב (ראשון) בזכות 0:3 מוחץ על מכבי חיפה. הפער מהמקום הראשון נותר על שש נקודות כאשר לדרומיים יש יתרון גם בטבלת השערים.

טל בן חיים החלוץ להט עם צמד ובישול לדור מיכה, בדרך לניצחון ראשון העונה מול הירוקים, במשחק בו בלטו גם אייל גולסה ויוסי בניון. רמון, שהגיע במהלך חלון ההעברות, קיבל דקות ראשונות כמחליף. הירוקים לא הצליחו למנף את הניצחון על בית"ר ירושלים והציגו יכולת פושרת בשני צדי המגרש. גיא לוזון, שספג את ה-5:0 מול הצהובים כמאמן הפועל תל אביב, לא הצליח לתקן עם עוד תבוסה מול הצהובים והוא מדורג במקום השישי עם 41 נקודות.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מחצה 0:3 את מכבי חיפה

שחקני מכבי תל אביב, שרן ייני, טל בן חיים, אייל גולסה. יוסי ציפקיס
חגיגה צהובה. שחקני מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

אצל המנצחת, סיפר ליטו וידיגאל בסיום: "משחק פנטסטי, לשחקנים הגיע לנצח אפילו בתוצאה גבוהה יותר. הם נלחמו, הם נתנו הכול וזה הדבר הכי חשוב. אפשר עוד להשתפר, אנחנו גדלים עם הזמן, משחקים יותר טוב וכובשים יותר שערים. אנחנו לא מוותרים, יש לנו אמונה שנשאר לנו מה להגיד העונה. כל מי שעובד איתי גם צריך להאמין. אני לא חושב על באר שבע, אני חושב על מכבי ועל השחקנים שלי. אנחנו צריכים להילחם במטרה לנצח את כל המשחקים שנותרו".

טל בן חיים החלוץ הוסיף: "אני שמח שניצחנו את מכבי חיפה, כי לא עשינו את זה השנה עדיין. אני לא רוצה לשים דגש על עצמי, אני גאה בחברים שלי לקבוצה. לא באתי לכאן כדי לדבר על עצמי. אני יכול להגיד שלכל משחק אני עולה רעב אותו הדבר, כשהכדור נכנס לרשת אז תמיד אומרים מה היה שונה היום. לא היה שום דבר מיוחד היום, זה חשוב שהצלחתי להבקיע ולבקש. כשזה קורה תמיד יגידו שאני מפוקס ובמקרים שלא, אומרים את השטויות. אני כל כולי נתון להצלחה של מכבי תל אביב, כבר ארבע שנים אני אומר שכיף לי פה. המועדון הזה נתן לי את הכל, מן הראוי שאני אחזיר לו. לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, אני רק יכול להגיד שטוב לי פה, יש לי חוזה פה ויכול להיות שאהיה פה. אני לא נביא, נחכה לקיץ ונראה".

על הקרב מול פועל באר שבע אמר: "אנחנו מקצוענים וזה התפקיד שלנו, לעבוד קשה בכל משחק כדי לנצח. התאכזבנו שלא הצלחנו להשיג אפילו תיקו מול הפועל באר שבע, ברגע שהוא הסתיים אז אנחנו צריכים להתמקד בחצי הגמר מול בית"ר ירושלים. אנחנו נמשיך בצורה הזו עד לסיום העונה, כולל בגמר גביע המדינה. מקווה לסיים את העונה עם תואר, אפילו עם שניים".

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. יוסי ציפקיס
רע מאוד. גיא לוזון/יוסי ציפקיס

גיא לוזון: "נראנו שוב כמו מול מ.ס. אשדוד או מול הפועל באר שבע. כשהזזנו כדור זה היה בגארבג' טיים, וזה היה לרוחב ולא לעומק. זה לא סחורה. לא להיות אגרסיביים - זה לא שווה שום דבר. משחק רע מאוד והייתי אומר אותו דבר גם אם התוצאה הייתה יותר טובה. בדרך הזו אי אפשר להגיע לשום מקום, זה היה רע מאוד".

לוזון הוסיף: "אני צריך לנתח ולבדוק למה זה קורה. לבדוק מי יכול לייצר יציבות כי קבוצה שרוצה להיות בצמרת צריכה אנשים שיכולים לייצר יציבות. לא מתקבל על הדעת ששבוע אחד נראה ככה ושבוע אחר כך נראה אחרת - עם אותם שחקנים. אנחנו קודם כל צריכים להיראות טוב ואז גם התוצאות יבואו. כרגע אירופה זה לא העניין".

בצד של המפסידה הוסיף גילי ורמוט: "לא היינו במשחק מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון. פערי הרמות היו עצומים, זה היה דומה למשחק מול הפועל באר שבע. מכבי תל אביב טובה יותר מאיתנו, זה מאכזב. עד לפלייאוף עשינו משחקים טובים מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, יש פערים גדולים בין מכבי חיפה לשתי הקבוצות האלה. אנחנו פחות מתרכזים במאבק על אירופה, המטרה שלנו היא להיראות יותר טוב ולתת לקהל שלנו להינות. אם נגיע לאירופה אז בטוח נשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully