וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "איינבינדר עובר תקופה לא קלה, זה משפיע גם במגרש"

8.4.2017 / 22:21

מאמן בית"ר ירושלים על הספסול של הקפטן ב-0:3 על סכנין: "אי הוודאות פוגעת בו". על הניצחון: "אנחנו מספיק טובים למקום השלישי". איינבינדר: "מקווה שהדברים ייסגרו בצורה יפה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים התאוששה הערב (שבת) בצורה מרשימה מההפסד למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה והביסה את בני סכנין 0:3 במחזור ה-29 בליגת העל. הקבוצה מהבירה שלטה ללא עוררין, הייתה יכולה לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר וצימקה את הפער מהמקום השלישי לשתי נקודות.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה את בני סכנין 0:3
אבוקסיס רתח: "החלטת שיפוט נוראית גמרה את המשחק"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
הצהובי-שחורים חוגגים אחרי הניצחון/ברני ארדוב

המאמן המנצח שרון מימר אמר: "אמרתי לשחקנים שבתור ספורטאי, אחרי אכזבה וכישלון הדבר הכי טוב זה משחק תוך יומיים-שלושה כדי לחזור לחייך ולנצח. שימחנו את הקהל אחרי חצי הגמר ואני מקווה שהניצחון הזה יחזיר אותם אלינו. יש לנו מטרות ויחד נוכל להשיג אותם. הקבוצה מספיק טובה למקום שלישי, אבל זה לא יקרה בדיבורים. צריך המשכיות, עוד משחק עם קצב ואנרגיות כאלה".

על השארתו של איינבינדר מחוץ להרכב אמר המאמן: "דן אולי השחקן הכי חשוב מבחינתי במערך של הקבוצה. הוא עובר תקופה לא קלה ונמצא באי ודאות. זה התחיל להשפיע עליו במגרש ואמרתי לו שנעשה לו ריסטרט קטן ונחזיר אותו להיות הדן שאנחנו מכירים. ראינו את זה במחצית השנייה".

איינבינדר עצמו הוסיף: "המשחק הזה היה מאוד חשוב והראה שאנחנו חזקים מנטלית. ידענו להפריד בין האכזבה של חצי הגמר לבין המשחק החשוב הזה. באנו ונתנו הופעה. במשך כל החודשים האחרונים שואלים אותי כל הזמן מה יהיה בעונה הבאה. החוזה שלי נגמר וקבוצות מתעניינות. בתוך כל זה אני נותן מעצמי הכל בכל שבוע עבור הקבוצה. הבאתי את עצמי לסיטואציה טובה ואני שמח להיות בה. אני הקפטן ויש לי הרבה אחריות כלפי הקבוצה ואני שם את זה על המגרש".

עוד אמר הקשר: "יש ענייני משא ומתן וזה קורה בכדורגל. המועדון מעריך אותי ואני אותו. זו זכות גדולה לשחק פה. אני מאוד מחובר לקהל ומאוד התאכזבתי אחרי חצי הגמר. רציתי להניף את הגביע. התאכזבתי שלא הבאתי את היכולת האמיתית שלי. אני יודע שכשאני טוב, אני משפיע על הקבוצה והיום עשינו עבודה טובה יותר. בתקווה שהצדדים ייסגרו ביני ובין המועדון בצורה הכי טובה ויפה לשני הצדדים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully