וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס רתח: "החלטת שיפוט נוראית הרסה לנו את המשחק"

8.4.2017 / 22:36

מאמן בני סכנין היה נסער אחרי התבוסה לבית"ר ירושלים: "הגיע לנו פנדל של 100 אחוז. כל המדינה רואה והקוון אומר לי שלא היה. בשביל יש 6-7 שופטים?". דובר סכנין: "שיפוט פחדני"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, ביקר הערב (שבת) בחריפות את צוות השיפוט בראשותו של איתן שמואלביץ' אחרי התבוסה של קבוצתו 3:0 לבית"ר ירושלים בטדי. אבוקסיס רתח על כך שדקות לפני שלזכות הקבוצה מהבירה נפסק פנדל, צוות השיפוט התעלם מנגיעת יד של חסוס רואדה בתוך הרחבה.

"אני לא רוצה להגיד שהחלטות של השופט גמרו את המשחק, אבל במצב של 0:0 היה פנדל של 100 אחוז לזכותנו ובמשחקים כאלו החלטות כאלו גומרות משחק", אמר אבוקסיס, "הבנתי שגם הגול השני של בית"ר היה בנבדל... החלטות השופט היום... נכון שלא היינו טובים, אבל אנחנו לא צריכים לקבל עונש מצוות השיפוט".

מאמן סכנין הוסיף: "היכולת שלנו לא מספיק טובה. במשחקים בטדי אי אפשר להגיע להרבה מצבים. צריך להגיע ל-2-3 הזדמנויות, להבקיע ולהלחיץ אותם. חבל שבהחלטת שיפוט נוראית, החלטה של משחק, הרסו לנו את המשחק.
אנחנו יכולים לבוא, להתארגן למשחק ואז בא שופט ובהחלטה כזו קשה...".

אבוקסיס הנסער סיכם: "אני לא רוצה להאשים את השופט, אני אוהב את השופט הזה, במקום שיהיו קוונים שיעזרו לו... על מה אתה הסתכלת שאתה אומר לי שלא היה פנדל? אני מהמקום שלי לא הייתי צריך בכלל הילוך חוזר. אני רוצה להבין, בשביל מה יש קוונים ושופטי רחבה? אני לא מקלל ולא צועק, אבל אם הם לא יכולים לראות שהיה פנדל, שכל המדינה רואה, אז בשביל מה?".

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, תקף: "שיפוט פחדני ומגוחך אשר ניצץ בשתי החלטות גורליות של השתלשלות המשחק. גזילת פנדל מבני סכנין ואישור שער שני בנבדל של בית"ר ירושלים , קבעו ניצחון של בית"ר. חבל מאוד על שיפוט רעוע ושפני כזה, אשר מושך נמוך למטה את הכדורגל הישראלי".

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין עם שופטי המשחק. ברני ארדוב
"החלטה של משחק". אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully