וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "האווירה טובה, אבל משום מה בתקשורת אומרים אחרת"

8.4.2017 / 16:30

מאמן מכבי תל אביב שלח עקיצה לתקשורת גם במסע"ת לקראת מכבי חיפה (א', 21:00, ספורט 5) והדגיש: "יש לנו סיכוי, הליגה עוד לא גמורה". על יצחקי: "הוא ייעדר כשלושה-ארבעה שבועות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי מול מכבי חיפה, במסגרת המחזור השלישי בפלייאוף העליון. הצהובים חגגו באמצע השבוע את ההעפלה לגמר גביע המדינה, שמעט השכיח את ההפסד להפועל באר שבע. כעת, סגנית האלופה זקוקה לניצחון ראשון העונה מול הירוקים, בתקווה למעידה של האלופה מול מכבי פתח תקוה. ברק יצחקי, שנפגע מול בית"ר ירושלים ביום רביעי, ייעדר מהסגל של ליטו וידיגאל.

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב לצד הבלם יגור פיליפנקה. קובי אליהו
לא חושב על באר שבע. ליטו וידיגאל לצד יגור פיליפנקה/קובי אליהו

ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב, אמר במסיבת העיתונאים: "מצפה לנו משחק קשה, כמו כל המשחקים בליגה הזו. אני מרוצה מהשחקנים, ששיחקו נהדר במשחק האחרון בגביע. אנחנו מאמינים שעוד יש לנו סיכוי, הליגה עוד לא נגמרה. זה אפשרי מכיוון שנותרו עוד לא מעט משחקים. מכבי חיפה לא נמצאת במומנטום, אך מדובר בקבוצה גדולה. אנחנו חושבים רק על המשחק שלנו ולא על באר שבע. אנחנו נלחמים על שני תארים ויש לנו סיכוי. הליגה לא נגמרה עדיין".

על ברק יצחקי: "אנחנו מצפים שהוא יחזור תוך שלושה-ארבעה שבועות. הוא לא השחקן היחיד פה, אני מאמין בכל השחקנים שלי. אם הם משחקים במכבי תל אביב, זה אומר שהם איכותיים".

על פיליפנקה: "הוא שיחק טוב מאוד במשחק הקודם. אם כולם יעבדו כקבוצה יהיה לנו יותר סיכוי לנצח משחקים. פיליפנקה קיבל את ההזדמנות שלו לשחק וניצל אותה. שחקנים מקבלים הזדמנויות והם צריכים לנצל אותן. אנחנו עובדים בשקט, כל אחד יודע מה האחריות שלו והמערכת עובדת בתיאום. יש פה אווירה טובה, אבל משום מה אנשים בתקשורת אומרים משהו אחר. בסופו של דבר אני מאמין שאפשר לעשות דברים גדולים פה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יגור פיליפנקה בלם מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יודע שאני יכול לשחק טוב יותר". יגור פיליפנקה/קובי אליהו

יגור פיליפנקה השתתף גם הוא במסיבת העיתונאים ואמר: "ברור שאחרי הפציעה של איתן טיבי חשבתי שאולי תהיה לי הזדמנות לשחק. שוחחתי עם המאמן והוא אמר לי שהגיע הזמן שלי. היה קשה לחזור כי לא שיחקתי זמן רב, אבל אני יודע שאני יכול לשחק טוב יותר, ומאמין שאתם תראו זאת. מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד, ואנחנו יודעים שזה יהיה קשה. אסור לנו להפסיד נקודות עד לסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully