וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הוביל את הפועל תל אביב לביטול עסקת ריצ'רד האוול?

8.4.2017 / 13:40

על פי מידע שהגיע לוואלה! ספורט, בהפועל ירושלים ביקשו מהאדומים לרדת בסכומים אותם הם אמורים לקבל על פי ההסכם המקורי, הקבוצה מהדרייב אין סירבה. ירושלים טוענת כי השינוי נבע מקבלת האזרחות של השחקן. הנושא יגיע בקרוב לדיונים משפטיים

one

פרשת ריצ'רד האוול והקשר בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים רחוקה מלהסתיים. אתמול (שישי) פרסמו שתי הקבוצות הודעות סותרות על עסקת העברת השחקן מהדרייב אין לבירה.

הפועל תל אביב הודיעה כי האוול הוא שחקן שלה, וזאת לאור העובדה שהודיעה לירושלים על ביטול העסקה בין המועדונים. ירושלים מנגד הציגה את ההסכם בין הצדדים, והודיעה כי מצפה מחברתה לליגה לעמוד בהסכם, שנחתם על ידי כל הצדדים. מאז פרסום ההודעה הגיע לידי וואלה! ספורט מידע על מהלך העניינים שהוביל את הפועל תל אביב לבטל את העסקה.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב הודיעה: "ריצ'רד האוול היה ועודנו שחקן שלנו"
הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול קיבל אזרחות ישראלית

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול אחרי קבלת האזרחות הישראלית. איגוד הכדורסל
האוול עם גרשון והתעודה/איגוד הכדורסל

על פי המידע, לאחר שבמשך הזמן מחתימת ההסכם בין המועדונים, ב-29 למרץ, לא הצליחה ירושלים לסכם עם האוול על הצטרפותו בסכום המצוין בהסכם המקורי, כ-330 אלף דולרים לעונה הבאה, נפגשו ראשי המועדון עם השחקן וסוכנו במהלך יום שלישי וסיכמו איתו על סכום גבוה יותר מזה שמופיע בחוזה. לטענת הפועל ירושלים הפגישה באותו היום מול האוול נעשתה לבקשת הפועל תל אביב. בין לבין, קיבל האוול את האזרחות הישראלית, סיבה שלפי אנשי הקבוצה מהבירה השפיעה על מהלך העניינים. בירושלים הודיעו על הסיכום בסכום החדש להפועל תל אביב, וביקשו ממנה לרדת בסכומים שמופיעים בהסכם שהם אמורים לקבל מן העסקה, אך הפועל תל אביב סירבה, ודרשה מהם לעמוד בהסכם המקורי. מקור הויכוח הכספי בין הצדדים נבע על מי מבין הצדדים אמור לשלם את אופציית היציאה של האוול מחוזהו המקורי בהפועל תל אביב, כך על פי גורמים בבירה.

ביום רביעי חזרו הצדדים להתדיין כשבסיום הדיונים הודיעה הפועל תל אביב כי "אין עסקה". לאחר אותה הודעה חתם האוול על ההסכם הקודם, בו הוא אמור לקבל סכום של 330 אלף דולרים בעונה הבאה, וזאת למרות שסיכם על סכום אחר יום קודם לכן, סכום גבוה מכך. בהפועל תל אביב טענו כי האוול לא ידע שהפועל תל אביב חזרה בה מן ההסכם, וזאת לאור דרישת ירושלים לשנות את הסכום שהם אמורים לתת ליריבתה לליגה, ולכן חתם עליו. בירושלים אגב צחקו לנוכח טענה זו, על חוסר תום לב מצידם, שכן לדבריהם העסקה המקורית מול הפועל תל אביב, בה חתמה על מעבר השחקן, נעשתה ללא ידיעתו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יקבל חיזוק בצבע? פיאניג’אני/ברני ארדוב

האוול בינתיים ממשיך להתאמן ולשחק בשורות הפועל תל אביב. הוא אמור להרשם לשני משחקי הליגה הקרובים בתור שחקן זר, וזאת לאור העובדה שהקבוצה עדיין לא השלימה את רישומו מול שלטונות הצבא, ולכן לא קיבלה אישור על כך שהוא ישראלי באיגוד הכדורסל. בהפועל ירושלים צפויים להגיש במהלך השבוע הבא בוררות בנושא זה, כדי לנסות להשלים את מהלך העברתו עד לתום מועד ההעברות, ב-25 לאפריל, חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully