וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי שלח וואטסאפ לשחקני אתלטיקו מדריד: תעשו הכול כדי לנצח

רגע לפני הקלאסיקו, כוכב ברצלונה פנה לדייגו סימאונה ושחקניו כדי שינסו לעצור את ריאל מדריד בדרבי (שבת, 17:15, ערוץ 50). איסקו על השמועות: "ברצלונה? אנחנו הולכים לאכול אותם בלי מלח"

one

ב-23 באפריל חובבי הכדורגל ברחבי העולם יתרכזו מול המסכים כדי לצפות במשחק הענק בין ריאל מדריד לברצלונה, שעשוי לקבוע את זהות אלופת הליגה הספרדית. אמנם נותר לא מעט זמן עד לשריקת הפתיחה, אך כבר עתה התקשורת הספרדית מתחילה לעסוק בנושא.

אבל מסתבר שלא רק היא. קשר הבלאנקוס, איסקו, שעל פי דיווחים שונים בחודשים האחרונים הוזכר כמועמד להצטרף דווקא ליריבה הגדולה ברצלונה, החליט לצנן את השמועות דרך חשבון הטוויטר שלו, כשצייץ: "אני לא עובר לברצלונה. אנחנו מתכוונים לאכול אותם בלי מלח!".

עוד בנושא

שבת בספרד: רונאלדו ובייל יחזרו מול אתלטיקו מדריד, ברצלונה תמתין למעידה
חאמס רודריגס זעם על זינדין זידאן: "בן זונה, הוא אף פעם לא נותן לי להשלים 90 דקות"
סביליה בראש: הקורבנות הגדולים של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו
לואיס סוארס: "המספרת? לא הייתה לי שום אפשרות אחרת"

אלא שלא רק בבירת ספרד חושבים ומתכוננים למשחק הגדול. מחר (שבת, 17:15, ערוץ 50) תארח ריאל מדריד את אתלטיקו מדריד, בזמן שבברצלונה יחזיקו אצבעות לקולצ'ונרוס, בתקווה שינצחו ויגרמו ליריבה העירונית לאבד נקודות. בינתיים, מדווחים בספרד שכוכב הקטאלנים, ליאונל מסי, לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים, לצפות במשחק ולקוות לטוב. על פי הדיווח, מסי החליט לשלוח הודעות באמצעות הוואטסאפ לכמה משחקני אתלטיקו מדריד ואף למאמן דייגו סימאונה, בבקשה שיעשו כל מה שהם יכולים כדי לעצור את ריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
כל האמצעים כשרים. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully