וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "המספרת? לא הייתה לי שום אפשרות אחרת"

חלוץ ברצלונה על הביצוע המרהיב ב-0:3 על סביליה: "הכדור היה באוויר והבלם מאחוריי, לא הייתה ברירה". לואיס אנריקה: "האיכות, הזריזות והתנועה הופכות את סוארס למספר 9 הטוב בעולם". מסי הקדיש את הגול לילדים חולי סרטן

one

בניגוד למפגשים מול גרנאדה וולנסיה שהיו מעט נוחים יותר, רבים ציפו שלברצלונה יהיו חיים קשים במשחק הביתי מול סביליה. אז הם ציפו. אמש (רביעי) הקטאלנים היו זקוקים לשמונה דקות בלבד כדי לכבוש שלושה שערים ולנצח את האנדלוסים 0:3, כדי לשמור על חלום האליפות בחיים. לואיס סוארס העלה את הקטאלנים ליתרון עם מספרת מרהיבה, ליאונל מסי השלים עם צמד.

עוד בנושא

ברצלונה הביסה 0:3 את סביליה
ריאל מדריד שמרה על הפסגה עם 2:4 מול לגאנס

לואיס סוארס ברצלונה. רויטרס
האפשרות היחידה - מספרת. סוארס/רויטרס

"בתור חלוץ, אני תמיד יודע היכן נמצא הכדור כשאני ברחבה", אמר סוארס כשנשאל על הביצוע המרהיב. "לא היה לי לאן לזוז, אבל חלוץ טוב תמיד יודע היכן הוא נמצא ומה לעשות ברחבה. באותו הזמן הכדור היה באוויר ואילו השומר שלי עמד מאחוריי, ולכן מספרת הייתה האפשרות היחידה. לא הייתה לי שום אפשרות אחרת".

לואיס אנריקה החמיא לאורוגוואי: "היכולת של סוארס לבעוט בנגיעה אחת היא אדירה, הוא תמיד יודע איפה השער. ברור שהפוטנציאל שלו גדול בזכות הנתונים הפיזיים שלו, אבל זה לא רק הכוח. האיכות שלו, הזריזות בבעיטה, התנועה - כולן מדהימות והן מה שהופכות אותו למספר 9 הכי טוב בעולם".

חוץ מלואיס סוארס, היה גם ליאונל מסי. הצמד שלו הביא אותו ל-43 שערים בכל המסגרות העונה ואנדרס אינייסטה אמר בסיום ש"גם אחרי כל כך הרבה שנים, הוא לא מפסיק להפתיע אותנו".

סביליה "זכתה" להפוך אתמול לקבוצה נגדה הפנומן הארגנטינאי כבש הכי הרבה שערים בקריירה: 29 ב-30 משחקים. לפני המשחק אמש היא חלקה את הכבוד עם אתלטיקו מדריד, שספגה ממנו 27 שערים (ב-34 משחקים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מרגש: מסי הקדיש את השער שלו אתמול לילדים חולי סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully