וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי לוואלה! ספורט: "זה לא בדיוק המשחק שמתאים לי"

נועם אשל, אוקלנד

6.4.2017 / 13:00

רוביו: "זה קשה". תיבודו: "היו עליות וירידות". יצאנו לבקר את עומרי כספי במשחק מול גולדן סטייט, והוא ירה את כל האמת: "במינסוטה אני לא משחק בעמדה הטבעית שלי. לא ציפיתי להיות שחקן 11 בסקרמנטו. זה לא מה שהבטיחו לי. זו מין עונה כזו. פציעות, מחלות, וירוסים"

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

בווידאו: צפו בכתבה של נועם אשל מהאורקל ארנה

שנה וארבעה חודשים עברו מאז שעומרי כספי ניהל דו קרב צליפות מול סטפן קרי בדרך לשיא קריירה של 36 נקודות באורקל ארנה, ואתמול (רביעי) הוא חזר לאולמה של גולדן סטייט בפוזיציה שונה לגמרי. הישראלי הגיע לצפון קליפורניה במדי מינסוטה, עימה הפסיד 121:107, אחרי שקלע 6 נקודות ללא החטאה ב-14 דקות משחק. זה היה משחקו השמיני במדי הטימברוולבס, במדיהם הוא זוכה עד כה לממוצע דקות של 14.5 דקות בלבד, וקולע 3.2 נקודות למשחק, בעוד שהוולבס רחוקים שישה משחקים וחצי מהמקום שמוביל לפלייאוף במערב.

"אני מנסה למצוא את הדרך לתרום לקבוצה, לשחק קצת, ליהנות מהמשחק", אמר כספי לוואלה! ספורט אחרי המשחק. "אין לנו שטף של משחק יותר מדי, שיחקנו מאוד מבוסס על תרגילים שנכנסים פנימה לצבע ולפוסט-אפים, וזה לא בדיוק המשחק שמתאים לי".

בהמשך התייחס כספי לאכזבה שלו מהמצב אליו נקלע: "בחודש אחד שיחקתי בשלוש קבוצות שונות, זה לא פשוט. במיוחד כשאתה מגיע לקבוצה כזו צעירה עם מאמן שדוגל בשיטה מסוימת ומשחק באופן מאוד סיסטמתי. כשהגעתי לניו אורלינס היה לי הרבה יותר קל להיכנס לעניינים מהר, כי השיטה שם מאוד פתוחה ומרווחת, וזריקת שלשות ודברים כאלה, שזה יותר נוח למשחק שלי. כשאני פה אני משחק יותר בעמדה 4, שזו לא העמדה הטבעית שנוחה לי, בטח לא בליגה, בטח לא בשיטה שאנחנו משחקים. ויש לי פחות הזדמנויות. זה משהו ללמוד ממנו, אני שחקן חופשי בקיץ, ונלמד מזה".

עוד בנושא

כספי בפנים: רשימת הקניות של אורלנדו לעונה הבאה נחשפה בטעות
הלילה ב-NBA: קליבלנד חזרה לפסגת המזרח, 45 נקודות לווסטברוק
סיכום העונה הרגילה: 30 הדמויות הכי חשובות ב-NBA השנה

עומרי כספי, מינסוטה טימברוולבס. AP
"כשאני פה אני משחק יותר בעמדה 4, שזו לא העמדה הטבעית שנוחה לי, בטח לא בליגה, בטח לא בשיטה שאנחנו משחקים. ויש לי פחות הזדמנויות". עומרי כספי/AP

על ההתאקלמות שלו במינסוטה אמר כספי: "לא היה לי יותר מדי זמן, הגעתי לפה לפני שלושה שבועות, המטרה היתה ללמוד את החבר'ה, ללמוד את השיטה, לראות מה מתאים, מה לא מתאים, ולהגיע לקיץ אחרי ששיחקתי קצת משחקים כדי לסיים את העונה. בקיץ אני שחקן חופשי, אני רוצה לבחון את האופציות שיהיו לי, ולבחור קבוצה שתתאים לי. המטרה הראשונה שאני רוצה היא להגיע לקבוצה שמנצחת, למדתי המון בשמונה השנים האחרונות, ואני מקווה שזה הזמן לפרוץ קדימה בפלייאוף ובמשחקים כאלה".

"היו הרבה דברים שלא ציפיתי שיקרו", המשיך כספי. "פציעות, מחלות, וירוסים, לשבור את האצבע, למתוח את התאומים, כל מיני דברים כאלה ואחרים שקרו דווקא בשנה הזו, אבל זה חלק מהמשחק. אין מה לעשות. קרו דברים שלא ציפיתי, לא חשבתי שאחרי עונה טובה שהיתה לי שנה קודם שאני אבוא למחנה האימונים ואהיה שחקן 11 או 12 בסגל. על אחת כמה וכמה שזה לא מה שהבטיחו לי ודיברו איתי בקיץ, שהגיע מאמן חדש ודיבר איתי על הצורה שבה נשחק ואיך הוא ישלב אותי. זה הכה אותי בהפתעה והתגלגל משם. ניסינו למצוא מקום אחר לשחק בו, לשמחתי יצא מקום טוב כמו ניו אורלינס, ואז שברתי את האצבע. זו היתה מין עונה כזו".

המאמן טים ת'יבודו התייחס להתאקלמותו של כספי בקבוצה: "אני חושב שכשאתה מחמיץ זמן משחק כמו שהוא החמיץ ויש לך פציעה כזו אתה לא תחזור מיד ותשחק כמו שתמיד שיחקת בגלל שהיית פצוע. אבל אני חושב שהוא עשה עבודה טובה מאוד לחזור ככה מהפציעה, והוא יודע לקלוע הוא שחקן טוב וזה שהוא ותיק זה דבר חיובי עבורנו. היו קצת עליות ומורדות, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה ממנו".

גם ריקי רוביו דיבר על חברו החדש: "זה קשה, במיוחד כשאתה מגיע לקראת סוף העונה לקבוצה שרצה, קשה מאוד להתרגל מחדש אבל הוא עושה עבודה טובה מאוד עבורנו. אני לא חושב שהעובדה שהוא לא יודע היכן הוא ישחק בעונה הבאה מסבכת את מצבו. לפעמים אנשים נלחצים מזה, אבל יש לו המון ניסיון והוא לא צריך להוכיח כלום לאף אחד, הוא משחק פה כבר הרבה שנים בליגה ואנשים מכירים אותו ואת היכולות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully