וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה תמימה חשפה בטעות: רשימת הרכש של אורלנדו, כולל עומרי כספי

כדורסל שפל ב-NBA: סוכנו של פטריסיו גארינו פרסם תמונה של השחקן אחרי שחתם במג'יק, ולא שם לב שבלוח שמאחור מופיעה תוכנית מלאה לקיץ, כולל טרייד אפשרי על ארון גורדון. גם כספי הוזכר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המביכה, ורשימת השמות שמאחור. גארינו והלוח המחיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע מביך ונדיר ב-NBA: תמונה תמימה של הפורוורד הארגטינאי פטריסיו גארינו אחרי שחתם באורלנדו חשפה, כביכול, את רשימת הרכש של המג'יק לקיץ. סוכנו של גארינו, שחתם בקבוצה עד תום העונה, הסיר את התמונה מחשבון הטוויטר שלו זמן קצר אחרי שהתגלתה הפאדיחה, אבל היא היתה מספיק זמן באוויר כדי שגולשים עירניים ישימו לב לכך שעל הלוח המחיק שמופיע ברקע נקובים שמותיהם של כל השחקנים שהמג'יק שוקלים להחתים בקיץ הקרוב.

הרשימה חולקה לשלוש קטגוריות: שחקנים שאפשר להשיג במסגרת טרייד, שחקנים שאפשר להשיג במסגרת שוק השחקנים החופשי, וקטגוריה אחת מיוחדת לשחקנים גבוהים עם קליעה, שיכולים להגיע בטרייד.

הלוח של אורלנדו בקלוז-אפ

בקטגוריה הראשונה הופיעו ווילסון צ'נדלר, חואן הרננגומס, סטנלי ג'ונסון, טוביאס האריס, מרכוס מוריס, תד יאנג, לואל דנג, לארי נאנס ג'וניור, צ'נדלר פארסונס, טריי ליילס ודמארה קרול. כמו כן, מופיע בקטגוריה הזו שמו של דריו שאריץ' כשלצידו הכיתוב "For AG", מה שגרם לעיתונאים בארצות הברית להעלות את הסברה שהמג'יק ינסו לקבל בטרייד את הפורוורד הקרואטי בתמורה לארון גורדון (שמו מופיע בראשי התיבות AG).

ברשימת השחקנים החופשיים מופיעים בין היתר עומרי כספי, שיהיה חופשי בקיץ, וכן שמותיהם של דנילו גלינארי, פול מילסאפ, אנדרה איגודלה, דרק וויליאמס, ג'יימס ג'ונסון, מייקל ביזלי ורודי גיי.

זמן קצר לאחר מכן אמר ג'נרל מנג'ר המג'יק, רוב הניגן, ש"זו פשוט רשימת אופציות, לא משהו שנותן אינדקציה אמיתית על התוכניות שלנו".

* הידיעה באדיבות הכדור הכתום

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עומרי כספי, מינסוטה טימברוולבס. AP
גם הוא נכלל ברשימה. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully