וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: איגביני יעקובו שוחרר גם מקובנטרי, הפדיחה של תומר חמד

הניגרי בן ה-34 סיים קדנציה קצרצרה ולא מרשימה, צפו בסרטון. וגם: הציוץ המוטעה של חמד, דירוג המהירות של שחקני ברצלונה (מסי במקום מפתיע) סטפן קרי מפגין יכולות שירה מפתיעות ואלן אייברסון הפגין הומור עצמי משובח בפרסומת חדשה

צילום מסך

הפדיחה הגדולה של תומר חמד

חלוץ ברייטון, תומר חמד, כבש חמישה שערים במהלך חודש פברואר בצ'מפיונשיפ, מה שזיכה אותו בתואר שחקן החודש בליגה. חמד הצטלם עם הגביע והעלה את תמונתו לטוויטר, לצד הכיתוב: "שמח סוף סוף לקבל את תואר שחקן העונה". חמד מיהר למחוק את הציוץ והעלה אותו מחדש כעבור כמה דקות.

תומר חמד שחקן ברייטון. טוויטר, אתר רשמי
הציוץ שנמחק. חמד/אתר רשמי, טוויטר

הציוץ המתוקן

גם בהפגנת סטודנטים בלבנון ארסן ונגר "מככב"

תחילתה של אגדה: 20 שנה לגביע הראשון של מסי

כבר כאשר היה בן 9, הפרעוש הציג יכולות כדרור וכיבוש שערים מרשימות, וזכה בתואר הראשון בקריירה, במדי ניואלס אולד בויס. מסי הגיע עם חבריו לטורניר שנערך בפרו, ולמרות שחלה לפני חצי הגמר והוחלף לפני סיומו, הספיק להבקיע בו שבעה שערים. בגמר מסי הוסיף שלושה שערים נוספים בדרך לזכייה ב"גביע החברים".

7 שנים לאחר מכן: רביעייה למסי נגד סביליה בנוער

לקראת משחקה של ברצלונה מול האנדלוסים הערב, ב'אס' נזכרו בארבעת השערים שכבש לרשת סביליה במדי ברצלונה עד גיל 19, ב-2004.

איגביני יעקובו עוזב גם את קובנטרי, וזה די ברור למה

קובנטרי הודיעה היום על פרידה מחלוץ הקבוצה איגביני יעקובו. הניגרי בן ה-34 חתם בחודש בפברואר על חוזה עד תום העונה, אבל אחרי שלוש הופעות, כולן כמחליף, הוא לא כבש ולו שער אחד. קובנטרי נמצאת עמוק בתחתית הליגה הראשונה, שהיא השלישית בהיררכיה באנגליה, ועומדת לנשור לליגה הרביעית לראשונה מ-1959. עם זאת, ביום ראשון האחרון זכתה בגביע Checkatrade אחרי ניצחון 1:2 על אוקספורד. לאחרונה תועד יעקובו על ידי אוהדים כשהוא עומד על המגרש ובקושי זז במשך דקות ארוכות, כשהוא מכונה "החלוץ שלא זז".

בגיל 34 איגביני יעקובו מנסה להבין איך לעזאזל הוא הגיע למצב הזה

הנוסע המתמיד: ראול הקיף 27 פעמים את כדור הארץ

כדורגלני צמרת מבלים לא מעט מהקריירה שלהם בטיסות, אך מי טס יותר מכולם? חברת kiwi.com בדקה בדיוק את זה - והמלך הוא ראול. החלוץ הספרדי הנהדר טס לא פחות מ-1,093,429 קילומטרים, שווה ל-27 הקפות מסביב לכדור הארץ. אחריו פאבל נדבד, עם 1,073,471 ובמקום השלישי רוברטו קרלוס (984,086). בקרב השחקנים הפעילים, איקר קסיאס, צ'אבי, כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי ופרנצ'סקו טוטי הם חמשת המובילים.

מה דעתכם על הביצועים של סטף קרי לשירים של דיסני? (החל מ-6:56 בסרטון)

אלן אייברסון מפגין הומור עצמי

אלן אייברסון גוייס על ידי אטלנטה ברייבס, קבוצת הבייסבול האהודה עליו, לפרסומת לכבוד האצטדיון החדש שלה, בה שיחזר את אחד הנאומים המפורסמים בתולדות ה-NBA

למי ששכח

כך ביל גייטס הזמין את רוג'ר פדרר למשחק צדקה בסיאטל

כשאתה פשוט ממאיס את עצמך על השומר שלך

כשאתה פשוט רוצה לקבור את עצמך אחרי פנדל לא מוצלח

רק אל תגיד שאני קמצן

אנדרו סנדחו, שחקן מינסוטה וייקינגס מה-NFL, ספג שתי ביקורות קשות בטוויטר משליח שהגיע לדלת ביתו וצייץ לאחר מכן "אם אתה כבר פותח את הדלת בתחתונים וגורם לשליח לבהות בזין הקטנטן שלך, תיתן טיפ גדול יותר". התגובה שלו הייתה מפתיעה למדי: "אם אתה כבר שליח, אל תבהה בזין של אנשים. אני פגוע מכך שקראת לי קמצן בטיפים. את הקטע על הזין הקטנטן אני מבין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully