וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: יינסי גייטס הושעה מכל פעילות עד העמדתו לדין

4.4.2017 / 18:30

לאחר שנכשל בבדיקת סמים, הפורוורד יישפט במסגרת מוסדות השיפוט של הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט. גייטס עשוי לבקש שימוע ולהציג מסמכים רפואיים, בנהריה מחפשים לו מחליף

יינסי גייטס שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
מושבת. יינסי גייטס/אדריאן הרבשטיין

יינסי גייטס הושעה היום (שלישי) מכל פעילות עקב בדיקת הסמים בה נכשל, כך הודיע איגוד הכדורסל, שנענה לדרישת הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט. גייטס יישפט על ידי המוסדות המשפטיים של הסוכנות, ולא יוכל לשחק עד שתתקבל החלטה בעניינו. לגייטס אפשרות לבקש שיערך לו שימוע ביניים אצל הסוכנות, עוד לפני העמדתו לדין, והוא עשוי לנצל את האפשרות ולהציג מסמכים רפואיים שיסבירו את קיומם של החומרים האסורים בגופו.

גייטס נתפס בעקבות בדיקה שנעשתה לו בתום המשחק מול הפועל תל אביב לפני כחודש וחצי, זאת לאחר ששבועיים בלבד לפני כן, הוא עבר בהצלחה בדיקת סמים שנעשתה לו במסגרת פיב"א, לאחר משחק החוץ של נהריה נגד פרנקפורט.

עירוני נהריה כבר החלה בתהליך למצוא לו מחליף, והיא במירוץ נגד הזמן שכן מועד רישום השחקנים מסתיים ב-19 לאפריל. כפי שפירסמנו אתמול, אם דיימון סימפסון לא יישאר במכבי תל אביב אחרי השבוע הקרוב, ולא יירשם לליגה המקומית, הוא עשוי לבוא בחשבון, אם כי קבוצות מספרד מגלות עניין בשחקן.

עוד בנושא

בדיקת הסמים של גייטס חיובית, הדרישה: להרחיקו עד לארבע שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully