וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת הסמים של גייטס חיובית, הדרישה: להרחיקו עד לארבע שנים

3.4.2017 / 17:25

צרות בעירוני נהריה: איגוד הכדורסל קיבל מכתב מהמועצה הלאומית למניעת סימום בספורט ודרש להרחיק מיידית את הסנטר. אם לא ימשיך במכבי תל אביב, דיימון סימפסון עשוי להחליפו

one

המועצה הלאומית למניעת סימום בספורט שיגרה היום (שני) מכתב לאיגוד הכדורסל בו הודיעה כי בדיקת הסמים של שחקן עירוני נהריה, יינסי גייטס, חיובית. בנוסף לתוצאות הבדיקה, נדרש האיגוד להשעות באופן מיידי את הסנטר. אולם הצרות של גייטס לא הסתיימו בזה כאשר דרישה נוספת היא להרחיקו לתקופה שבין חצי שנה לארבע שנים.

עוד בנושא:

אלסנדרו ג'נטילה חתם בהפועל ירושלים
בגיל 38: אנדראס נוצ'יוני הודיע על פרישה מכדורסל בתום העונה

שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
הסתבך. גייטס/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

יושב ראש עירוני נהריה ניסים אלפסי אמר לוואלה! ספורט: "עדיין לא קיבלתי שום מידע מהאיגוד לגבי גייטס, מחכה למידע רשמי". גורמים שונים באיגוד טענו כי עדיין לא קיבלו את המכתב עצמו, ייתכן והוא נשלח אליהם כי רוב אנשי האיגוד נמצאים כעת בגמר גביע המדינה לילדות ולנערות. חשוב לציין כי לגייטס נערכו לאחרונה שתי בדיקות שונות, אחת במסגרת ליגת האלופות של פיב"א לאחר המשחק נגד פרנפורט בחוץ, ואחת נוספת בליגת העל.

בנהריה יצטרכו לקבל בקרוב החלטה לגבי מי יחליף את גייטס בסגל הקבוצה. אם דיימון סימפסון לא יישאר במכבי תל אביב אחרי השבוע הקרוב, ולא יירשם לליגה המקומית, הוא עשוי לבוא בחשבון, אם כי קבוצות מספרד מגלות עניין בשחקן.

גייטס (27, 2.06) הגיע לארץ לראשונה בעונת 2013/14, אז חתם בהפועל אילת. בתום העונה עבר יחד עם עודד קטש להפועל תל אביב ויכולתו הטובה הביאה את הפועל ירושלים להחתים אותו בקיץ שלאחר מכן. למרות זאת, הוא מעולם לא לבש את המדים האדומים בבירה, הושאל לליגה הסינית ומשם המשיך לבון בגרמניה. בקיץ האחרון הוא חזר לישראל והצטרף לעירוני נהריה, שם מעמיד העונה ממוצעים של 14.2 נקודות, 6.1 כדורים חוזרים ו-2.2 אסיסטים למשחק בליגת העל.

מעירוני נהריה נמסר: "קיבלנו את הממצאים
ואנו לומדים אותם. טרם קיבלנו פנייה מאיגוד הכדורסל בנושא
כאשר הדבר יקרה נוציא הודעה מסודרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully