וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 38: אנדראס נוצ'יוני הודיע על פרישה מכדורסל בתום העונה

הפורוורד הארגנטינאי הוותיק של ריאל מדריד שרשם קריירה עשירה ב-NBA, יתלה את הנעליים אחרי ירידה חדה בכושרו. בהודעת הפרישה כתב: "לעולם לא ויתרתי לעצמי, גם לא ברגעים הכי קשים"

אנדראס נוצ'יוני ריאל מדריד. GettyImages
יפרוש בתום העונה. נוצ'יוני/GettyImages

אנדראס נוצ'יוני, הפורוורד הארגנטינאי הוותיק של ריאל מדריד (38) הודיע היום (שני) כי הוא פורש מכדורסל בתום העונה. נוצ'יוני, שהוציא הודעת פרישה מרגשת, שיחק ריאל מדריד מאז 2014 והוא זכה עמה בכל התארים האפשריים (אליפות אירופה, אליפות ספרד, גביע וגביע בין יבשתי). לפני שהחל את הנדידה שלו בדרום אמריקה ובאירופה, נוצ'יוני רשם קריירת NBA ארוכה ושיחק בשיקגו, סקרמנטו ופילדלפיה.

בסך הכול שיחק נוצ'יוני ב-514 משחקים בליגה הטובה בעולם ורשם ממוצעים של 10.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים. העונה חלה ירידה חדה בתרומה של הארגנטינאי ששותף רק ב-13 משחקים ביורוליג ורשם ממוצעים נמוכים מאוד של 2.1 נקודות, 0.7 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים. נוצ'יוני פורש במדי ריאל מדריד אך מזוהה יותר עם טאו ויטוריה, או לבוראל קוצ'ה כפי שהיא מכונה כיום. הארגנטינאי שיחק שלוש קדנציות שונות עם הקבוצה מוויטוריה, כולל ב-2012 עד 2014.

"אחרי הרבה קרבות, החלטתי להפסיק להטיח את הבקבוק בריצפה בכל פעם שמחליפים אותי", כתב נוצ'יוני בהודעת הפרידה הארוכה שלו והוסיף: "מצאתי את עצמי בפודיום האולימפי עם החולצה שרציתי ולא אשכח את זה. לעולם לא ויתרתי לעצמי, גם לא ברגעים הכי קשים בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully