וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "אני מקבל את ההחלטות, ג'ורדי קרויף תומך בי"

4.4.2017 / 10:57

מאמן מכבי תל אביב דיבר על חלוקת הסמכויות עם המנהל המקצועי: "הוא יכול לעשות לעשות מה שהוא רוצה". מימר לקראת חצי גמר הגביע (ד', 20:30, ערוץ 5): "המשחק יהיה שווה כוחות, לפחות בפתיחה"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ייפגשו מחר (רביעי, 20:30, ערוץ 5) בחצי גמר גביע המדינה השני, באצטדיון העירוני בחיפה. עוד קודם לכן, ערכו הבוקר הקבוצות את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות המסקרנת, בהשתתפות המאמנים ליטו וידיגאל ושרון מימר, והקפטנים שרן ייני ודן איינבינדר.

עוד בנושא:

לאור הירידה ביכולתו: מכבי תל אביב לא נלחמת על טל בן חיים
בני יהודה - הפועל רמת גן: פדרו גלבאן צפוי לפתוח על חשבון אלמוג בוזגלו
מיטש גולדהאר לרון חולדאי: "בעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומתנו"
בית"ר ירושלים: מרסל הייסטר פצוע אך מתעקש לשחק, שרון מימר מזהיר

קפטן בית"ר ירושלים דן איינבינדר עם המאמן שרון מימר, מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל, שרון ייני. יוסי ציפקיס
מי יתקרב להניף את הגביע? המאמנים והקפטנים/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

ליטו וידיגאל אמר לקראת המשחק: "מעולם לא הייתי בגמר גביע, אבל ניצחתי יותר משחקי גביע משהפסדתי. אחרי האימון היום נחליט האם טל בן חיים ישחק או לא. אנחנו חייבים לזכות בתארים, אחרי שהמועדון הזה לא זכה בשנה שעברה. נילחם כדי לזכות בגביע העונה. יש לנו סיכוי לזכות בדאבל, אנחנו מאמנים שאפשר לעשות את זה. בית"ר משחקת כדורגל טוב מאוד, יש לה מאמן טוב, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, נצטרך להיות מוכנים. אם נעבוד כקבוצה יהיה לנו סיכוי טוב יותר לנצח".

על מערכת היחסים וחלוקת הסמכויות עם ג'ורדי קרויף אמר המאמן: "אם היו לי ספקות בנוגע לעבודה שלי. לג'ורדי יש את העבודה שלו ולי את שלי. כולם יודעים מי מקבל החלטות כאן - אני מקבל אותן כשאנחנו מנצחים ומפסידים. אני המאמן. ג'ורדי יודע את התפקיד שלו, אני יודע את שלי ואין לי ספקות, ג'ורדי יכול לעשות מה שהוא רוצה, הוא יכול לשבת על הספסל והוא יכול לשבת ביציע. הוא תמיד תומך בהחלטות שלי".

שרן ייני: "להפסד נגד באר שבע אין שום קשר למשחק מחר. בית"ר קבוצה שונה מהפועל באר שבע, כולם יודעים שהיא עושה לחץ מצוין ונצטרך להיות קרי רוח כדי להתגבר עליו. נצטרך להיות מרוכזים מול השער, מאוד אגרסיביים במאבקים. לשתי הקבוצות לא יהיה קל. אנחנו רוצים לזכות בתואר ולא מתכוונים לאבד תקווה גם בנוגע לאליפות. אם נעלה לגמר זה יהיה מאוד חיובי כי הגמר אחרי הליגה, וזה ייתן לנו דרייב להמשיך לשחק כמו שצריך ולרדוף אחרי היריבה שלנו. אנחנו קבוצה מאוד חזקה מבחינה מנטלית, אנחנו אופטימיים ובגלל זה לא מוותרים על שום דבר".

גם הקפטן נדרש לסוגיית וידיגאל וקרויף ואמר: "המאמן שלנו מקבל את ההחלטות לבד, גם אם לג'ורדי יש דעה כזו או אחרת. אני לא יודע מה היה, זה לא משנה. הדברים האלה לא ישפיעו עלינו. המאמן נותן את ההוראות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בטוח במשרה שלו. וידיגאל/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים

שרון מימר: "כל המסביב של המשחק בטל, כי אנחנו מגיעים למשחק אחד בו מי שיהיה מרוכז וייתן הכל, הוא זה שיוכל להמשיך קדימה. למכבי יש סגל איכותי וקבוצה מצוינת, אבל מחר המשחק יהיה שווה כוחות, לפחות בהתחלה, ויכול להתפתח לכל הכיוונים. מי שתנצח מחר תבוא פייבוריטית לגמר, אבל זה לא מבטיח לה את התואר. מי שמכיר את מכבי יודע שזה מועדון חדש וההתנהלות שם ברמות הכי גבוהות, הם יבואו מוכנים והם מספיק מנוסים כדי להגיע בצורה הכי טובה. הליגה לא פחות חשובה מהגביע מבחינתנו, נגד מכבי חיפה היה חשוב לי לייצר המשכיות וזו הסיבה שפתחתי עם ההרכב החזק".

דן איינבינדר: "יש לנו את היכולת, האמונה והביטחון. בית"ר זה מועדון ענק, הוכחנו במהלך העונה שאנחנו קבוצה טובה. נתמודד מול קבוצה שזוכה בהרבה תארים, עם סגל מאוד איכותי, יהיה קרב מעניין. מבחינת עניין החוזה שלי והעונה הבאה - זה לא חשוב כרגע, כולנו מתייחסים אך ורק במשחק מחר, כולנו מפוקסים רק בזה. במכבי היו לי תקופות יותר טובות ופחות טובות, עבדתי עם מאמנים מצוינים במועדון טוב שנתן לי הרבה כלים להמשך הדרך, אבל כרגע כולי מתרכז באיך להביא תואר לבית"ר ולשמח את הקהל. מה יהיה בעונה הבאה - זה לא מעסיק אותי".

* בהונגריה מדווחים כי הקשר האחורי יוזף וינדקר "מבוקש על ידי שתי קבוצות מישראל" - בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. וינדקר בן ה-24, שחקן אויפשט ובעבר שחקן הנבחרת הצעירה של הונגריה, מבוקש גם בגרמניה על ידי קבוצות מהליגה השנייה. סוכנו מאשר ש"זה נכון שיש מספר קבוצות שמעוניינות בו, אבל עכשיו הוא מרוכז רק בעונה הנוכחית ובהצלחתו באויפשט. אנחנו סבלניים, נטפל בזה כשיגיע הקיץ".

וינדקר בן ה-24 רשם העונה 24 הופעות בליגה ההונגרית, בהן כבש שלושה שערים והוסיף ארבעה בישולים. הוא צבר בעבר 12 הופעות בנבחרת הצעירה של הונגריה. הוא גדל בגיורי ואחרי שעלה לבוגרים הושאל כמה פעמים. בקיץ 2015 חתם לשלוש שנים באויפשט ובשנה האחרונה בחיסס את מעמדו כאחד מהקשרים האחוריים הכי טובים בליגה ההונגרית.

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר לצד קפטן הקבוצה דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
דרוכים. איינבינדר ומימר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully