וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תבהיר: שחקן שלא יאריך חוזה, לא ישוחרר. בכירים יסופסלו?

3.4.2017 / 9:11

אחרי שרפואה השתולל ("שחקנים עושים פוזות, מי ייקח אותם?"), במועדון ייפגשו עם קאניוק ומלמד שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת. המאמן טרם חתם. החתימה של אלו בבאר שבע תדחה שוב

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
שוקל לספסל שחקני מפתח. רפואה/אדריאן הרבשטיין

אחרי ההפסד של בית"ר ירושלים בחיפה, במכבי פתח תקוה קיוו להגדיל את הפער ממנה לשמונה נקודות, אבל הקבוצה של קובי רפואה רשמה עוד הפסד, הפעם 1:0 בסכנין, והפער נותר על חמש נקודות בלבד. אבל במועדון לא עוסקים רק בפן המקצועי, אלא גם בתחושות של המאמן קובי רפואה, שרתח אתמול מזעם על השחקנים. רפואה שוקל לספסל במשחק מול הפועל באר שבע שחקני מפתח בקבוצה, על מנת לעשות סדר בבלאגן. כזכור, המאמן ואבי לוזון הטילו וטו על החתימה הרשמית של דור אלו בהפועל באר שבע עד המשחק בין הקבוצות. כעת הודיעו במועדון לבאר שבע כי במידה ולא תבטיח את האליפות עד המפגש הבא (מחזור 34, שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה), החתימה תידחה עד סיום המאבק.

רפואה, ששוקל לספסל שחקני מפתח במשחק הקרוב, הבהיר היטב את עמדתו בשיחה שערך אתמול עם השחקנים. כזכור, המאמן נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים: "שחקנים עושים פוזות. הם לא רוצים לחתום על חוזים. מי ייקח אותם בשנה הבאה, מי? קחו את מנור סולומון. הוא החמיץ, אבל מתנהל כמו גבר". אחריו נכנס אבי לוזון שניסה להרגיע את הרוחות: "בני סכנין לא הגיעה למצב אחד".

לגבי גידי קאניוק וגיא מלמד, שאליהם מכוון המאמן, במועדון יבהירו להם שאם לא יחתמו על חוזים חדשים (שתי שיחות נערכו עד כה, אך טרם הגיעו לסיכום) הם יישארו בקבוצה בכל מקרה בעונה הבאה משום שהם מחזיקים בחוזה, אך קודם יוצע להם חוזה משודרג. מנור סולומון, נקודת האור בקבוצה, טרם חתם על חזוה חדש משום שלא מלאו לו 18. השחקן, שבמועדון דחו הצעה מזניט עבורו, אמור לחתום רק בסוף יולי על חוזה לשלוש שנים, עם אופציה להארכה, באופן רשמי.

השבוע התברר כי רפואה עצמו טרם חתם על החוזה בקבוצה ונראה כי הוא מעדיף להמתין לסוף העונה. במועדון טוענים כי החוזה ייחתם בימים הקרובים, זאת על אף ההודעה לפיה המאמן כבר האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. "לקובי היו מספר הצעות במהלך השנה, הוא סירב לכולן כי הוא גילה לויאליות למערכת. הוא מאוד אוהב את מכבי פתח תקוה ולוקח את המצב ללב", אמרו במועדון.

בצד המקצועי, שמונה מחזורים לסיום העונה, במועדון לא מרוצים מקצב צבירת הנקודות. בשני המשחקים הקרובים הקבוצה תשחק מול הפועל באר שבע (בית) ומכבי תל אביב (חוץ), ומבינים שיצטרכו להתעלות כדי להשיג את הכרטיס. בפתח תקוה כבר מחפשים מגן ימני לעונה הבאה. מלבד יובל שפונגין, גם שמם של עופר ורטה ואלעד גבאי עלו. אליסון דוס סנטוס (צהובים) ייעדר מהמשחק הקרוב, כשעומר דנינו צפוי להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully