וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה השתולל בחדר ההלבשה: "שחקנים עושים פוזות, מי ייקח אותם?"

מאמן מכבי פתח תקוה זועם על שחקנים שמסרבים לחתום על חוזה: "סולומון החמיץ, אבל מתנהג כמו גבר". אבוקסיס: "עבירת המשמעת של פאס הייתה קשה, אצלי דברים כאלו לא עוברים"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
כועס מאוד. רפואה/אדריאן הרבשטיין

לאחר ההפסד לבני סכנין הערב (ראשון) הרבה עצבים היו בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה. קובי רפואה, שזועם על העובדה שקבוצות אחרות מנהלות מגעים עם שחקניו, נכנס לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים: "שחקנים עושים פוזות. הם לא רוצים לחתום על חוזים. מי ייקח אותם בשנה הבאה, מי? קחו את מנור סולומון. הוא החמיץ, אבל מתנהל כמו גבר". גם אבי לוזון נכנס לחדר ההלבשה ודיבר עם השחקנים: "בני סכנין לא הגיעה למצב אחד. איך הפסדנו?".

שחקנים ששהו בחדר ההלבשה אמרו: "קובי היה נסער מאוד. הוא מבין שבמצב הנוכחי, שאלו אמור לחתום בהפועל באר שבע, שאליסון מנהל מגעים עם מכבי חיפה ומלמד וקאניוק לא מאריכים חוזים, הדבר יכול לפגוע בקבוצה ולא נגיע לאירופה. אפשר להבין אותו. לא כל יום יש הזדמנות כזו למועדון להגיע חזרה למפעלים האירופים".

לאחר המשחק אמר המאמן בנושא: "בזמן המתאים אני אגיב. זה לא הזמן להתעסק עם זה. יש לנו מטרה כרגע. אני צריך לעשות את המקסימום. זה מפריע, מפריע הרבה וזה מאוד מרגיז אותי. אטפל בזה בזמן המתאים".

רפואה הוסיף: "אנחנו מכירים את הכדורגל. ידעתי במחצית שאפשר להיעקץ. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו. היינו צריכים להבקיע במחצית ארבעה או חמישה שערים. כנראה שנצטרך להילחם עד הסוף. המקום השלישי פתוח מתחילת הפלייאוף. אנחנו בועטים בדלי ולא מצליחים לברוח. מכבי חיפה נכנסה לתמונה. נעשה את המקסימום ונראה מה יהיה בסוף".

עוד בנושא

0:1 לבני סכנין על מכבי פתח תקוה

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. מגד גוזני
מתלבט. אבוקסיס/מגד גוזני

"היה לנו הרכב קצת חסר, אבל אמרתי לשחקנים שכל אחד מהם ראוי לליגת העל", אמר יוסי אבוקסיס. "היו לנו כמה מצבים טובים מול מכבי פתח תקוה שהיא קבוצה טובה מאוד. אני עדיין לא יודע היכן אהיה בעונה הבאה. אודיע כשאדע. יש פה הרבה דברים טובים, אך יש גם דברים קשים. אני מאוד אוהב את המקום הזה, אקבל החלטה בימים הקרובים".

אבוקסיס התייחס על השעייתו של אברהם פאס: "מדובר בעבירת משמעת קשה, ואצלי זה לא עובר לסדר היום. אני בטוח שגם אצל מאמנים אחרים זה לא היה עובר".

ניר לקס, כובש שער הניצחון שחגג שער בכורה בקריירת הבוגרים: "זה מאוד מרגש, אני מחכה כבר זמן רב לשער הזה. לא שיחקתי הרבה זמן, אבל המשכתי לעבוד קשה באימונים ובאתי על שכרי. אני מקווה שזה עושה כאב טוב ליוסי, אני אמשיך לעבוד קשה באימונים ומקווה להמשיך לשחק כמו היום. אני מאחל להפועל תל אביב להישאר בליגה, אבל הראש בסכנין. ידענו שזה הסיכוי האחרון שלנו להשיג את המקום הרביעי שמוביל לאירופה, נגיע מוכנים גם לטדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully