וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: 1:2 יוקרתי לאייאקס בקלאסיקר, הפער מפיינורד צומק לשלוש

ביצוע מושלם של שונה (1) בבעיטה חופשית ודחיקה של דויד נרס (36) קיזזו את הפער מהמוליכה לשלוש נקודות. קראמר (92) רק צימק, פיינורד עדיין ללא ניצחון באמסטרדם ארנה מאז 2005

שחקן אייאקס לאסה שונה. GettyImages
שער מדהים. שונה/GettyImages

הקרב על התואר בליגה ההולנדית קיבל היום (ראשון) תפנית משמעותית בזכות 1:2 יוקרתי של אייאקס מול פיינורד. בעקבות הניצחון של הקבוצה של פטר בוס בקלאסיקר, היא צימקה את הפער מהמקום הראשון לשלוש נקודות.

עוד בנושא:
אוהדי נאפולי מתכוננים בקוצר רוח: גונסאלו היגואין חזר העירה
השאלה הזאהה: האם ווילפריד זאהה יהיה הפספוס של נבחרת אנגליה?

שחקני אייאקס חוגגים. GettyImages
חזק במאבק. אייאקס/GettyImages

ללא קספר דולברג הפצוע, בוס קיבל תמורה מלאה מלאסה שונה כבר אחרי דקה. הדני שיגר כדור חופשי מבריק מ-38 מטרים היישר לחיבורים של בראד ג'ונס, עם שער שביעי העונה. ברנארד טראורה היה קרוב להכפיל עם מבצע אישי נהדר. למזלו של החלוץ, דויד נרס תיקן (36). הברזילאי דחק מול שער ריק את השני שלו העונה, אחרי שהגיע בחודש ינואר, מבישול חאכים זייש.

הקבוצה מרוטרדם התקשתה לייצר מצבים ונדמה כי הפגרה פגעה קשות בקבוצה של ג'ובאני ואן ברונקהוסט, שספג הפסד שני בארבעת המחזורים האחרונים. מצד שני, החמצות של טראורה ודווינסון סאנצ'ס מנעו מאייאקס שערים נוספים כאשר בדקה ה-92 מיכאיל קראמר צימק. המארחת ללא הפסד ביתי לפיינורד בליגה מאז 2005, השלישית: פ.ס.וו איינדהובן עם 64 נקודות, שתי נקודות מהמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully